Show de winterjas van je kindje
+64
Steep
Nijntje
Parisienne
holaagirl
MamaDaan
Theeleut
Schism
strawberry
Annemie
loesje
chipa
smooch
Monnie
Barbabella
Aimee
Tazz
Supertalentje
Tiara
koNijntje
Bloempjuh23
Clapperdie
teletascha
LWB
maiadebij
Bluestar
_Jet
CCC
Blue flower
Smaragdje
_Lana_
kwak
Star007
Linda
Laced
Fearie
Puggle
Jasmine
Mida4you
Océane
Nana
Annie24
PiP
Diese
M@niek
*Lookie*
liesje
-Ieniemienie-
nillis
Limburg85
Teddyaapje
Lejow
Happydobby
Floor
moepie
Printje
Viva
Papillio
Fiwen
Flower_L
Pien
mauwmauw
Parel
Susan
PapillonRose
68 plaatsers
Pagina 2 van 14
Pagina 2 van 14 • 1, 2, 3 ... 8 ... 14
Re: Show de winterjas van je kindje
Ik heb nog helemaal geen winterjas gekocht, ik zou niet eens weten welke maat ik zou moeten kopen, ik wacht wel tot het winter wordt.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:Ik heb nog helemaal geen winterjas gekocht, ik zou niet eens weten welke maat ik zou moeten kopen, ik wacht wel tot het winter wordt.
Dat heb ik dus ook, ik heb nog een jas van zeeman in maat 80 hangen van mijn schoonmoeder gehad maar ik wil nog een dikkere erbij.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ohhhh die jas van Beebielove
En oohhh die prijs
En oohhh die prijs
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Die jongensjas van z8 is echt leuk! Hij valt bij meerdere in de smaak zie ik haha. Valt deze jas normaal of juist aan de grote of kleine kant?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Voor beide hebben we nog geen nieuwe winterjas, misschien past R. zijn winterjas van vorig jaar nog maar wil er nog 1 bij. Heb al sinds heel lang een bon van Lief dus ik denk dat deze het gaat worden voor R.:
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Limburg85 schreef:Voor beide hebben we nog geen nieuwe winterjas, misschien past R. zijn winterjas van vorig jaar nog maar wil er nog 1 bij. Heb al sinds heel lang een bon van Lief dus ik denk dat deze het gaat worden voor R.:
Die had ik ook besteld voor mijn zoontje.. Maar weer terug gestuurd! Hij was veel te groot!! Dus houd er rekening mee dat hij ruim valt! En dat hij vrij lang is.
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Limburg85 schreef:Voor beide hebben we nog geen nieuwe winterjas, misschien past R. zijn winterjas van vorig jaar nog maar wil er nog 1 bij. Heb al sinds heel lang een bon van Lief dus ik denk dat deze het gaat worden voor R.:
Die had ik ook besteld voor mijn zoontje.. Maar weer terug gestuurd! Hij was veel te groot!! Dus houd er rekening mee dat hij ruim valt! En dat hij vrij lang is.
Hij moet hem sowieso in de winkel gaan passen want vorig jaar viel zijn winterjas ook al zo groot bij hem (en toen had ik hem niet gepast dom).
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Nog niet mee bezig geweest. Die van vorig jaar past niet meer. heb nog wel een 2e jas van een collega gehad, maar ga pas in sept op pad voor een winterjas.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Leuke jassen komen er weer voorbij, ook voor de jongens!
Ik weet ook nog niet wanneer we een jas gaan kopen, we hebben nog tijd zat. Maar ik vind alleen de voorpret van het kijken al leuk En ik vind het vinden van een leuke jas ook nog eens best lastig, dus begin ik nu maar vast met kijken.
Ze had afgelopen jaar 2 jassen, waarvan 1 van Lief! en die was echt geweldig. Ze zou 'm nu nog passen qua lengte en breedte, ware het niet dat hij bij de mouwen nu precies past en in de winter gaat dat dus niet meer passen
Ik weet ook nog niet wanneer we een jas gaan kopen, we hebben nog tijd zat. Maar ik vind alleen de voorpret van het kijken al leuk En ik vind het vinden van een leuke jas ook nog eens best lastig, dus begin ik nu maar vast met kijken.
Ze had afgelopen jaar 2 jassen, waarvan 1 van Lief! en die was echt geweldig. Ze zou 'm nu nog passen qua lengte en breedte, ware het niet dat hij bij de mouwen nu precies past en in de winter gaat dat dus niet meer passen
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
M heeft deze nog van vorig jaar, en denk dat ze die nog gewoon past.
Ik wil er nog wel een 'reserve' en maatje groter bij.
Voor T heb ik nog niks, ook nog niks gezien.
DUs als het wat minder weer word gaan we maar eens op pad
Ik wil er nog wel een 'reserve' en maatje groter bij.
Voor T heb ik nog niks, ook nog niks gezien.
DUs als het wat minder weer word gaan we maar eens op pad
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Die meidenjas van lief! is leuk maar wel duur ik wacht wel tot sept/okt wie weet dan weer sale
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Nou, ik vind deze jas dus superleuk maar wel een beetje duur (al heb ik geen idee wat een normale prijs is voor een kinderwinterjas..) en mijn vriend vind hem ook te duur. Ik kijk dus nog even om me heen (volg dit topic..) maar het kan zijn dat ik hem alsnog wel koop
Wat geven jullie uit aan een winterjasje? Wat is een normale prijs?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Lieve mensen, jullie weten dat het buiten 30 graden is he??? hahahahha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Oooh Lookie! Die is gaaf zeg!
Printje (ik wilde alweer je echte naam typen...): Ja hoor, maar ze hoeven `m ook nog niet aan
Printje (ik wilde alweer je echte naam typen...): Ja hoor, maar ze hoeven `m ook nog niet aan
Gast- Gast
Die van noppies is idd erg gaa Lookie! Maar hier in t winkeltje mocht ik het boek van koppies even zie en knap de tweede wintercollectie zit ook een hele gafe. Als die uit is eens even kijken welke leuker is.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
ik vind die van lief en beebielove echt super leuk! Maar die prijzen . Ik denk dat f.elice haar winterjas van vorig jaar nog wel aan kan.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Wat jammer dat dat jasje van Beebielove maar tot 92 gaat. Ik vind m erg leuk!
Ik heb nu een jasje van Lief! op het oog, maar ik zie dat daar wol in zit (net zoals die van Beebielove overigens), zou dat niet kriebelen?
Ik heb nu een jasje van Lief! op het oog, maar ik zie dat daar wol in zit (net zoals die van Beebielove overigens), zou dat niet kriebelen?
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Deze had ik ook al aan mijn man laten zien, hij vond hem ook erg leuk*Lookie* schreef:
Nou, ik vind deze jas dus superleuk maar wel een beetje duur (al heb ik geen idee wat een normale prijs is voor een kinderwinterjas..) en mijn vriend vind hem ook te duur. Ik kijk dus nog even om me heen (volg dit topic..) maar het kan zijn dat ik hem alsnog wel koop
Wat geven jullie uit aan een winterjasje? Wat is een normale prijs?
En dan deze voor onze dochter erbij
Twijfel alleen of we voor onze zoon echt een winterjas halen of een vest.
Dan vind ik deze erg leuk :
Hij zal van het winter nog wel in de Maxi/cosi zitten, maar ook al wel in de wandelwagen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Lookie; houdt er wel rekening mee dat zulk soort jassen behoorlijk stug zijn met zitten door de combinatie rits en knopen. Y. had vorig jaar zo'n jas van Name it en kon er amper mee in de Maxi Cosi zitten Hij is wel heel leuk! Ik weet niet of er een Zara bij jou in de buurt zit, maar daar hadden ze vorig jaar ook zo'n jas voor € 35,00. Dit is trouwens Y. zijn jas van vorig jaar, alleen nog in maat 80 bij ikenmijnkind: http://www.ikenmijnkind.nl/name-it-mads-navy-wool-winter-jacket-mini-boys-p-8301.html?osCsid=5ebaccd1ed28d936d2bc2df557203d5d
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Dolcis_ schreef:
Deze wil ik ook gaan bestellen
Origineel, hahahaha.
Maar ik vind `m nog steeds erg leuk.
Gast- Gast
http://www.ikenmijnkind.nl/name-it-mads-navy-wool-winter-jacket-mini-boys-p-8301.html?osCsid=5ebaccd1ed28d936d2bc2df557203d5d[/quote[/url]]Annie24 schreef:Lookie; houdt er wel rekening mee dat zulk soort jassen behoorlijk stug zijn met zitten door de combinatie rits en knopen. Y. had vorig jaar zo'n jas van Name it en kon er amper mee in de Maxi Cosi zitten Hij is wel heel leuk! Ik weet niet of er een Zara bij jou in de buurt zit, maar daar hadden ze vorig jaar ook zo'n jas voor € 35,00. Dit is trouwens Y. zijn jas van vorig jaar, alleen nog in maat 80 bij ikenmijnkind: [url=http://www.ikenmijnkind.nl/name-it-mads-navy-wool-winter-jacket-mini-boys-p-8301.html?osCsid=5ebaccd1ed28d936d2bc2df557203d5d
Onze dochter had vorig jaar ook een jas met rits, drukknopen en houtjetouwtje, maar die zat niet stuk. Ze was dan al wel 2 jaar, is natuurlijk wel wat anders dan bijv. 6 maand.
Ik ben bang dat bij deze jas de stof hem juist stug maakt.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Dze heb ik ook voor D. vindt hem ook nog steeds leuk. Hij krijgt ook nog een nette jas die van Noppies vindt ik leuk.Watermeloen schreef:Dolcis_ schreef:
Deze wil ik ook gaan bestellen
Origineel, hahahaha.
Maar ik vind `m nog steeds erg leuk.
En S. past hopelijk nog haar nette jas van vorig jaar. Vindt voor het sportieve die jas van Noppies leuk die PIp liet zien!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Nav dit topic ben ik op zoek gegaan naar een winterjas voor mijn binkie. Deze is het geworden!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Oh die is leuk, Nana!
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Pagina 2 van 14 • 1, 2, 3 ... 8 ... 14
Soortgelijke onderwerpen