Show de winterjas van je kindje
+64
Steep
Nijntje
Parisienne
holaagirl
MamaDaan
Theeleut
Schism
strawberry
Annemie
loesje
chipa
smooch
Monnie
Barbabella
Aimee
Tazz
Supertalentje
Tiara
koNijntje
Bloempjuh23
Clapperdie
teletascha
LWB
maiadebij
Bluestar
_Jet
CCC
Blue flower
Smaragdje
_Lana_
kwak
Star007
Linda
Laced
Fearie
Puggle
Jasmine
Mida4you
Océane
Nana
Annie24
PiP
Diese
M@niek
*Lookie*
liesje
-Ieniemienie-
nillis
Limburg85
Teddyaapje
Lejow
Happydobby
Floor
moepie
Printje
Viva
Papillio
Fiwen
Flower_L
Pien
mauwmauw
Parel
Susan
PapillonRose
68 plaatsers
Pagina 4 van 14
Pagina 4 van 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
Re: Show de winterjas van je kindje
D zit nu in maatje 74, maar geen idee of hij in 80/86 zit in de winter. Hoe gokken jullie dit?
En wat geven jullie uit aan een jasje, ik zie bedragen voorbij komen bij de jassen waarvan ik bijna schrik. Zeker aangezien D maar 1 winter zijn jas aan zal kunnen.
En wat geven jullie uit aan een jasje, ik zie bedragen voorbij komen bij de jassen waarvan ik bijna schrik. Zeker aangezien D maar 1 winter zijn jas aan zal kunnen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Faerie, ik zit met hetzelfde probleem! L. zit nu ook in maat 74, ik heb geen idee welke maat hij tzt zal zitten. Ik gok zelf op 80..
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn dochter zat vorig jaar rond deze tijd in maat 74. Ik had een winterjas in maat 86 gekocht, maar die was eigenlijk heel de winter te groot. Ik vermoed dat ze hem deze winter nog een keer aan kan.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb bij Kian ook geen idee welke maat hij in de winter heeft, dus ik koop voorlopig nog geen winterjas, een dik vest voor de herfst heb ik al wel in maat 86 (die maat heeft hij nu).Fearie schreef:D zit nu in maatje 74, maar geen idee of hij in 80/86 zit in de winter. Hoe gokken jullie dit?
Bij Yara kan ik het wel redelijk goed schatten, zij groeit niet zo snel.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Ik heb bij Kian ook geen idee welke maat hij in de winter heeft, dus ik koop voorlopig nog geen winterjas, een dik vest voor de herfst heb ik al wel in maat 86 (die maat heeft hij nu).Fearie schreef:D zit nu in maatje 74, maar geen idee of hij in 80/86 zit in de winter. Hoe gokken jullie dit?
Bij Yara kan ik het wel redelijk goed schatten, zij groeit niet zo snel.
Ik zat ook al te denken om het maar gewoon even aan te kijken met zijn huidige jasje, baseballjack en als het kouder wordt dan maar een jas halen. Met een beetje geluk gaat de wintercollectie dan alweer in de sale :-)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik heb de jas van H&M binnen en gelukkig lijkt hij normaal te vallen. Hij is nu namelijk nog iets te lang bij de mouwen en verder heeft ze ook nog ruimte. Niet overdreven te groot, maar ze gaat dit wel passen van de winter Het is echt een leuke jas
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Heeft er iemand deze jas bekeken/gekocht van Zara? Op de site ziet ie er wel leuk uit maar m'n vriend dacht dat het maar een dun jasje was
Laatst aangepast door Razz_ op do 9 aug 2012 - 0:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
[quote="Razz_"]Heeft er iemand deze jas bekeken/gekocht van Zara? Op de site ziet ie er wel leuk uit maar m'n vriend dacht dat het maar een dun jasje was
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/nl/nl/zara-W2012/269286/930547/WOLLEN%20HOUTJE-TOUWTJEJAS[/quote]
Die lijkt mij ook zo leuk! Maar ik wil hem ook eerst in het echt bekijken dus ik reis binnenkort af naar een Zara! :-) Maar ben inderdaad ook wel benieuwd of jullie hem al in het echt hebben gezien.
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/nl/nl/zara-W2012/269286/930547/WOLLEN%20HOUTJE-TOUWTJEJAS[/quote]
Die lijkt mij ook zo leuk! Maar ik wil hem ook eerst in het echt bekijken dus ik reis binnenkort af naar een Zara! :-) Maar ben inderdaad ook wel benieuwd of jullie hem al in het echt hebben gezien.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
PapillonRose schreef:Ik heb een jas gevonden Deze van H&M:
Heb 'm net besteld, alleen even afwachten of hij gaat passen. Hij gaat maar tot en met maat 92. Als hij normaal valt zal hij passen, maar als hij klein valt kan ik opnieuw gaan zoeken (is ook heel erg ).
ik heb deze vorig jaar voor mn dochter gekocht. is een lekkere warme jas.alleen mn dochter kon toen net lopen en de jas was iets te zwaar voor haar ze viel heel makkelijk om nml
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Mooie jas, Nana!
Weet alleen niet of ik er bijna 50 euro voor over heb.
Weet alleen niet of ik er bijna 50 euro voor over heb.
Gast- Gast
http://productimages.wehkamp.nl/s7viewers//dhtml/images/spacer.gif
Ik wil deze misschien bestellen.. twijfel nog een beetje
Ik wil deze misschien bestellen.. twijfel nog een beetje
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Hier is het nog steeds zomer hahaha ik ben nog echt niet met winterjassen bezig, er moet nog zoveel collectie binnenkomen vinden jullie het niet zonde om hier in juli/augustus al mee bezig te zijn?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Haha, ik ben me vast aan het oriënteren. Maar als ik dé jas tegenkom dan koop ik hem ook meteen.
Gast- Gast
Printje schreef:Hier is het nog steeds zomer hahaha ik ben nog echt niet met winterjassen bezig, er moet nog zoveel collectie binnenkomen vinden jullie het niet zonde om hier in juli/augustus al mee bezig te zijn?
Dat had ik afgelopen winter/voorjaar met zomerjassen. Dacht dat ik nog tijd zat had. Maar toen ik een zomerjas nodig had, heb ik flink moeten zoeken naar een leuke, betaalbare jas. Zomers is het nog wel op te vangen met een vest, maar in de winter moet ze gewoon een jas hebben. Heb hem daarom meteen meegenomen toen ik een leuke tegenkwam.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Razz_ schreef:Heeft er iemand deze jas bekeken/gekocht van Zara? Op de site ziet ie er wel leuk uit maar m'n vriend dacht dat het maar een dun jasje was
Ik heb hem afgelopen dinsdag gezien en ook in mijn handen gehad. Hij is absoluut niet dik. Wel van wol, maar ik zou hem als winterjas te koud vinden. Meer als tussenjas. Bij de handjes zit ook geen gebreide boord, dus de wind waait zo naar binnen en het sluit niet met een rits, maar enkel met 3 mini drukknoopjes en de 2 touwtjes.
Ik zag in het 'laatst gekocht voor je kindje topic' dat je twijfelde tussen deze van de Zara en die van de Esprit. Ik zou dan voor die van Esprit kiezen. Vooral omdat die van de Zara niet gewassen mag worden en die van de Esprit wel.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik vind het niet zonde om er nu al mee bezig te zijn. Ik vind het wel leuk juist, vast wat voorpret En ik vind niet gauw een jas echt dé jas, dus als ik dan iets zie wat ik helemaal leuk vind dan koop ik het vast. Al weet ik dat ik nu het risico loop misschien een nog leukere jas tegen te komen als er weer nieuwe collecties komen, maar dat is dit keer dan pech voor mij. De jas die ik nu heb ben ik heel blij mee voor A!Printje schreef:Hier is het nog steeds zomer hahaha ik ben nog echt niet met winterjassen bezig, er moet nog zoveel collectie binnenkomen vinden jullie het niet zonde om hier in juli/augustus al mee bezig te zijn?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Annie bedankt! Maar wel balen, ik vind die van de Zara wel erg leuk en betaalbaar. Maar het is wel heel handig als je hem kunt wassen.. Die van Esprit is ook wel leuk, maar wil hem eerst wel in het echt zien, ook hoe warm die is enzo. Wel fijn dat die goed wasbaar is. Grr. nou heb ik dus een houtje toutje jas in m'n hoofd... nog ergens anders leuke houtje toutje jassen voor jongens?
*Lookie*- Kletskop
*Lookie* schreef:Annie bedankt! Maar wel balen, ik vind die van de Zara wel erg leuk en betaalbaar. Maar het is wel heel handig als je hem kunt wassen.. Die van Esprit is ook wel leuk, maar wil hem eerst wel in het echt zien, ook hoe warm die is enzo. Wel fijn dat die goed wasbaar is. Grr. nou heb ik dus een houtje toutje jas in m'n hoofd... nog ergens anders leuke houtje toutje jassen voor jongens?
Bij ikenmijnkind hebben ze deze:
Y. had die vorig jaar en die was lekker warm Hij is daar alleen nog in maat 80, maar je hebt geen ticker, dus ik weet niet wat voor maat je zoekt Ik heb hem evt nog in 74, maar die is dan wel 2ehands.
Annie24- Ratel
Bedankt voor het aanbod maar ik denk dat ik voor maat 80/86 moet gaan want H zit nu in 74 (hij is nu 8 maanden).
Ik ontdekte ook nog een leuke houtje toutje bij C&A (staat op de site), die is wel wasbaar, maar ook geen boorden bij de mouwen dus ook die moet ik maar even in het echt gaan bekijken. Maar hij ziet er wel leuk uit iig.
Ik ontdekte ook nog een leuke houtje toutje bij C&A (staat op de site), die is wel wasbaar, maar ook geen boorden bij de mouwen dus ook die moet ik maar even in het echt gaan bekijken. Maar hij ziet er wel leuk uit iig.
*Lookie*- Kletskop
Ik heb net voor T deze winterjas gekocht:
Hij heeft ook die twee jassen van Noppies gepast (ruitjes en houtje touwtje)
Maar die zaten bij hem echt heel lelijk. De mouwen waren veeel te lang, terwijl zn body heel kort en strak was.
Heb verschillende maten aan gehad maar het is niet zijn model haha.
Deze valt wel lekker soepel.
Maar die zaten bij hem echt heel lelijk. De mouwen waren veeel te lang, terwijl zn body heel kort en strak was.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
-Ieniemienie- schreef:Ik heb net voor T deze winterjas gekocht:
Y. heeft vanmorgen ook die Noppies jas met ruitjes gepast (die donkerblauw met witte ruitjesjas) en dat zat ook voor geen meter. Veels te kort zodat z'n rug bloot was, maar bij elke maat groter werden de armen ook langer. Pas maat 110 zat goed bij zijn rug, maar dan waren de mouwen 2x zo lang als zijn eigen armpjes, dus de jas niet gekocht.
Hoe valt die jas van Name-it? We hebben nu deze op het oog (we halen de capuchon eraf met die bontrand), maar twijfel over de maat. Hoe valt de jas die jij hebt?
Annie24- Ratel
Die is ook gaaf! Ik heb nu maat 80 genomen en zat nog wel wat ruim. Maar niet te.Annie24 schreef:-Ieniemienie- schreef:Ik heb net voor T deze winterjas gekocht:
Y. heeft vanmorgen ook die Noppies jas met ruitjes gepast (die donkerblauw met witte ruitjesjas) en dat zat ook voor geen meter. Veels te kort zodat z'n rug bloot was, maar bij elke maat groter werden de armen ook langer. Pas maat 110 zat goed bij zijn rug, maar dan waren de mouwen 2x zo lang als zijn eigen armpjes, dus de jas niet gekocht.
Hoe valt die jas van Name-it? We hebben nu deze op het oog (we halen de capuchon eraf met die bontrand), maar twijfel over de maat. Hoe valt de jas die jij hebt?
De verhouding is in ieder geval goed. Wat langer, en soepler.
Mn zoontje zit nu in maat 74 en gaat richting de 80. Jasje valt dus iets ruimer uit vergeleken met zn andere kleertjes.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
-Ieniemienie- schreef:Die is ook gaaf! Ik heb nu maat 80 genomen en zat nog wel wat ruim. Maar niet te.
De verhouding is in ieder geval goed. Wat langer, en soepler.
Mn zoontje zit nu in maat 74 en gaat richting de 80. Jasje valt dus iets ruimer uit vergeleken met zn andere kleertjes.
Ik vind jasjes idd meestal wat ruimer vallen dan kleding. We waren al bij de Name-it winkel geweest, maar die hadden nog geen winterjassen hangen, dus kon hem niet passen. Dan maar 2 maten online bestellen en 1 terugsturen
Annie24- Ratel
Weer even uppen!
Voor onze zoon ben ik er uit, ik ga dit vest halen:
Maar voor onze dochter is het een ander verhaal...
Ik zit nu te denken aan 1 van deze 2:
Maar ik ben dus benieuwd of jullie nog andere leuke jassen gezien/gescoord hebben.
Wie weet zie ik er nog wat tussen zitten!
Voor onze zoon ben ik er uit, ik ga dit vest halen:
Maar voor onze dochter is het een ander verhaal...
Ik zit nu te denken aan 1 van deze 2:
Maar ik ben dus benieuwd of jullie nog andere leuke jassen gezien/gescoord hebben.
Wie weet zie ik er nog wat tussen zitten!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
ik heb deze gekocht, of nou ja... Ik maak zo het geld over als D. in bed ligt
http://link.marktplaats.nl/590190743
http://link.marktplaats.nl/590190743
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11