zwangerschapsmasker
+3
Teddyaapje
Fiebje
maiadebij
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
zwangerschapsmasker
Wie heeft dit gehad? We hebben bijna geen zon gehad, maar ik zie opeens van die bruine pigment plekken op mijn wangen ik moet dus serieus gaan smeren!
Ging het bij jullie weer weg?
Ging het bij jullie weer weg?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: zwangerschapsmasker
Ik heb ook een paar bruine vlekken gekregen in de zwangerschap. Mijn zoon is nu 1,5 maar ik geb ze nog steeds. Ze worden ook niet lichter van kleur
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had t bij T.'s zwangerschap onder mn mondhoeken, alsof ik spagetti had gegeten maar dan iets minder oranje. Gelukkig is t bij mij weggetrokken toen ik bevallen was maar er zijn ook vrouwen waarbij t blijvend is.
Ik zou zoveel mogelijk uit de zon blijven en goed smeren!
Ik zou zoveel mogelijk uit de zon blijven en goed smeren!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het zelf niet gehad, maar iemand ik ken had het om haar mond vooral op haar bovenlip en een streep aan de zijkant bij haar oren. Het was echt heel duidelijk, maar het is na de zwangerschap weer helemaal weg getrokken.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik had ook zwangerschapsvlekken in mijn gezicht, onder mijn ogen en op mijn voorhoofd flink donkere plekken. De hele zonnige zwangerschapsperiode heb ik gesmeerd met factor 50 in mijn gezicht maar toch. Nu zijn de vlekken alweer een hele poos weg, vrij snel na de bevalling waren de vlekken al minder zichtbaar en nu weg.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ik kreeg 2 dagen voor de bevalling van de eerste ineens een paar donkere vlekken. Ze zijn binnen 2 weken weggetrokken (gelukkig)
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ik heb in mijn gezicht en op mijn bovenlijf een aantal vlekken gehad en ze zijn gelukkig na de bevalling zo goed als weggetrokken. (enkel in mijn gezicht zie je nog wat kleine donkere vlekjes maar dan moet je goed kijken)
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: