Ik ben blij, en jij?
+27
Benthe
Makamba
Polly
Ella
Sterre
Marin
Jeanette
kajaka88
Esperanza
Blond
Middleme
Chocolate Cookie
Rush
Paper Crown
Jade
Elliot
ExpressoB
Mees
Antibes
Bazinga
Lejow
Raindrop
Burn
Joli86
studiebol
RYW
ijsjemeisje
31 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik ben blij, en jij?
Benthe schreef:Antibes schreef:Benthe schreef:Antibes schreef:Benthe schreef:Ik ben niet niet-blij, maar echt blij ben ik ook niet. Ik heb het ontzettend druk en lijk als enige op de aardbol nog bezig te zijn met mijn scriptie. Daarnaast ben ik veel aan het werk, heb ik geen tijd om van het mooie weer te genieten en heb ik geen vakantie deze zomer.
Maar verder ben ik blij dat het eind van de scriptie in zicht komt, dat ik zo snel een nieuwe baan gevonden heb, dat ik lieve familie heb, bijna weer tante wordt en dat ik gister een gezellige verjaardag van mijn moeder heb gehad waar zelfs mijn opa en oma van beide in de negentig waren.
Ik ben ook nog bezig! En een stuk of 4/5 vriendinnen van me ook nog.. Je moet gewoon even op facebook net die mensen vinden! De rest heb ik al gezegd volgende week vrijdag pas weer te willen spreken..
Haha, ja ik heb ook nog wel een aantal studiegenootjes die nog niet helemaal klaar zijn, maar ik geloof niet dat ze het allemaal nog voor september willen/gaan halen. Maar fijn om te weten dat ik toch niet de enige ben die met dit mooie weer druk aan de studie is.
Haha, nope! Ik ben al zielsgelukkig als ik 's middags een kwartiertje de hond uit mag laten..
Hoelang moet je nog?
Voor 20 augustus moet ik de definitieve versie inleveren. En ik heb er nog wel even werk aan (en ben dus veel aan het werk) dus dat wordt nog even doorbikkelen de laatste weekjes. En jij?
Oeff, pittig.. Maar dan ben je helemaal klaar? Of start je daarna gelijk weer aan een nieuwe opleiding/baan. Ik moest vorige zomervakantie de hele zomervakantie doorhalen en dat nekt me nu toch. Je hebt wel echt jaarlijks een "vakantie" nodig zeg..
Ik moet woensdag 1 augustus mijn onderzoeksvoorstel inleveren en dan donderdag mijn labjournaal en dan ga ik vrijdag op vakantie! Enige is dat ik dus in twee weken (ben al een week bezig) stof voor 8 weken aan het produceren ben, en dus maar 3 uur per nacht slaap ofzo.. Trek het bijna niet meer, maar moet nog heel even doorzetten..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik ben blij want ik heb heerlijk vakantie. En morgen ga ik naar London jeej! En volgende week op vakantie! Genoeg om blij over te zijn dus.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Antibes schreef:Benthe schreef:Antibes schreef:Benthe schreef:Antibes schreef:Benthe schreef:Ik ben niet niet-blij, maar echt blij ben ik ook niet. Ik heb het ontzettend druk en lijk als enige op de aardbol nog bezig te zijn met mijn scriptie. Daarnaast ben ik veel aan het werk, heb ik geen tijd om van het mooie weer te genieten en heb ik geen vakantie deze zomer.
Maar verder ben ik blij dat het eind van de scriptie in zicht komt, dat ik zo snel een nieuwe baan gevonden heb, dat ik lieve familie heb, bijna weer tante wordt en dat ik gister een gezellige verjaardag van mijn moeder heb gehad waar zelfs mijn opa en oma van beide in de negentig waren.
Ik ben ook nog bezig! En een stuk of 4/5 vriendinnen van me ook nog.. Je moet gewoon even op facebook net die mensen vinden! De rest heb ik al gezegd volgende week vrijdag pas weer te willen spreken..
Haha, ja ik heb ook nog wel een aantal studiegenootjes die nog niet helemaal klaar zijn, maar ik geloof niet dat ze het allemaal nog voor september willen/gaan halen. Maar fijn om te weten dat ik toch niet de enige ben die met dit mooie weer druk aan de studie is.
Haha, nope! Ik ben al zielsgelukkig als ik 's middags een kwartiertje de hond uit mag laten..
Hoelang moet je nog?
Voor 20 augustus moet ik de definitieve versie inleveren. En ik heb er nog wel even werk aan (en ben dus veel aan het werk) dus dat wordt nog even doorbikkelen de laatste weekjes. En jij?
Oeff, pittig.. Maar dan ben je helemaal klaar? Of start je daarna gelijk weer aan een nieuwe opleiding/baan. Ik moest vorige zomervakantie de hele zomervakantie doorhalen en dat nekt me nu toch. Je hebt wel echt jaarlijks een "vakantie" nodig zeg..
Ik moet woensdag 1 augustus mijn onderzoeksvoorstel inleveren en dan donderdag mijn labjournaal en dan ga ik vrijdag op vakantie! Enige is dat ik dus in twee weken (ben al een week bezig) stof voor 8 weken aan het produceren ben, en dus maar 3 uur per nacht slaap ofzo.. Trek het bijna niet meer, maar moet nog heel even doorzetten..
Jeetje, dat is wel heel zwaar zeg. Dat zou ik niet kunnen. Maar ik ben 's avonds dan ook weinig productief. Ik sta veel liever vroeg op zodat ik 7 uur al begin. Wel fijn dat je bijna op vakantie gaat. Dan heb je wel een motivatie om nu even door te bikkelen. Ik ga na het inleveren van mijn scriptie inderdaad gelijk aan het werk bij een nieuwe baan. Ik had nooit gedacht zo snel iets te vinden na mijn afstuderen dus ik kan deze kans niet laten liggen, maar het is wel even heel druk en ik vind het heel jammer dat hierdoor de vakantie niet doorgaat. Maar ik ga vier dagen werken, dus hopelijk kunnen we nog wel even een weekendje naar Barcelona of een andere mooie stad of zo. Daar ben ik ook echt aan toe inderdaad.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik ben sinds lange tijd eens echt blij. Ik heb een tijdje terug een aantal topics geopend over mijn ex en dat ik niet gelukkig was.
Vannochtend stond ik op en ik voelde me zo goed. Me ex spreek ik zo weinig mogelijk, ik ga binnenkort op vakantie en ik begin binnenkort bij mijn nieuwe baan
Vannochtend stond ik op en ik voelde me zo goed. Me ex spreek ik zo weinig mogelijk, ik ga binnenkort op vakantie en ik begin binnenkort bij mijn nieuwe baan
Gast- Gast
ik dacht dat ik nu erg blij zou zijn nadat ik de tandarts had gehad. Ik moest nl. vanmiddag naar de tandarts ivm een gaatje in een kies en dat zeurde al een paar dagen. Maar nu het gaatje gevuld is, heb ik alleen maar ergere pijn aan mijn kies. Hierbij vergeleken was de 'pijn' die ik de afgelopen dagen voelde een lachertje Ik hoop dat het straks gauw minder wordt.
Gast- Gast
Fijn Kenza! Lekker dingen afsluiten en verder gaan!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Vandaag ben ik blij omdat ik samen met mijn vriend de oude kleertjes van mijn jongens aan het uitzoeken was, en we zaten te bedenken wat we zouden moeten bewaren voor als we nog een kindje zouden krijgen. Hij nam daar echt helemaal de leiding in, bedacht wat we dan wel nieuw zouden kopen (geen rompertjes van 5 jaar oud, haha) en wat we moesten bewaren voor als onze kleine zou komen
Ik werd er helemaal blij en kriebelig van, om hem zo tussen al die babydingen te zien zitten uitzoeken
Ik werd er helemaal blij en kriebelig van, om hem zo tussen al die babydingen te zien zitten uitzoeken
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Aah cute, Rocky!!
Ik ben blij omdat ik maandag m'n eerste rijles/intakegesprek heb
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik ben even niet zo blij, we hebben een soort van dubbele lekkage . De muur achter de douche was vochtig, dat wisten we al toen we het huis kochten. Vorige week hebben we eindelijk iemand de tegels er af laten halen zodat het kan drogen. Nu is hij weer hier om ze er op te zetten, blijkt de douche nog steeds een paar dagen niet bruikbaar
Gelukkig hebben we een bad, dus de afgelopen week kon ik me wel omslachtig douchen, maar opeens zag ik beneden een natte plek op het plafond verschijnen. Ook daar zit de kitrand blijkbaar niet meer goed, ook een lekkage . Ik had de hoop om vanaf morgen weer de douche te kunnen gebruiken, maar dat gaat dus niet door. Het bad kunnen we alleen nog maar heeeelll voorzichtig gebruiken. Ik wil me met dit weer verdorie gewoon lekker kunnen afspoelen!
Gelukkig hebben we een bad, dus de afgelopen week kon ik me wel omslachtig douchen, maar opeens zag ik beneden een natte plek op het plafond verschijnen. Ook daar zit de kitrand blijkbaar niet meer goed, ook een lekkage . Ik had de hoop om vanaf morgen weer de douche te kunnen gebruiken, maar dat gaat dus niet door. Het bad kunnen we alleen nog maar heeeelll voorzichtig gebruiken. Ik wil me met dit weer verdorie gewoon lekker kunnen afspoelen!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
PB, gefeliciteerd!
Ik ben blij want over exact een week ga ik trouwen en daar heb ik zin in!!
Ik ben blij want over exact een week ga ik trouwen en daar heb ik zin in!!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Tris schreef:Aah cute, Rocky!!
Ja he klapperdeklapper!
Spannend! Ik ben echt benieuwd hoe je 't vindt!!!
RYW- Ratel
Wat fijn allemaal voor jullie!
Ik ben blij omdat ik weekend heb en morgen weer gezellig ga bij kletsen met een goede vriendin. Heb er zin in.
Ik ben blij omdat ik weekend heb en morgen weer gezellig ga bij kletsen met een goede vriendin. Heb er zin in.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Gefeliciteerd Powerbabe!
Ik ben blij omdat ik een nieuwe baan heb. Ik moet weg bij mijn huidige werkgever (verminderd werkaanbod) en was al een flinke tijd op zoek naar een nieuwe baan (wilde zelf ook al weg, niet meer erg naar mijn zin), was al ruim een half jaar bezig met solliciteren. En vandaag heb ik te horen gekregen dat ik een baan heb. Ben ontzettend blij!
Ik ben blij omdat ik een nieuwe baan heb. Ik moet weg bij mijn huidige werkgever (verminderd werkaanbod) en was al een flinke tijd op zoek naar een nieuwe baan (wilde zelf ook al weg, niet meer erg naar mijn zin), was al ruim een half jaar bezig met solliciteren. En vandaag heb ik te horen gekregen dat ik een baan heb. Ben ontzettend blij!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik ben blij, want ik heb vakantie! En daar was ik zo ontzettend hard aan toe!
Gast- Gast
Gaaf Sushi! Gefeliciteerd!
RYW- Ratel
RYW schreef:Gaaf Sushi! Gefeliciteerd!
Dank je wel!!
Ik heb 't vanavond gelijk gevierd, ben sushi gaan eten met mijn ouders
Sushi- Kletskop