Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

+29
Susan
studiebol
Sylvana
Coccinelle
ekjir@M
SarahKey
Tania
Annemie
Earane
Clapperdie
Star007
Puggle
Parel
Lejow
Happydobby
PiP
Jezzie
Mamsie
Teddyaapje
loesje
Viva
Jelin
kwak
Aagje!
Dille
PapillonRose
Paper Crown
Linda
Printje
33 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Lejow zo 22 jul 2012 - 21:56

Nou niks eigenlijk.
Ik had hele wilde plannen over filet american en biefstuk en carpaccio..
Maar dat viel mooi allemaal in het water. Ik was zo overdonderd en in shock dat ik er totaal niet bij stil gestaan heb dat ik die dingen mocht eten.
En toen ik dan eindelijk weer een broodje filet at, had ik helaas niet het JEEJ! momentje waar ik op hoopte hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Parel zo 22 jul 2012 - 22:02

Helaas hadden ze bij ons geen filet in het zh, heb dus leverpastei op brood op.

Maar toen ik de volgende dag naar huis mocht, stond mijn beste vriendin voor de deur met een broodje filet! Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 281626781 Heel lief had ze ook een broodje voor mijn vriend meegenomen en een fantastisch grote kraammand.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Puggle zo 22 jul 2012 - 22:41

Redbull! We hadden 2 blikjes mee in de ziekenhuistas genomen. Dus toen ik had gedoucht en op de kamer lag ben ik gelijk gaan drinken smile en 2 dagen later toen ik naar huis ging, hebben we een biefstukje gegeten.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Star007 zo 22 jul 2012 - 23:16

Ik heb qua eten niets gemist tijdens de zwangerschap. Brie at ik gewoon (die uit de supermarkt kan geen kwaad).
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Clapperdie zo 22 jul 2012 - 23:19

Ik had de 2e dag carpaccio en biefstuk gegeten, Klaargemaakt door mijn schoonouders die het lief kwamen langsbrengen!

De 1e dag had ik lekker rosbief op brood!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 23:38

Oehhh Filet American, daar heb ik ook zooooo`n zin in I love you Nog eventjes wachten......

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Earane zo 22 jul 2012 - 23:46

Hier ook filet americain! Verder had ik niks gemist tijdens de zwangerschap.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Annemie zo 22 jul 2012 - 23:54

Ik heb genoten van een uitgebreid ontbijtje in het ziekenhuis,eindelijk kon ik weer lekker ontbijten,zonder dat ik meteen misselijk werd en moest spugen,heerlijk.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Tania ma 23 jul 2012 - 0:26

Niks eigenlijk. Na een week ofzo heb ik wel weer filet gegeten maar het is niet dat ik het meteen wilde eten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 1:59

Vrij snel na de bavalling Carpaccio en een blinkje energy drink. En oh wat smaakte dat heerlijk. De eerste week na de bevalling had ik trouwens een paprika chips tik. Mijn vriend MOEST iedere dag een zakje paprika chips mee nemen nar het ziekenhuis anders werd ik woest haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 3:37

.


Laatst aangepast door Lotje op di 25 sep 2012 - 7:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  SarahKey ma 23 jul 2012 - 5:11

Stofzuiger schreef:Hazelnootschuimgebak en drop. Zoet en koolhydraten, had ik maanden niet mogen eten ivm diabetes.

Hier ook zo. Door zwangerschapsdiabetes mocht ik geen suikers meer eten. Heb gesnakt naar cola en had dan ook een flesje in de tas gedaan. Smaakte heerlijk zo 4 uur 's nachts na de bevalling Laughing Met een twix en ik was gelukkig. (wel na een broodje en een beschuitje met muisjes daar had ik als allereerste trek in)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 5:42

Mac Donalds, maar het viel enorm tegen haha.
Kwam door de hormonen zei de kraamhulp.
Een week daarna smaakte het weer als vanouds!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  ekjir@M ma 23 jul 2012 - 6:53

Linda schreef:Ja echt heerlijk! Mijn zus had een pakketje gemaakt met allemaal van dat soort dingen.
Filet, carpaccio, biefstuk, sushi, rosé bier en nog meer. Zo lekker!

Deze keer heb je mazzel. Er is nu 0.0% rose bier en wit bier. Liters van gedronken in m´n zwangerschap. Kreeg wel van een hoop mensen commentaar die niet wisten dat het 0.0 was tot ik het blikje/flesje liet zien.

On-topic: Ik kreeg direct na m'n bevalling in het ziekenhuis 2 broodjes filet american van de verpleging. Had de vk geregeld Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 2474380249

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 7:21

Ik vraag me echt af wat ik in hemelsnaam moet eten als ik zwanger mag raken in de toekomst.. :nopompom:

Ik ben een echte roodvlees eter. Eet minstens 4 tartaartjes per week (medium gebakken), 2x biefstuk (ook medium/rare), carpaccio op brood. En heeel veel ei (mag je die nog wel redelijk zacht koken? Of moet dat bolletje helemaal gestold zijn thumbdown )


Krijg helemaal honger van dit soort topics trouwens haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 7:26

het enige wat ik nu wel na de bevalling zou willen hebben is een blikje energie drink. Zo af en toe vind ik dat echt lekker, maar voor de rest 'hunker' ik nergens naar. Na de bevalling van onze dochter heb ik ook niks bijzonders gehad. Denk dat ik na een paar weken weer voor het eerst alcohol dronk, filet en rood vlees enzo hou ik toch al niet zo van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Coccinelle ma 23 jul 2012 - 7:30

De dag na de bevalling had mijn vriend rosbief voor me gehaald, lekker op een wit bolletje.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Sylvana ma 23 jul 2012 - 7:44

Rejoy. schreef:het enige wat ik nu wel na de bevalling zou willen hebben is een blikje energie drink. Zo af en toe vind ik dat echt lekker, maar voor de rest 'hunker' ik nergens naar. Na de bevalling van onze dochter heb ik ook niks bijzonders gehad. Denk dat ik na een paar weken weer voor het eerst alcohol dronk, filet en rood vlees enzo hou ik toch al niet zo van.

Oh ja, een blikje energy drink! Ik geloof dat ik dat ook wel heeeel erg zou waarderen.. vind een blikje af en toe zooo lekker haha.. Baal af en toe echt dat ik dat nu niet mag.

Verder hunker ik af en toe echt naar hartig broodbeleg, rauwe ham, salami, cervelaat.. Zou heel blij zijn als ik dat zometeen allemaal weer mag!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Annemie ma 23 jul 2012 - 7:46

Hoezo mag je geen energy drink?? Wist ik niet. Ik drink het ook nooit,maar wist niet dat het niet mocht.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Linda ma 23 jul 2012 - 7:47

ekjir@M schreef:
Linda schreef:Ja echt heerlijk! Mijn zus had een pakketje gemaakt met allemaal van dat soort dingen.
Filet, carpaccio, biefstuk, sushi, rosé bier en nog meer. Zo lekker!

Deze keer heb je mazzel. Er is nu 0.0% rose bier en wit bier. Liters van gedronken in m´n zwangerschap. Kreeg wel van een hoop mensen commentaar die niet wisten dat het 0.0 was tot ik het blikje/flesje liet zien.

On-topic: Ik kreeg direct na m'n bevalling in het ziekenhuis 2 broodjes filet american van de verpleging. Had de vk geregeld Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 2474380249

Ik heb dat al eens gedronken. Maar ik vind die rosé bier echt niet te drinken. Dan maar gewoon een sapje. :P

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Linda ma 23 jul 2012 - 7:47

Annemie schreef:Hoezo mag je geen energy drink?? Wist ik niet. Ik drink het ook nooit,maar wist niet dat het niet mocht.

Omdat er bizar veel cafeïne in zit. Dat is al niet goed als je niet zwanger bent, laat staan als je dat wel bent.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 7:48

Annemie schreef:Hoezo mag je geen energy drink?? Wist ik niet. Ik drink het ook nooit,maar wist niet dat het niet mocht.

vanwege de vele cafeïne wat er in zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  studiebol ma 23 jul 2012 - 7:50

Eigenlijk niks bijzonders.. heb ook niet echt iets gemist tijdens mijn zwangerschap.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Susan ma 23 jul 2012 - 7:51

De eerste keer was er geloof ik niet echt iets, ik was toen tijdens de zwangerschap erg bang om iets verkeerds te eten en toen ik eenmaal bevallen was durfde ik veel dingen nog steeds niet te eten omdat ik borstvoeding gaf. Ik wist wel dat je gewoon alles mocht hebben, maar op de een of andere manier durfde ik het toch niet. Het heeft maanden geduurd voor ik bijvoorbeeld weer gewoon een broodje tonijnsalade bij de Bijenkorf durfde te eten. Na de bevalling at ik erg veel muesli, op een gegeven moment had ik de muesli van Dorsett Cereals ontdekt en daar was ik wel erg gek op.

De tweede keer was het een Italiaanse bol met roomkaas en gerookte zalm. Niet meteen na de bevalling, maar de avond daarna.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Parisienne ma 23 jul 2012 - 8:00

Ik kreeg de ochtend na mijn bevalling in het ziekenhuis de vraag: "Wat wil je op brood? We hebben op de kraamafdeling filet american hoor!" van de verpleegster. Nou, dat hoefde ze geen tweede keer meer te vragen. Heb daar erg van genoten!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. - Pagina 2 Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum