Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben blij!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 9:23

Ik ben blij! Heb echt een geweldige baan en ben op cursus geweest met onze hond vandaag v(oor het eerst). Het ging heel erg goed, en zie er naar uit om eindelijk behendigheid met hem te gaan doen. Maar dat duurt nog wel even.

En jullie? Ook nog wat blijheid te delen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 9:26

Ik ben blij dat jij blij bent Wink Heb je die baan net? Of al langer? Goed om te horen dat je het naar je zin hebt smile

Ik heb niet zoveel blijheid te delen vandaag. Veel kopzorg'n en niet eens van mezelf! Haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 9:26

Wat fijn Laughing

Ik ben blij omdat;
- ik maar 0,3 kg ben aangekomen de afgelopen 2 weken, terwijl ik totaal niet gelet heb op mijn eten omdat ik even geen zin had in een dieet :cheering:
- het huis helemaal spik & span is, dat het hier heerlijk ruikt & helemaal opgeruimd is. Morgen eindelijk echt een vrije dag waarin ik helemaal niks hoef te doen I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 9:30

Pippa schreef:Wat fijn Laughing

Ik ben blij omdat;
- ik maar 0,3 kg ben aangekomen de afgelopen 2 weken, terwijl ik totaal niet gelet heb op mijn eten omdat ik even geen zin had in een dieet Ik ben blij! 281626781
- het huis helemaal spik & span is, dat het hier heerlijk ruikt & helemaal opgeruimd is. Morgen eindelijk echt een vrije dag waarin ik helemaal niks hoef te doen I love you

Das geen kwestie van aankomen, maar van een dikke drol draaien clown!

Dolcis, wat voor baan heb je? Fijn dat je het zo leuk vindt in ieder geval!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 9:30

Hahahahahahaha, Minneke! laughcry Mijn wii sprak me toe dat ik was aangekomen ja! :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 9:32

YoYo, Sinds april heb ik die baan en zit er echt op mijn plek Very Happy Leuke collega's, manier van werken, lekker dicht bij huis. Erge kopzorgen? Of gewoon veel?

Pippa, als je je toch mocht gaan vervelen dan vind ik het geen probleem als het hier savonds ook spik en span is Ik ben blij! 253468018

Minneke, hahaha! Meestal is zo weinig gewicht wel een drol idd. Ik werk in een verzorgingshuis en op de pg afdeling met dementerende mensen.


Laatst aangepast door Dolcis_ op di 29 mei 2012 - 9:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 9:33

Pippa schreef:Hahahahahahaha, Minneke! laughcry Mijn wii sprak me toe dat ik was aangekomen ja! :nopompom:

Ik wou dat ik 0,3 was aangekomen. Schade hier: 1,1 kilo.. Hoppaaa.. Nu weer even streng paar weken en dan is het even over met diëten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 9:34

Yoyo, het gewicht wat je al kwijt bent is al een top prestatie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 9:34

Dolcis_ schreef:YoYo, Sinds april heb ik die baan en zit er echt op mijn plek Very Happy Leuke collega's, manier van werken, lekker dicht bij huis. Erge kopzorgen? Of gewoon veel?

Pippa, als je je toch mocht gaan vervelen dan vind ik het geen probleem als het hier savonds ook spik en span is :P

Veel: Van mezelf en die van een vriend die met zijn vrouw in een huwelijkscrisis(Net 1 jaar getrouwd, moetje) zit en bij mij nu aanklopt voor advies. Maar het lastige is; Ik had allang voorspeld dat dit ging gebeuren... Dus vind het een beetje lastig om te reageren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 9:36

Yoyo schreef:
Pippa schreef:Hahahahahahaha, Minneke! laughcry Mijn wii sprak me toe dat ik was aangekomen ja! :nopompom:

Ik wou dat ik 0,3 was aangekomen. Schade hier: 1,1 kilo.. Hoppaaa.. Nu weer even streng paar weken en dan is het even over met diëten!

Hoeveel wil je nog kwijt? Ik wil nog 8.9 kwijt. Maar wees maar trots op wat je sowieso kwijt bent joh, echt, dan kom je een keer aan, dat maakt niet uit toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 9:38

Yoyo, mooi lastige situatie met die vriend. heb je het al verteld dat je het zo lastig vind?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 9:39

Pippa schreef:
Yoyo schreef:
Pippa schreef:Hahahahahahaha, Minneke! laughcry Mijn wii sprak me toe dat ik was aangekomen ja! :nopompom:

Ik wou dat ik 0,3 was aangekomen. Schade hier: 1,1 kilo.. Hoppaaa.. Nu weer even streng paar weken en dan is het even over met diëten!

Hoeveel wil je nog kwijt? Ik wil nog 8.9 kwijt. Maar wees maar trots op wat je sowieso kwijt bent joh, echt, dan kom je een keer aan, dat maakt niet uit toch?

Nee dat is waar, maar ik blijf een beetje hangen. Ik heb gewoon 0,0 motivatie nog. En het vervelendste is dat ik me nu dikker voel dan ooit..

Ik wil eigenlijk nog 15 kilo kwijt dit jaar. Heb dus nog wel een half jaar Wink Maar over 4 weken is er weer een periode van 8 weken voorbij en dan gaat het boek even opzij en pakken we het na de vakantie weer op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 9:40

Dolcis_ schreef:Yoyo, mooi lastige situatie met die vriend. heb je het al verteld dat je het zo lastig vind?

Ja. Maar heb sinds vanmiddag niks meer van hem gehoord na het laatste smsje waarin stond dat hij vond dat ik het wat zakelijk benaderde. Ja wat wil je als je weet wat dat mens geflikt hebt. Daar wordt je gewoon echt misselijk van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 20:12

Ik ben blij dat ik een weekje vakantie heb en dat ik met mezelf heb afgesproken dat dit een weekje wordt waarin alles mag en niks moet. smile

En heb ik vreselijk veel zin in de zomer, de vakantie naar Italie en het allemooiste mijn nieuwe studie, echt dingen die mij mega happy kunnen maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 21:27

Wanneer ga ja naar Italie? En welke plaats?

Ik ben vandaag blij omdat de kuur goed aan slaat! Heb al een stuk minder klachten. Behalve dan wat misselijkheid als bijwerking van de kuur. Maar dat geeft niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Linnie1985 di 29 mei 2012 - 21:56

Wat leuk! Toen wij naar cursus gingen, luisterde de hond totaal niet. Mee gestopt, hij is nu iets van 9 en af en toe nog steeds zo speels enzo.

Ik ben blij omdat het ons na 1,5 jaar eindelijk gelukt is zwanger te raken!!!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Alex di 29 mei 2012 - 22:09

Ik ben blij omdat we morgen op vakantie gaan! Ik ben blij! 281626781
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 22:37

Dolcis_ schreef:Wanneer ga ja naar Italie? En welke plaats?

Ik ben vandaag blij omdat de kuur goed aan slaat! Heb al een stuk minder klachten. Behalve dan wat misselijkheid als bijwerking van de kuur. Maar dat geeft niet..



We gaan de eerste 2 weken van Augustus naar het gardameer, gaan met de auto dus ben eens benieuwd wat dat gaat brengen. Top om te horen dat de kuur aanslaat, is er niet iets wat je kunt innemen voor de misselijkheid? Of anders veullll cola drinken Ik ben blij! 253468018

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 23:47

Ik zit ook in de 2e week van augustus aan het gardameer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Linnie1985 di 29 mei 2012 - 23:51

Wij gaan van 31 juli tot 15 augustus naar het Gardameer Camping Tiglio! Zuiden van het Gardameer!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 0:01

Dolcis_ schreef:Ik zit ook in de 2e week van augustus aan het gardameer!



Leuk! Geloof dat wij in de buurt van het plaatsje Garda zelf zitten in een klein hotel. We wilden eerst op een camping zitten maar dan waren we vele malen duurder uit dan het hotel waar we nu verblijven. We gaan ook een dagje met de auto naar Verona en Venetie daar ben ik ook erg benieuwd naar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Linnie1985 wo 30 mei 2012 - 0:04

Cimic schreef:
Dolcis_ schreef:Ik zit ook in de 2e week van augustus aan het gardameer!



Leuk! Geloof dat wij in de buurt van het plaatsje Garda zelf zitten in een klein hotel. We wilden eerst op een camping zitten maar dan waren we vele malen duurder uit dan het hotel waar we nu verblijven. We gaan ook een dagje met de auto naar Verona en Venetie daar ben ik ook erg benieuwd naar!

Wij hebben een bugalowtent, die staat al klaar, en dat valt kwa prijs best wel mee.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Krullebol wo 30 mei 2012 - 0:28

[quote="Linnie1985"]Wat leuk! Toen wij naar cursus gingen, luisterde de hond totaal niet. Mee gestopt, hij is nu iets van 9 en af en toe nog steeds zo speels enzo.

Ik ben blij omdat het ons na 1,5 jaar eindelijk gelukt is zwanger te raken!!![/quote
]



Gefeliciteerd!! Dat is leuk!
Ik ben blij omdat die stomme scriptie bijna klaar is, en ik ben blij omdat de zon schijnt en ik vanmiddag even bij een lief vriendinnetje langs ga Very Happy
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 0:30

Linnie1985 schreef:
Cimic schreef:
Dolcis_ schreef:Ik zit ook in de 2e week van augustus aan het gardameer!



Leuk! Geloof dat wij in de buurt van het plaatsje Garda zelf zitten in een klein hotel. We wilden eerst op een camping zitten maar dan waren we vele malen duurder uit dan het hotel waar we nu verblijven. We gaan ook een dagje met de auto naar Verona en Venetie daar ben ik ook erg benieuwd naar!

Wij hebben een bugalowtent, die staat al klaar, en dat valt kwa prijs best wel mee.

We hebben nu een beetje een low-butget idee gedaan. Ik begin in Aug met school en als wij een weekje op de camping wilden staan met of een tent of stacaravan waren we duurder uit. En dan heb ik het over de maanden juli en Aug. scratch + daarbij het eten en de uitjes weet niet of wij dan goedkoper uit zullen zijn Ik ben blij! 1578173417 Hebben nu een simpel half pension met sowieso ontbijt en we kunnen elke dag kiezen of we in middag of in de avond willen eten. Als je namelijk voor een bepaalde tijd boekte zat dit binnen de prijs inbegrepen anders hadden we dit ook apart moeten betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Kowalski wo 30 mei 2012 - 1:19

Ik ben blij omdat ik vandaag mijn laatste tentamen van de premaster heb gemaakt en ik, als ik deze haal, toegelaten word tot de master. Ik heb er een goed gevoel over (maar helaas is mijn gevoel niet altijd te vertrouwen)!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! Empty Re: Ik ben blij!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum