Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben blij, en jij?

+27
Benthe
Makamba
Polly
Ella
Sterre
Marin
Jeanette
kajaka88
Esperanza
Blond
Middleme
Chocolate Cookie
Rush
Paper Crown
Jade
Elliot
ExpressoB
Mees
Antibes
Bazinga
Lejow
Raindrop
Burn
Joli86
studiebol
RYW
ijsjemeisje
31 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben blij, en jij? - Pagina 2 Empty Re: Ik ben blij, en jij?

Bericht  Elliot di 24 jul 2012 - 19:22

Gefeliciteerd PB!

Ik was gister blij omdat ik jarig was, en ik vind dat altijd zo leuk! Ik ben net een klein kind daarin, wordt 's morgens ook heel vroeg wakker en kan dan niet meer slapen enzo haha.. Embarassed
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jade di 24 jul 2012 - 19:26

Gefeliciteerd PB! Dit is zeker wel iets waar je trots op mag zijn! Wees niet zo streng voor jezelf!

Ik ben blij omdat onze verbouwing EINDELIJK! ten einde komt. We willen over 2 weken definitief in onze woningen trekken. Ik vind het zo mooi worden:heart: .

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Paper Crown di 24 jul 2012 - 19:35

Wat goed PB! Mag je wel trots op zijn, je hebt het toch afgerond? Hoe lang en met hoeveel moeite, wat maakt dat uit!

Ik ben blij omdat ik altijd blij ben. De laatste keer dat ik verdrietig was was dat de combinatietest van mijn kindje niet OK was. Ik vind altijd wel iets om gelukkig mee te zijn smile irritant he? Ik word afentoe ook doodmoe van mezelf.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Rush di 24 jul 2012 - 19:41

Gefeliciteerd!

Ik ben blij vanwege het weer! sunny
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Chocolate Cookie di 24 jul 2012 - 19:53

Super zeg! Gefeliciteerd! smile

Ik ben helemaal niet blij... En dat heeft te maken met mijn stage. Het loopt daar gewoon niet lekker, professionaliteit is er maar ver te zoeken. Ik heb na een maand nog steeds geen contract. En de twijfel om daar weg te gaan wordt met de dag groter.
Ik weet niet wat beter is...
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Middleme di 24 jul 2012 - 20:07

Gefeli, PB!
Hoera voor Jade, eindelijk 'gewoon' wonen in je eigen huis smile

Ik ben blij omdat ik een dag vrij heb, eindelijk salaris heb gekregen en ik heel veel zin heb om volgend jaar te gaan samenwonen met mn vriend Very Happy
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Blond di 24 jul 2012 - 20:16

Gefeliciteerd PB! Prachtig cijfer ook Very Happy

Ik ben blij omdat het mooi weer is, en ik gewoon (weer) lekker in mijn vel zit. Gisteravond gezellige avond gehad (wel teveel rosé gedronken, ik heb ietsie pietsie hoofdpijn). En nu luisteren naar de Top 500 van de Zomer op Q-music Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Esperanza di 24 jul 2012 - 20:29

Wat goed PB! Een goed cijfer ook nog!
Daar mag je echt wel blij om zijn hoor, al snap ik je gevoel wel. Bij mij is het ook niet snel goed genoeg. Je zult absoluut je redenen gehad hebben waarom het langer duurde, of misschien ook niet, maar uiteindelijk heb je het heel goed afgerond en er hard voor gewerkt.
Heb je al ideeen voor een master? En wat zou je willen gaan doen als je een tussenjaar zou nemen?

Ik ben blij omdat gisteren m'n vakantie is goedgekeurd, over 2 maanden ben ik lekker 3 weken vrij! Ik heb nog geen vakantie gehad dit jaar, dus ik ben er ook wel echt aan toe.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  kajaka88 di 24 jul 2012 - 20:36

Whoehoee! Ik ben blij omdat ik eigenlijk had moeten werken vanmiddag, maar omdat het zo rustig is mag ik lekker thuisblijven Very Happy

En ik heb zometeen schone ramen zonder dat ik er iets voor hoef te doen Ik ben blij, en jij? - Pagina 2 281626781
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Jeanette di 24 jul 2012 - 20:41

Powerbabe; Gefeliciteerd!! Very Happy

Ik ben blij omdat mijn bruin-word-poging gisteren heeft geholpen! :cheering: Mijn benen krijgen een kleurtje. Okeeee, nog niet mooi bruin, maar het begin is er Razz
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Marin di 24 jul 2012 - 20:42

Echt super goed PB! Ik toast op je (maar geen champagne want daar is het nu om 9.41 wel erg vroeg voor, maar heet water met citroen is ook feestelijk Yes )

:cheering: Gefeliciteerd hoor!

Ik ben ook blij, gewoon met alles. Gewoon meer een soort algeheel gelukkig gevoel wat ik de laatste weken heb. Alles gaat gewoon goed en elke dag is leuk.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 20:46

Mwoah.. niet echt.. Ten eerste zit ik vandaag tot 5 uur op kantoor te zweten en moet ik morgen naar de tandarts omdat ik een pijnlijke kies heb, er moet een gaatje gevuld worden Ik ben blij, en jij? - Pagina 2 1371890812 .. Dus echt blij (en opgelucht) zal ik morgen rond kwart voor 3 zijn..

Gast
Gast

Bericht  Sterre di 24 jul 2012 - 20:59

Ik ben ook blij smile weer voor het eerst sinds een tijdje. Niet echt een aanwijsbare reden, maar ik voel me wat beter en de zon schijnt sunny

@ PB: gefeliciteerd! Ik herken het wel dat je je eigenlijk heel blij hoort te voelen maar je je meer... een soort van leeg voelt. Dat had ik vaak na een periode hard werken aan mijn bacheloropdracht of voor tentamens. Er tijden heel erg naar uitkijken, en als het zo ver is valt het een beetje tegen. Je hebt denk ik een nieuw doel nodig smile Maar je mag ech wel trots zijn hoor, hoe lang je er ook over hebt gedaan.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 21:31

Jullie zijn lief, bedankt! Ik voel me nu al wel wat relaxter haha! Moet misschien gewoon even bezinken.

Gast
Gast

Bericht  Ella wo 25 jul 2012 - 4:35

Gefeliciteerd!!!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 8:07

Gefeliciteerd Powerbabe!

Ik ben blij omdat ik een nieuwe baan heb, waar ik superveel zin in heb, omdat het mooi weer is, omdat er éindelijk wat klussen aan het huis af zijn/gedaan worden, en omdat alles op het moment gewoon goed loopt. Eigenlijk ben ik heel erg gelukkig momenteel. Zo blij dat ik soms even niet weet wat ik ermee aanmoet, haha.

Gast
Gast

Bericht  Polly wo 25 jul 2012 - 9:50

Gefeliciteerd PB!! Jammer dat je niet onverdeeld blij kan zijn, maar hopelijk komt dat nog. Bekijk het van de positieve kant; je hebt er misschien wat langer of gedaan, of het ging niet helemaal zoals gepland... maar je hebt doorgezet en het daarom hartstikke goed afgerond! Dat doet niet iedereen je na. Geniet ervan, en als je niet meteen gaat studeren dan is dat toch ook geen ramp? Wat zou je in dat tussenjaar willen doen eigenlijk, gewoon bij je bijbaan blijven werken of zo?

Ik ben ook blij. Ik ben in Griekenland en ik zie allemaal vrienden weer die ik jaren niet heb gezien. Binnenkort komt mijn familie op bezoek. Ik heb iedere dag leuke dingen te doen. Life is good! sunny
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Makamba wo 25 jul 2012 - 19:46

Powerbabe, gefeliciteerd. Wat mij blij maakt is het weer en het feit dat de datum van mijn kaakoperatie bekend is! Eindelijk komt het einde in zicht. Very Happy Verder ben ik blij omdat het langzaam aan beter met me gaat, alles komt op z'n pootjes terecht en er is weer rust. Heerlijk.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Blond wo 25 jul 2012 - 19:57

Ik heb een reisje naar Reykjavik geboekt. Ga pas 14 maart (hell dat duurt nog driekwart jaar), maar ik vind het nu al zo gaaf Very Happy. Samen met mijn mams!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Antibes wo 25 jul 2012 - 20:42

Antibes schreef:Ik zag het al op facebook, supergoed zeg! Gefeliciteeeeeerd!!! Ennuh, je weet allang wat ik vind dat je hierna moet doen.. Wink angel

Ik ben niet blij, allerminst blij zelfs. Ik kreeg op mijn afstudeerverslag waar ik afgelopen week zo verschrikkelijk hard op heb gewerkt op alles feedback, behalve op mijn conclusies/discussiepunten wat zo'n beetje het belangrijkste van het hele verhaal is. De man die mij moet begeleiden bij het schrijven van mijn vervolgonderzoeksvoorstel (deadline 1 augustus) reageert al een paar dagen niet op mails. Ik begin steeds meer in tijdsnood te komen, werk me te pletter en slaap maar een paar uur per dag. En allemaal terwijl ik hoogstwaarschijnlijk niet eens de cum laude krijg waar ik recht op heb, omdat ze je blijkbaar (bij andere erg goed presterende vriendinnen gezien) zonder opgave van redenen een 6 mogen geven voor labwerk als het niet klikt met je begeleider. BAH! (niet quoten svp.)

Yeah! En nu ben ik wel blij, want mijn afstudeerverslag is af en ingeleverd. Ik heb vanmiddag een afspraak om mijn onderzoeksvoorstel te bespreken. Qua tijd moet het allemaal kunnen en ik heb vannacht voor het eerst weer een normale nacht gemaakt van half2 tot 8! :cheering:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Benthe wo 25 jul 2012 - 20:54

Ik ben niet niet-blij, maar echt blij ben ik ook niet. Ik heb het ontzettend druk en lijk als enige op de aardbol nog bezig te zijn met mijn scriptie. Daarnaast ben ik veel aan het werk, heb ik geen tijd om van het mooie weer te genieten en heb ik geen vakantie deze zomer.

Maar verder ben ik blij dat het eind van de scriptie in zicht komt, dat ik zo snel een nieuwe baan gevonden heb, dat ik lieve familie heb, bijna weer tante wordt en dat ik gister een gezellige verjaardag van mijn moeder heb gehad waar zelfs mijn opa en oma van beide in de negentig waren. Ik ben blij, en jij? - Pagina 2 281626781
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Antibes wo 25 jul 2012 - 21:28

Benthe schreef:Ik ben niet niet-blij, maar echt blij ben ik ook niet. Ik heb het ontzettend druk en lijk als enige op de aardbol nog bezig te zijn met mijn scriptie. Daarnaast ben ik veel aan het werk, heb ik geen tijd om van het mooie weer te genieten en heb ik geen vakantie deze zomer.

Maar verder ben ik blij dat het eind van de scriptie in zicht komt, dat ik zo snel een nieuwe baan gevonden heb, dat ik lieve familie heb, bijna weer tante wordt en dat ik gister een gezellige verjaardag van mijn moeder heb gehad waar zelfs mijn opa en oma van beide in de negentig waren. Ik ben blij, en jij? - Pagina 2 281626781

Ik ben ook nog bezig! En een stuk of 4/5 vriendinnen van me ook nog.. Je moet gewoon even op facebook net die mensen vinden! De rest heb ik al gezegd volgende week vrijdag pas weer te willen spreken.. clown
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Benthe wo 25 jul 2012 - 21:31

Antibes schreef:
Benthe schreef:Ik ben niet niet-blij, maar echt blij ben ik ook niet. Ik heb het ontzettend druk en lijk als enige op de aardbol nog bezig te zijn met mijn scriptie. Daarnaast ben ik veel aan het werk, heb ik geen tijd om van het mooie weer te genieten en heb ik geen vakantie deze zomer.

Ik ben ook nog bezig! En een stuk of 4/5 vriendinnen van me ook nog.. Je moet gewoon even op facebook net die mensen vinden! De rest heb ik al gezegd volgende week vrijdag pas weer te willen spreken.. clown

Haha, ja ik heb ook nog wel een aantal studiegenootjes die nog niet helemaal klaar zijn, maar ik geloof niet dat ze het allemaal nog voor september willen/gaan halen. Maar fijn om te weten dat ik toch niet de enige ben die met dit mooie weer druk aan de studie is.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Bericht  Antibes wo 25 jul 2012 - 21:33

Benthe schreef:
Antibes schreef:

Haha, ja ik heb ook nog wel een aantal studiegenootjes die nog niet helemaal klaar zijn, maar ik geloof niet dat ze het allemaal nog voor september willen/gaan halen. Maar fijn om te weten dat ik toch niet de enige ben die met dit mooie weer druk aan de studie is.

Haha, nope! Ik ben al zielsgelukkig als ik 's middags een kwartiertje de hond uit mag laten.. laughcry

Hoelang moet je nog?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Benthe wo 25 jul 2012 - 21:48

Antibes schreef:
Benthe schreef:
Antibes schreef:

Haha, nope! Ik ben al zielsgelukkig als ik 's middags een kwartiertje de hond uit mag laten.. Ik ben blij, en jij? - Pagina 2 394967

Hoelang moet je nog?

Voor 20 augustus moet ik de definitieve versie inleveren. En ik heb er nog wel even werk aan (en ben dus veel aan het werk) dus dat wordt nog even doorbikkelen de laatste weekjes. En jij?
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: