Ik ben blij, en jij?
+11
Linda
Shisha
Bliss
Pompoen
Droopy28
Minx
Mysterious
Atelier Madame
Stuiterbal
Elliot
Ibbeltje
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik ben blij, en jij?
Eind vorige week plaatste ik nog een berichtje hier op het forum dat ik me zo vreselijk verveel thuis en me best nutteloos voelde.
Nu heb ik in 4 dagen tijd 4 opdrachten gekregen om taarten te maken, helpen met cupcakes maken op een kinderverjaardag en hapjes maken voor 200 personen morgen.
Ondanks dat ik dat nooit eerder zelf heb gedaan (die hapjes voor zoveel personen maken, workshops geven) en ik dat best spannend vind, word ik er onwijs blij van
Ik heb meteen meer energie en zie alles veel positiever in!
Waarom zijn jullie blij??
Nu heb ik in 4 dagen tijd 4 opdrachten gekregen om taarten te maken, helpen met cupcakes maken op een kinderverjaardag en hapjes maken voor 200 personen morgen.
Ondanks dat ik dat nooit eerder zelf heb gedaan (die hapjes voor zoveel personen maken, workshops geven) en ik dat best spannend vind, word ik er onwijs blij van
Ik heb meteen meer energie en zie alles veel positiever in!
Waarom zijn jullie blij??
Gast- Gast
Re: Ik ben blij, en jij?
Wat leuk die opdrachten Succes er mee!
Ik ben ook blij. Ik heb weer fijn hardgelopen wat al een paar keer niet zo super ging en ik ga zo met Lily en haar zoontje naar de stad. Zin in!
Ik ben ook blij. Ik heb weer fijn hardgelopen wat al een paar keer niet zo super ging en ik ga zo met Lily en haar zoontje naar de stad. Zin in!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dankje!Ibbeltje schreef:Wat leuk die opdrachten Succes er mee!
En wat leuk, veel plezier!
Gast- Gast
Dank je, komt goed
Wat een leuke opdrachten Jackie! Succes!
Ibbel, veel plezier met Lily en F.!
Ik ben eigenlijk niet zo blij, maar ik weet niet zo goed waarom. Gewoon even een off-momentje denk ik.
Ibbel, veel plezier met Lily en F.!
Ik ben eigenlijk niet zo blij, maar ik weet niet zo goed waarom. Gewoon even een off-momentje denk ik.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik ben niet zo blij. Ik heb zaterdag koorts gekregen na de operatie en het zakt niet.
Toch naar school gegaan vanmorgen maar mijn begeleider heeft me meteen terug naar huis gestuurd en nu baal ik echt onwijs.
Ik mis weer lessen en daar voel ik me niet fijn bij.
Toch naar school gegaan vanmorgen maar mijn begeleider heeft me meteen terug naar huis gestuurd en nu baal ik echt onwijs.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Wat leuk jacky, heb je een eigen bedrijfje daarin?
Stuiterbal beterschap! Denk wel aan jezelf he!
Zelf ben ik gewoon neutraal, moet aan school werken vandaag, het weer is niets buiten en ben zenuwachtig voor mn eerste werkdag morgen
Zelf ben ik gewoon neutraal, moet aan school werken vandaag, het weer is niets buiten en ben zenuwachtig voor mn eerste werkdag morgen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
leuk! ik ben blij want de babykamer wordt nu behangen en volgende week komen de meubeltjes. het wordt steeds echter zoooo leuk
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Mijn prikpil is in de afgelopen jaren af en aan vergoed door de zorgverzekeraar. De afgelopen jaren moest ik hem zelf afrekenen bij de apotheek en daardoor dacht ik dat deze niet vergoed werd. Prima, want het is maar 15 euro per drie maanden. Vorige week belde ik met de zorgverzekeraar, om wat informatie te krijgen over de nieuwe regels van 2013 en we kregen het over mijn prikpil. Ze vertelde me dat mijn prikpil gewoon 100% vergoed werd vanuit een plusverzekering en dat als ik de rekeningen nog had, dat ik ze kon insturen en dan zou ik het geld uitgekeerd krijgen. Maar ik heb de rekeningen niet meer. Dus net de apotheek gebeld en morgen kan ik de rekening, alle prikpillen op één papier van de afgelopen 2 jaar, ophalen. Toch weer bijna 100 euro. Altijd leuk! Wie wat bewaard, heeft wat.
Gast- Gast
Wat voor operatie heb je gehad? Moet je niet direct naar het ziekenhuis als je koorts krijgt? Beterschap in ieder geval!Stuiterbal schreef:Ik ben niet zo blij. Ik heb zaterdag koorts gekregen na de operatie en het zakt niet.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Wat leuk jacky, heb je een eigen bedrijfje daarin?
Nee dat niet, ik ben kok maar zit nu al een tijd in de ziektewet door mijn schouder. Ben erg blij dat nu nu weer wat kan gaan doen dus
Succes morgen vast met je eerste werkdag!
Gast- Gast
Leuk zeg!!Mysterious schreef:leuk! ik ben blij want de babykamer wordt nu behangen en volgende week komen de meubeltjes. het wordt steeds echter zoooo leuk
Dat lijkt me toch zo leuk om te doen *zwijmel*
Gast- Gast
Maura schreef:Mijn prikpil is in de afgelopen jaren af en aan vergoed door de zorgverzekeraar. De afgelopen jaren moest ik hem zelf afrekenen bij de apotheek en daardoor dacht ik dat deze niet vergoed werd. Prima, want het is maar 15 euro per drie maanden. Vorige week belde ik met de zorgverzekeraar, om wat informatie te krijgen over de nieuwe regels van 2013 en we kregen het over mijn prikpil. Ze vertelde me dat mijn prikpil gewoon 100% vergoed werd vanuit een plusverzekering en dat als ik de rekeningen nog had, dat ik ze kon insturen en dan zou ik het geld uitgekeerd krijgen. Maar ik heb de rekeningen niet meer. Dus net de apotheek gebeld en morgen kan ik de rekening, alle prikpillen op één papier van de afgelopen 2 jaar, ophalen. Toch weer bijna 100 euro. Altijd leuk! Wie wat bewaard, heeft wat.
Dat is een een fijne meevaller!
Misschien moet ik mijn rekeningen van de pil dan ook maar bewaren!
Gast- Gast
Ik ben blij want ik heb een positieve reactie gekregen op een open sollicitatie, voor een oriënterend gesprek. Als het wat word is het gelijk een super uitdaging. Ik stond dus helemaal te stuiteren toen ik haar mail las.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk jackie!
En wat goed Minx! Hoop voor je dat het wat wordt!
Ik ben niet blij, ook niet niet blij. Gewoon neutraal ofzo. Heb vandaag vrij en eigenlijk in om de hele dag met een plaidje op de bank te liggen, maarja, huishouden en studie roepen helaas.
En wat goed Minx! Hoop voor je dat het wat wordt!
Ik ben niet blij, ook niet niet blij. Gewoon neutraal ofzo. Heb vandaag vrij en eigenlijk in om de hele dag met een plaidje op de bank te liggen, maarja, huishouden en studie roepen helaas.
Gast- Gast
@ kenya gewoon zorgen dat dat allemaal klaar is, ik ben vandaag ook vrij. Moet deze week dinsdag woensdag vrijdag werken en wil vandaag dus een beetje alles regelen. Heb net al behoorlijk wat gedaan. Moet eigenlijk alleen nog boodschappen doen en de kattenbak. Geeft wel een lekker gevoel om om 1 uur 's middags al zo goed als vrij te zijn
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx schreef:Ik ben blij want ik heb een positieve reactie gekregen op een open sollicitatie, voor een oriënterend gesprek. Als het wat word is het gelijk een super uitdaging. Ik stond dus helemaal te stuiteren toen ik haar mail las.
Wat goed!!
Vaak worden open sollicitaties ook erg gewaardeerd omdat je dan meteen laat zien dat je er echt voor wilt gaan! Succes alvast met je gesprek
Gast- Gast
Blij omdat ik geslaagd bene voor laarzen nadat die van een maand oud al kapot waren en ik geld terug kreeg. Verder niks leuks nog kond vinden, maar vandaag met Lily in de stad goed geslaagd Plus het was erg gezellig en heb lekker met F. van Lily kunnen knuffelen
Ik ben vooral moe. Nog een weekje en dan heb ik lekker 2 weken vrij.
Gast- Gast
Ik ben helemaal niet blij.. eigenlijk al een tijdje niet
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Ik ben ook een beetje blij want de echo van vandaag van mijn mans hartklep was wel goed, hij lekt wel, maar het was allemaal niet verschrikkelijk ernstig. Dus dat was weer een mooi pluspuntje. Hopelijk krijgen we de komende dagen nog meer van zulke nieuwtjes!
En nu ben ik ook blij want ik mag weer lekker gaan zingen !
En nu ben ik ook blij want ik mag weer lekker gaan zingen !
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Droopy28 schreef:Ik ben helemaal niet blij.. eigenlijk al een tijdje niet
Hoe komt het?
Ibbeltje schreef:Droopy28 schreef:Ik ben helemaal niet blij.. eigenlijk al een tijdje niet
Hoe komt het?
Tja heb je even?
Voornamelijk nu doordat ik al een flinke tijd lichamelijke klachten heb, de huisarts het op stress gooide maar er nu na een second opinion wel duidelijk wordt dat er meer aan de hand is dan alleen maar stress
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Oh dat is ook niet leuk nee Droopy Kunnen ze wel wat doen aan je klachten?
Neuh, ben niet zo blij. Hele dag al knallende koppijn en ik ben doodmoe. Heeft zeer waarschijnlijk te maken met het feit dat ik vanmiddag werd gefilmd op m'n werk en ik me daar erg druk over liep te maken. Afgelopen nacht werd ik om 2:00 ook al helemaal bezweet wakker Gelukkig is het achter de rug, alleen nu moet ik het over een week nog terug zien
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: