vraag zwangerschapsmasker
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
vraag zwangerschapsmasker
Als je zwanger bent kun je een zwangerschapsmasker krijgen. Ik kreeg last van kleine vlekjes en moest me echt goed insmeren.
Maar tot wanneer na de bevalling kun je hier last van hebben om dit te ontwikkelen?het heeft toch met je hormonen te maken en wanneer wordt dit.minder?
Maar tot wanneer na de bevalling kun je hier last van hebben om dit te ontwikkelen?het heeft toch met je hormonen te maken en wanneer wordt dit.minder?
Laatst aangepast door Wennes op zo 22 jul 2012 - 19:20; in totaal 1 keer bewerkt
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: vraag zwangerschapsmasker
Door het goede insmeren valt het hier heel erg meer, maar ik bedoelde tot wanneer je er kans op hebt. Het heeft toch te maken met hormonen? Die zijn na je bevalling niet gelijk weg.
Ik smeer mijn gezicht altijd wel in voor de zon, maar normaal met fac 20 en nu met 50.
Ik smeer mijn gezicht altijd wel in voor de zon, maar normaal met fac 20 en nu met 50.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Het heeft inderdaad te maken met de hormonen die je nog hebt na de bevalling, ik dacht dat de vk had gezegd iets van 6 maanden na de bevalling dat je het nog kon krijgen, maar ik weet het niet meer. Je kant het nog navragen bij de vk toch?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
dit zat ik mij gisteren ook af te vragen!
Lees dus even mee
Lees dus even mee
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» zwangerschapsmasker
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
» Vraag over PDS
» Vraag over UP
» Ik vraag mij af...