Uitslapen?
+21
sanne-84
Tinus
Frappuccino
Susan
Jezzie
Annemoontje
Suus
Lady Starstruck
Arwyn
Bazinga
girli
Blond
Marin
Eris
silly-one
Esperanza
Rush
Printje
Caramba
Jeanette
SleepingBeauty
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Uitslapen?
Dat kon ik niet. Laatste wat ik wakker werd was 08.45u. En dat vond ik altijd wel prettig. Ik was goed uitgerust, dus verder geen last van. Sinds een week hoef ik mijn hoofd maar op mijn kussen te leggen of ik slaap. En ik word regelmatig ruim tien uur later pas wakker. En aangezien ik een nachtmens ben en niet om 23.00u naar bed ga....
Gast- Gast
Ik ga vrij laat op bed, want in slaap komen lukt me niet goed. En word dan rond 7.00u wakker, waarna ik ongeveer tot 10.00u kan doorslapen. Al met al maak ik zo'n 8 uren Eindelijk bijkomen!!
Gast- Gast
Ja, ik kan wel lekker lang slapen. Soms word ik rond een uur of 8 wakker maar als het kan, draai ik me gewoon lekker weer om!
Gast- Gast
Ik kan ook niet goed uitslapen. Slaap per nacht zo'n 8 uur en dan word ik wakker, doordeweeks of weekend maakt niet uit. Ik slaap alleen uit als ik het heel laat heb gemaakt, maar dan toch weer tot ik aan die 8 uur zit .
Gast- Gast
Ik kan juist heel goed uitslapen, in het weekend slaap ik zo tot 11 uur uit, ook al ben ik de vorige avond gewoon rond middernacht naar bed gegaan Ik vind het dan ook vreselijk om vroeg op te moeten staan in het weekend. Maar dat moet aankomend weekend gaan veranderen, aangezien ik nu een baan heb waarbij ik ook de weekenden werk, en aankomend weekend heb ik ochtenddienst! Jeeh...
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Door de weeks moet ik er tussen 6.30 en 7.30 uit. Als ik vrij ben word ik wel eens wakker rond die tijd, maar dan draai ik me gewoon weer om en slaap ik verder. Ik wil voor half 10 mijn bed uit, en dit lukt ook altijd, anders vind ik het zo zonde van mijn vrije dag.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Zo wisselend. De ene keer is het 8 uur, de andere x met gemak 10 uur.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 2 kindjes die iedere dag tussen 5 en 6 wakker worden, dus uitslapen zit er hier niet in. En toen ze een keertje uit logeren waren, was ik om 6 uur klaarwakker, dus ik kan het niet eens meer
Gast- Gast
lelie schreef:Ik heb 2 kindjes die iedere dag tussen 5 en 6 wakker worden, dus uitslapen zit er hier niet in. En toen ze een keertje uit logeren waren, was ik om 6 uur klaarwakker, dus ik kan het niet eens meer
heel herkenbaar!!!!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben een echte uitslaper, slaap zo tot een uurtje of 11 als ik er niet vroeg uit moet. Maar ben dan ook een avond/nachtmens, t lukt me niet om vroeg te gaan slapen en ga vaak pas rond 2.00 naar bed.
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Toen ik nog thuis woonde kon ik prima uitslapen! Nu ik samenwoon lukt dat op een of andere manier niet meer.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Als ik ergens een talent voor heb, dan is het wel voor uitslapen. Ik slaap elke zondag tot ongeveer 12 uur 's middags, ook al ben ik de avond ervoor om 23:00 naar bed gegaan. In mijn vakantie vorig jaar sliepen we elke dag uit tot ongeveer 14:00/14:30 (maar dan gingen we ook rond 06:00/7:00 slapen). Mijn record uitslapen was na mijn examenreis. Toen had ik in 5 nachten samen 10 uren geslapen. Ik ben toen om ongeveer middernacht gaan slapen en mijn moeder wekte me voor het avondeten (om 17:15)
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kon altijd goed uitslapen. Ik kon met gemak tot 13.00 uur doorslapen als ik bijv. de avond ervoor om 23.00 uur was gaan slapen. Heerlijk vond ik dat en ik sliep dan ook echt. Sinds de komst van S. gaat dat natuurlijk niet meer maar gelukkig is het ook een uitslaper Meestal is hij tussen 8.15 en 9.15 wakker. Als hij bijv. bij mijn ouders logeert en ik wel dus kan uitslapen ben ik om 9 uur ook echt klaar wakker
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: