Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto´s van mobiel naar pc overzetten...

3 plaatsers

Ga naar beneden

Foto´s van mobiel naar pc overzetten... Empty Foto´s van mobiel naar pc overzetten...

Bericht  LDJ ma 12 maa 2012 - 7:05

Ik heb een Samsung ice.
Heeft iemand enig idee hoe ik foto´s van mijn pc over kan zetten op mijn pc zonder ze op facebook ed te hoeven zetten?
Ik heb wel een kabeltje, maar dan moet ik iets installeren waar ik geen cd van heb.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto´s van mobiel naar pc overzetten... Empty Re: Foto´s van mobiel naar pc overzetten...

Bericht  Lejow ma 12 maa 2012 - 7:06

bluetooth?
Mailen naar je eigen adres?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto´s van mobiel naar pc overzetten... Empty Re: Foto´s van mobiel naar pc overzetten...

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 7:10

Hoezo installeren? Als je je telefoon aansluit kun je vaak al vanaf je pc in je telefoon kijken. Dan is het gewoon een kwestie van de fotomap zoeken. Meestal heet het iets van DCIM ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto´s van mobiel naar pc overzetten... Empty Re: Foto´s van mobiel naar pc overzetten...

Bericht  Monte ma 12 maa 2012 - 7:14

Je moet dan even samsung new pc studio installeren(als je op google zoekt kom je verschillend links tegen). Daarmee kun je met je kabel verbinding maken en alles overzetten.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto´s van mobiel naar pc overzetten... Empty Re: Foto´s van mobiel naar pc overzetten...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum