Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben blij, en jij?

+27
Benthe
Makamba
Polly
Ella
Sterre
Marin
Jeanette
kajaka88
Esperanza
Blond
Middleme
Chocolate Cookie
Rush
Paper Crown
Jade
Elliot
ExpressoB
Mees
Antibes
Bazinga
Lejow
Raindrop
Burn
Joli86
studiebol
RYW
ijsjemeisje
31 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  Antibes wo 25 jul 2012 - 22:02

Benthe schreef:
Antibes schreef:
Benthe schreef:
Antibes schreef:
Benthe schreef:Ik ben niet niet-blij, maar echt blij ben ik ook niet. Ik heb het ontzettend druk en lijk als enige op de aardbol nog bezig te zijn met mijn scriptie. Daarnaast ben ik veel aan het werk, heb ik geen tijd om van het mooie weer te genieten en heb ik geen vakantie deze zomer.

Maar verder ben ik blij dat het eind van de scriptie in zicht komt, dat ik zo snel een nieuwe baan gevonden heb, dat ik lieve familie heb, bijna weer tante wordt en dat ik gister een gezellige verjaardag van mijn moeder heb gehad waar zelfs mijn opa en oma van beide in de negentig waren. Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 281626781

Ik ben ook nog bezig! En een stuk of 4/5 vriendinnen van me ook nog.. Je moet gewoon even op facebook net die mensen vinden! De rest heb ik al gezegd volgende week vrijdag pas weer te willen spreken.. clown

Haha, ja ik heb ook nog wel een aantal studiegenootjes die nog niet helemaal klaar zijn, maar ik geloof niet dat ze het allemaal nog voor september willen/gaan halen. Maar fijn om te weten dat ik toch niet de enige ben die met dit mooie weer druk aan de studie is.


Haha, nope! Ik ben al zielsgelukkig als ik 's middags een kwartiertje de hond uit mag laten.. Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 394967

Hoelang moet je nog?

Voor 20 augustus moet ik de definitieve versie inleveren. En ik heb er nog wel even werk aan (en ben dus veel aan het werk) dus dat wordt nog even doorbikkelen de laatste weekjes. En jij?


Oeff, pittig.. Maar dan ben je helemaal klaar? Of start je daarna gelijk weer aan een nieuwe opleiding/baan. Ik moest vorige zomervakantie de hele zomervakantie doorhalen en dat nekt me nu toch. Je hebt wel echt jaarlijks een "vakantie" nodig zeg..

Ik moet woensdag 1 augustus mijn onderzoeksvoorstel inleveren en dan donderdag mijn labjournaal en dan ga ik vrijdag op vakantie! Enige is dat ik dus in twee weken (ben al een week bezig) stof voor 8 weken aan het produceren ben, en dus maar 3 uur per nacht slaap ofzo.. Trek het bijna niet meer, maar moet nog heel even doorzetten..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  Mizz_S wo 25 jul 2012 - 22:13

Ik ben blij want ik heb heerlijk vakantie. En morgen ga ik naar London jeej! En volgende week op vakantie! Genoeg om blij over te zijn dus.Very Happy
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  Benthe wo 25 jul 2012 - 22:37

Antibes schreef:
Benthe schreef:
Antibes schreef:
Benthe schreef:
Antibes schreef:
Benthe schreef:Ik ben niet niet-blij, maar echt blij ben ik ook niet. Ik heb het ontzettend druk en lijk als enige op de aardbol nog bezig te zijn met mijn scriptie. Daarnaast ben ik veel aan het werk, heb ik geen tijd om van het mooie weer te genieten en heb ik geen vakantie deze zomer.

Maar verder ben ik blij dat het eind van de scriptie in zicht komt, dat ik zo snel een nieuwe baan gevonden heb, dat ik lieve familie heb, bijna weer tante wordt en dat ik gister een gezellige verjaardag van mijn moeder heb gehad waar zelfs mijn opa en oma van beide in de negentig waren. Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 281626781

Ik ben ook nog bezig! En een stuk of 4/5 vriendinnen van me ook nog.. Je moet gewoon even op facebook net die mensen vinden! De rest heb ik al gezegd volgende week vrijdag pas weer te willen spreken.. clown

Haha, ja ik heb ook nog wel een aantal studiegenootjes die nog niet helemaal klaar zijn, maar ik geloof niet dat ze het allemaal nog voor september willen/gaan halen. Maar fijn om te weten dat ik toch niet de enige ben die met dit mooie weer druk aan de studie is.




Haha, nope! Ik ben al zielsgelukkig als ik 's middags een kwartiertje de hond uit mag laten.. Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 394967

Hoelang moet je nog?

Voor 20 augustus moet ik de definitieve versie inleveren. En ik heb er nog wel even werk aan (en ben dus veel aan het werk) dus dat wordt nog even doorbikkelen de laatste weekjes. En jij?


Oeff, pittig.. Maar dan ben je helemaal klaar? Of start je daarna gelijk weer aan een nieuwe opleiding/baan. Ik moest vorige zomervakantie de hele zomervakantie doorhalen en dat nekt me nu toch. Je hebt wel echt jaarlijks een "vakantie" nodig zeg..

Ik moet woensdag 1 augustus mijn onderzoeksvoorstel inleveren en dan donderdag mijn labjournaal en dan ga ik vrijdag op vakantie! Enige is dat ik dus in twee weken (ben al een week bezig) stof voor 8 weken aan het produceren ben, en dus maar 3 uur per nacht slaap ofzo.. Trek het bijna niet meer, maar moet nog heel even doorzetten..

Jeetje, dat is wel heel zwaar zeg. Dat zou ik niet kunnen. Maar ik ben 's avonds dan ook weinig productief. Ik sta veel liever vroeg op zodat ik 7 uur al begin. Wel fijn dat je bijna op vakantie gaat. Dan heb je wel een motivatie om nu even door te bikkelen. Ik ga na het inleveren van mijn scriptie inderdaad gelijk aan het werk bij een nieuwe baan. Ik had nooit gedacht zo snel iets te vinden na mijn afstuderen dus ik kan deze kans niet laten liggen, maar het is wel even heel druk en ik vind het heel jammer dat hierdoor de vakantie niet doorgaat. Maar ik ga vier dagen werken, dus hopelijk kunnen we nog wel even een weekendje naar Barcelona of een andere mooie stad of zo. Daar ben ik ook echt aan toe inderdaad.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 0:46

Ik ben sinds lange tijd eens echt blij. Ik heb een tijdje terug een aantal topics geopend over mijn ex en dat ik niet gelukkig was.

Vannochtend stond ik op en ik voelde me zo goed. Me ex spreek ik zo weinig mogelijk, ik ga binnenkort op vakantie en ik begin binnenkort bij mijn nieuwe baan Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 3:27

ik dacht dat ik nu erg blij zou zijn nadat ik de tandarts had gehad. Ik moest nl. vanmiddag naar de tandarts ivm een gaatje in een kies en dat zeurde al een paar dagen. Maar nu het gaatje gevuld is, heb ik alleen maar ergere pijn aan mijn kies. Hierbij vergeleken was de 'pijn' die ik de afgelopen dagen voelde een lachertje laughcry Ik hoop dat het straks gauw minder wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  Marin do 26 jul 2012 - 3:41

Fijn Kenza! Lekker dingen afsluiten en verder gaan!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  RYW do 26 jul 2012 - 4:18

Vandaag ben ik blij omdat ik samen met mijn vriend de oude kleertjes van mijn jongens aan het uitzoeken was, en we zaten te bedenken wat we zouden moeten bewaren voor als we nog een kindje zouden krijgen. Hij nam daar echt helemaal de leiding in, bedacht wat we dan wel nieuw zouden kopen (geen rompertjes van 5 jaar oud, haha) en wat we moesten bewaren voor als onze kleine zou komen smile

Ik werd er helemaal blij en kriebelig van, om hem zo tussen al die babydingen te zien zitten uitzoeken smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  Bazinga do 26 jul 2012 - 4:24

Aah cute, Rocky!! Very Happy

Ik ben blij omdat ik maandag m'n eerste rijles/intakegesprek heb smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  Sterre do 26 jul 2012 - 4:54

Ik ben even niet zo blij, we hebben een soort van dubbele lekkage Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 394967 . De muur achter de douche was vochtig, dat wisten we al toen we het huis kochten. Vorige week hebben we eindelijk iemand de tegels er af laten halen zodat het kan drogen. Nu is hij weer hier om ze er op te zetten, blijkt de douche nog steeds een paar dagen niet bruikbaar Sad

Gelukkig hebben we een bad, dus de afgelopen week kon ik me wel omslachtig douchen, maar opeens zag ik beneden een natte plek op het plafond verschijnen. Ook daar zit de kitrand blijkbaar niet meer goed, ook een lekkage Mad . Ik had de hoop om vanaf morgen weer de douche te kunnen gebruiken, maar dat gaat dus niet door. Het bad kunnen we alleen nog maar heeeelll voorzichtig gebruiken. Ik wil me met dit weer verdorie gewoon lekker kunnen afspoelen!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  mezzoforte do 26 jul 2012 - 5:44

PB, gefeliciteerd!

Ik ben blij want over exact een week ga ik trouwen en daar heb ik zin in!! Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  RYW do 26 jul 2012 - 5:45

Tris schreef:Aah cute, Rocky!! Very Happy

Ik ben blij omdat ik maandag m'n eerste rijles/intakegesprek heb Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 561177



Ja he Wink klapperdeklapper!


Spannend! Ik ben echt benieuwd hoe je 't vindt!!!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  Ibbeltje do 26 jul 2012 - 7:27

Wat fijn allemaal voor jullie!

Ik ben blij omdat ik weekend heb en morgen weer gezellig ga bij kletsen met een goede vriendin. Heb er zin in.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  Sushi do 26 jul 2012 - 8:54

Gefeliciteerd Powerbabe!

Ik ben blij omdat ik een nieuwe baan heb. Ik moet weg bij mijn huidige werkgever (verminderd werkaanbod) en was al een flinke tijd op zoek naar een nieuwe baan (wilde zelf ook al weg, niet meer erg naar mijn zin), was al ruim een half jaar bezig met solliciteren. En vandaag heb ik te horen gekregen dat ik een baan heb. Ben ontzettend blij!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 8:56

Ik ben blij, want ik heb vakantie! En daar was ik zo ontzettend hard aan toe! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  RYW do 26 jul 2012 - 9:25

Gaaf Sushi! Gefeliciteerd!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  Sushi do 26 jul 2012 - 9:42

RYW schreef:Gaaf Sushi! Gefeliciteerd!

Dank je wel!!
Ik heb 't vanavond gelijk gevierd, ben sushi gaan eten met mijn ouders smile
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum