Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vallen...

3 plaatsers

Ga naar beneden

vallen... Empty vallen...

Bericht  duckie zo 24 jul 2011 - 9:11

valt jullie kindje wel eens hard op de grond of iets? en wat doen jullie daar tegen?

vandaag viel mn dochtertje op de grond van een kussen op haar hoodje aan de achterkant volgens mij.. direct huilen en toen ik haar getroost had was het wel weer goed. het ging zo snel dat ik niet eens meer weet hoe ze terecht kwam en of het hard was of niet, we hebben een harde vloer dat wel.
daarna was er niets aan de hand gewoon lekker vrolijk als altijd dus heb er niets mee gedaan. vanavond moest ze een half uurtje na de fles wel wat overgeven toen we haar optilde en in de lucht tilden zeg maar. ze is nu bij de oppas en toen we weggingen was ze nog hardstikke vrolijk. alleen vanavond wou ze niet slapen en was ze nog al overstuur maar wou ze ook geen fles meer... zou dit daar nog van kunnen komen?? ze krijgt volgens mij ook weer tandjes dus daar kan het ook van komen want vanochtend voor ze viel was ze ook al een beetje moeilijk te slapen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vallen... Empty Re: vallen...

Bericht  PapillonRose zo 24 jul 2011 - 9:16

Dat gebeurt hier ook weleens. Tegenwoordig zit ze soms te spelen, maar kan nog niet altijd haar evenwicht bewaren en valt dan om. Ik probeer er op te letten en te zorgen dat ze niet valt, maar helemaal voorkomen kan ik het niet altijd. Als ze valt, bijv. met haar hoofdje op de grond, dan pak ik haar gauw op en wrijf over haar hoofdje. Troost haar wat en meestal is het zo over. Wel hou ik haar dan verder in de gaten, of ze nergens last van heeft daarna. Maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd gelukkig, en gelukkig valt ze over het algemeen ook niet vaak en niet keihard.

Als het echt heel hard zou zijn, het vallen, dan heb ik ook altijd nog een koud compres of vallen en stotengel om te verzachten. Dat heb ik nog niet nodig gehad tot nu toe.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

vallen... Empty Re: vallen...

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 9:19

Dagelijks Wink Meneer kijkt nergens voor uit en ziet niet wat wel en niet kan haha.

Edit: Wacht maar tot ze gaat lopen Wink

Nog een edit: Gewoon even in de gaten houden, maar als ze op de grond zat en van een kussentje afviel zou ik me niet al te veel zorgen maken hoor, het is geen hoge afstand en niet een harde vaart (al lijkt het soms wel zo als ze met hun hoofd op de grond terrecht komen). En als je het niet vertrouwd inderdaad gewoon snachts even wakker maken om te kijken hoe ze reageerd.


Laatst aangepast door HeartBeat op zo 24 jul 2011 - 9:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vallen... Empty Re: vallen...

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 9:27

Toen H. nog kleiner was viel ze echt zelden.
Ze wist vrijwel meteen hoe ze zich op moest vangen.

Nu meent ze te moeten rennen en heeft ze weleens een tand door haar lip en afgelopen weekend is ze voor het eerst heel hard tegen de tafel gevallen.

Ze heeft toen niet over hoeven te geven o.i.d.

Dat je dochtertje nu deze "symptomen" heeft is wel lastig als er ook tandjes aankomen en ze zich misshcien al niet helemaal fit voelt. Ik zou haar goed in de gaten houden en evt. vanacht eens wakker maken en kijken hoe ze dan reageert.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vallen... Empty Re: vallen...

Bericht  holaagirl ma 25 jul 2011 - 7:00

Oh, hier ook zo'n brokkenpiloot. Hij oefent met lopen en denkt het al alleen te kunnen.
Valt dagelijks minimaal 3x op zijn hoofd, en zijn hele voorhoofd is blauw/paars/geel...
Hij huilt even ( alsof de wereld vergaat weleenswaar) en dan speelt hij weer lekker verder!
Ongelooflijk. Ik heb altijd even weer een paar minuten nodig om bij te komen... :shock:
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

vallen... Empty Re: vallen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum