Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zeikerige beoordelingen op Zoover etc.

+23
Siamsa
Minx
Mizz_S
Printje
Chocolate Cookie
Bacio
duckie
Sterre
GeKKiE
loura
Annemoontje
Shisha
Antibes
Polly
Susan
Jeanette
Reeza
Blond
Travelgurly
Verona
_Nina
Lejow
SoGood
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zeikerige beoordelingen op Zoover etc. - Pagina 3 Empty Re: Zeikerige beoordelingen op Zoover etc.

Bericht  _Nina zo 22 jul 2012 - 22:13

Chocolate Cookie schreef:
Statler schreef:Wat ik overigens wél een keer als heel slecht ervaren heb: Mijn ex-man en ik zijn met onze eerste vakantie samen naar Portugal geweest. Meteen bij inchecken voor het appartement werd het paspoort van mijn ex ingenomen, met de mededeling dat die gekopiëerd moest worden. En hij kreeg hem niet met een paar minuten terug, nee, hij is hem drie dagen (!!) kwijt geweest. Zelfs na vragen kreeg hij hem niet terug, uitleg kregen we niet (kopietje lijkt me zo gemaakt?). Ik heb een partij stennis moeten staan schoppen om z'n paspoort terug te krijgen. We voelden ons echt als potentieel terrorist behandeld Zeikerige beoordelingen op Zoover etc. - Pagina 3 878948377
We werden zó verschrikkelijk onbeschoft te woord gestaan dat ik daarna niet eens meer durfde te vragen om een rol toiletpapier omdat we misgrepen Embarassed
Daarom ook nooit (meer) je indentiteit afgeven/achterlaten bij een hotel. Zeikerige beoordelingen op Zoover etc. - Pagina 3 561177 Dat moesten een vriendin en ik vorig jaar ook in Kos, maar de hostess raadde dat ernstig af om je paspoort of ID daar achter te laten.
Daar hebben we wel van geleerd idd, ex en ik maakten tijdens alle vakanties kopietjes en als ze een ID wilden innemen dan konden ze zo'n kopie krijgen, origineel houden we zelf. Het was ook nog eens zo dat z'n paspoort niet eens in een kluis lag, of ergens achteraf in een kantoortje lag, maar gewoon al die tijd open en bloot op de balie, voor iedereen voor het grijpen. En van alle gasten die incheckten was mijn ex de enige wiens paspoort werd ingenomen?
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeikerige beoordelingen op Zoover etc. - Pagina 3 Empty Re: Zeikerige beoordelingen op Zoover etc.

Bericht  Chocolate Cookie zo 22 jul 2012 - 22:20

Statler schreef:
Chocolate Cookie schreef:
Statler schreef:Wat ik overigens wél een keer als heel slecht ervaren heb: Mijn ex-man en ik zijn met onze eerste vakantie samen naar Portugal geweest. Meteen bij inchecken voor het appartement werd het paspoort van mijn ex ingenomen, met de mededeling dat die gekopiëerd moest worden. En hij kreeg hem niet met een paar minuten terug, nee, hij is hem drie dagen (!!) kwijt geweest. Zelfs na vragen kreeg hij hem niet terug, uitleg kregen we niet (kopietje lijkt me zo gemaakt?). Ik heb een partij stennis moeten staan schoppen om z'n paspoort terug te krijgen. We voelden ons echt als potentieel terrorist behandeld Zeikerige beoordelingen op Zoover etc. - Pagina 3 878948377
We werden zó verschrikkelijk onbeschoft te woord gestaan dat ik daarna niet eens meer durfde te vragen om een rol toiletpapier omdat we misgrepen Embarassed
Daarom ook nooit (meer) je indentiteit afgeven/achterlaten bij een hotel. Zeikerige beoordelingen op Zoover etc. - Pagina 3 561177 Dat moesten een vriendin en ik vorig jaar ook in Kos, maar de hostess raadde dat ernstig af om je paspoort of ID daar achter te laten.
Daar hebben we wel van geleerd idd, ex en ik maakten tijdens alle vakanties kopietjes en als ze een ID wilden innemen dan konden ze zo'n kopie krijgen, origineel houden we zelf. Het was ook nog eens zo dat z'n paspoort niet eens in een kluis lag, of ergens achteraf in een kantoortje lag, maar gewoon al die tijd open en bloot op de balie, voor iedereen voor het grijpen. En van alle gasten die incheckten was mijn ex de enige wiens paspoort werd ingenomen?
Zo, das heel erg slordig van het hotel ja! Slim om voortaan maar kopietjes te geven. Dat idee neem ik gelijk even mee voor mijn eigen vakantie! smile (anders liet ik ze altijd in mijn bijzijn meteen kopiëren)
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Siamsa zo 22 jul 2012 - 22:23

Er was laatst in het nieuws dat hotels etc. niet eens mogen vragen om je paspoort en er ook geen kopie van mogen hebben (veel mensen weten dat niet, ik wist dat ook niet) En als ze een kopie maken, moeten er een aantal dingen onleesbaar worden gemaakt (wat de meeste hotels dus nooit doen, gezien ze die paspoorten ook gewoon open en bloot laten liggen).
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Paper Crown zo 22 jul 2012 - 22:24

Mijn man is iemand die slechte beoordelingen kan schrijven. Hij is best erg wat dat betreft, het komt wel eens voor dat wij een keer of 3 van kamer verwisselen tot hij tevreden is. In Mexico zijn we zelfs 4x van kamer verwisseld (nog voor we uitpakten hoor, dan belde hij de frontdesk en dan kwam de bellboy weer om ons met zijn golfkarretje naar de andere kamer te brengen. Eerst vond ik het belachelijk maar, later snapte ik het heel goed, wij boeken reizen in het hoogseizoen naar bepaalde bestemming waar dus ook een hoog prijskaartje aan hangt, en ik moet hem ook wel gelijk geven afentoe. Hij is best redelijk, hij zal niet gauw zeiken over gedateerde kamers/badkamers maar het eerste wat hij doet is naar de douch lopen, doortrekken en de douch aanzetten. We hebben wel eens gehad dat de wc niet doortrok en hij was net naar het toilet geweest. 1x zijn we compleet van resort gewisseld op de Dominicaanse Republiek. Dat eerste resort was zo ontiegelijk slecht, we hebben daar 4 dagen geslapen van de 16,mijn man was doodziek van het eten, en toen heeft mijn man de touroperator gebeld en die mensen waren zo onbeschoft, wilden NIETS doen. Ze adviseerden dat we maar met de manager moesten gaan praten Zeikerige beoordelingen op Zoover etc. - Pagina 3 878948377. Toen is hij over het strand naar het andere resort gelopen waar hij eerder geweest was en heeft toen een nummer gekregen die we hebben gebeld en zo zijn we diezelfde dag nog verhuisd. Wel dubbel betaald maar ja het was of dat, of 16 dagen lang ziek worden van het eten. Dat resort en de touroperator heeft een hele slechte beoordeling gekregen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  _Nina zo 22 jul 2012 - 22:26

Hmm weer wat geleerd.

Maar dat maakte wel dat ik gelijk in een zeurmodus was, haha. Toen was dus ook meteen de rest van de vakantie álles aan het appartement en het complex fout. Appartement vies, schimmel in badkamer, ijsafzet in de koelkast, bed lag niet lekker, zwembad stom, etc etc. Gelukkig was de rest van de vakantie wel leuk Very Happy
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown zo 22 jul 2012 - 22:29

hahahaha kijk ik heb zijn beoordeling gevonden!

"Boek dit niet!"

Joeri
Zeikerige beoordelingen op Zoover etc. - Pagina 3 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXZ

28 jaar
41 reispunten

Waardering

1,0

Ligging

6,0

Service

1,0

Prijs / kwaliteit

1,0

Eten

1,0

Kamers

1,0

Kindvriendelijk

1,0

6-2-2010
Dit was een nachtmerrie!

Ik ben 5x op de dominicaanse republiek geweest, super mooi land met mooie stranden!
Maar
dit hotel was echt een nachtmerrie! Het eten was zooo slecht! koud,
niet gaar, weinig afwisseling! Wij zijn geen stel wat zoveel waarde
hecht aan het eten en geen moeilijke eters maar dit was een drama!! In
de avond weinig te beleven, mits je houdt van kaarten in de lobby met
opa en oma. De service is om te huilen, de deur van de kamer ging niet
meer open waardoor wij na 4x bellen, na 45min eindelijk iemand zagen.

Wij
hebben na 5 dagen omgeboekt naar het naast gelegen iberostar
dominicana. Dit hotel was super! eten, service, animatie! Hierdoor was
onze vakantie alsnog een succes geworden!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Chocolate Cookie zo 22 jul 2012 - 22:39

Hij geeft uiteindelijk aan zijn negatieve beoordeling wel een positieve draai, waardoor ik vind dat de negativiteit in balans is. Als ik dit zo lees dan had ik jullie advies gevolgd smile

Edit: Afgezien van de andere reacties dan, die heb ik natuurlijk niet gezien..
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Minx zo 22 jul 2012 - 22:46

Statler schreef:
Minx schreef:Ik heb toevallig laatst een slechte beoordeling geschreven. Maar dat was dan ook echt slecht.

Onvriendelijk personeel. We waren te laat voor het ontbijt en kregen toen het verwijt dat we dat zelf maar hadden moeten vragen. Die zelfde man had de dag ervoor totaal geen aandacht voor ons gehad, wij waren kapot na een reis van meer dan 24 uur konden niet meer helder denken wat we toen ook nog gezegd hadden. Vervolgens was de badkamer vies, deed de douche het ook nog eens niet en lagen er maar twee handdoeken voor drie personen. Ja toen was ik er wel een beetje klaar mee.

Toch zou ik dit ook weer niet zó rampzalig vinden. Natuurlijk een onprettige binnenkomer na een lange reis, maar handdoeken kun je extra vragen, en qua die vieze badkamer en kapotte douche krijg je meer gedaan als je het gewoon netjes vraagt. En als je te laat bent voor het ontbijt vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch dat ze opperen dat je zelf had kunnen vragen om wat later te eten...

Dat hebben we ook gedaan, maar we kregen dus het verwijt dat we bij het inchecken zelf niet gevraagd hadden hoe laat het ontbijt was. Personeel was gewoon erg onbeschoft.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  _Nina zo 22 jul 2012 - 23:23

Minx schreef:
Statler schreef:
Minx schreef:Ik heb toevallig laatst een slechte beoordeling geschreven. Maar dat was dan ook echt slecht.

Onvriendelijk personeel. We waren te laat voor het ontbijt en kregen toen het verwijt dat we dat zelf maar hadden moeten vragen. Die zelfde man had de dag ervoor totaal geen aandacht voor ons gehad, wij waren kapot na een reis van meer dan 24 uur konden niet meer helder denken wat we toen ook nog gezegd hadden. Vervolgens was de badkamer vies, deed de douche het ook nog eens niet en lagen er maar twee handdoeken voor drie personen. Ja toen was ik er wel een beetje klaar mee.

Toch zou ik dit ook weer niet zó rampzalig vinden. Natuurlijk een onprettige binnenkomer na een lange reis, maar handdoeken kun je extra vragen, en qua die vieze badkamer en kapotte douche krijg je meer gedaan als je het gewoon netjes vraagt. En als je te laat bent voor het ontbijt vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch dat ze opperen dat je zelf had kunnen vragen om wat later te eten...

Dat hebben we ook gedaan, maar we kregen dus het verwijt dat we bij het inchecken zelf niet gevraagd hadden hoe laat het ontbijt was. Personeel was gewoon erg onbeschoft.

Oh, dát bedoelde je met zelf moeten vragen. Ik dacht dat je bedoelde dat je zelf had moeten vragen of je later mocht ontbijten. Dat is wel een zure opmerking idd. Hoewel ik daar zelf eigenlijk wel altijd naar vraag.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Minx zo 22 jul 2012 - 23:32

Statler schreef:
Minx schreef:
Statler schreef:

Oh, dát bedoelde je met zelf moeten vragen. Ik dacht dat je bedoelde dat je zelf had moeten vragen of je later mocht ontbijten. Dat is wel een zure opmerking idd. Hoewel ik daar zelf eigenlijk wel altijd naar vraag.

Ja ik vraag er normaal ook zelf naar, alleen waren we om twee uur 's nachts van donderdag op vrijdag nacht vertrokken en kwamen we zaterdagochtend om 7 uur Nederlandse tijd aan in het hotel. Vriend had de hele reis over lopen geven. Hadden vertraging gehad en daardoor de aansluitende vlucht gemist. Dus dacht niet echt helder meer na.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Lousanne ma 23 jul 2012 - 1:42

Minx schreef:
Statler schreef:
Minx schreef:
Statler schreef:

Ja ik vraag er normaal ook zelf naar, alleen waren we om twee uur 's nachts van donderdag op vrijdag nacht vertrokken en kwamen we zaterdagochtend om 7 uur Nederlandse tijd aan in het hotel. Vriend had de hele reis over lopen geven. Hadden vertraging gehad en daardoor de aansluitende vlucht gemist. Dus dacht niet echt helder meer na.

Maar Minx, daar kan het hotel toch niets aan doen? Dat jullie een lange nacht hadden gereden en dat je vriend ziek was is heel vervelend, maar daar kan het hotel toch niets aan doen? Dan is er toch niet iets wat ze fout hebben gedaan?
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 1:56

Nee daar kan het hotel niks aan doen inderdaad maar volgens mij is het juist een taak van het hotel ook om zich in te kunnen leven in de klant en een zo'n goed mogelijke service te verlenen.

Gast
Gast

Bericht  Polly ma 23 jul 2012 - 1:59

Normaal gesproken horen de ontbijttijden medegedeeld te worden door de receptionist bij het inchecken, daar zou je niet naar moeten hoeven vragen. Betekent uiteraard niet dat het overal ook echt gebeurt. Het feit dat het personeel onvriendelijk was maakt het allemaal een stuk erger en dat snap ik helemaal. Ik vind het trouwens wel een ander verhaal als het een 2-sterren hotel was of zo, dan ligt mijn verwachtingsniveau qua service wat lager.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Caribbeanlover ma 23 jul 2012 - 2:18

Sogood, dat valt me ook vaak op. Zolang ik maar een goed bed heb en schoon/goed sanitair wat betreft de kamer ben ik tevreden.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Sterre ma 23 jul 2012 - 2:23

Eén keer heb ik trouwens ook bijna een klacht ingediend/online geklaagd. Maar ik had geen zin om er achteraf nog energie in te steken.

We hadden met een bon een hotelovernachting in Antwerpen geboekt. Bij aankomst konden we de kamer nog niet in, wel bagage droppen. Toen snel de stad in gegaan om 's avonds pas weer bij het hotel terug te komen. Kregen we een kamer die blauw stond van de rook. Meennnn wat een stank! Zelfs mensen die zelf roken willen daar denk ik niet in verblijven. No way dat ik daar in wilde slapen.

Ze hadden geen alternatief, want ze vonden dat we het er expliciet bij hadden moeten vermelden toen we gingen boeken dat we een non smoking room wilden. Het was geen optie in het aanvraagformulier, dus daar hadden we zelf niet aan gedacht. Dat was niet zo handig, maar ik heb ook werkelijk nooit zo'n uitgerookte kamer gezien dus ik had er niet aan gedacht dat je dat per ongeluk ook zou kunnen boeken.

Uiteindelijk bleek er toch nog een kamer leeg, een superior room. Daar mochten we in, tegen een flinke meerprijs. Na lang discussieren dat toch maar gedaan, het was al tegen middernacht dus we hadden niet echt een andere optie. We kregen dan wel ontbijt op de kamer. Ik ben heel erg makkelijk met eten maar dit was gewoon smerig. Tot pap gekookt roerei, met een HAAR er in ook nog. Yuk.

Dat is de enige keer dat mijn humeur verpest is door een slecht gekozen hotel met slechte service. Normaal ben ik vrij snel tevreden Zeikerige beoordelingen op Zoover etc. - Pagina 3 561177

Edit: het was ook nog een 4-sterren hotel Zeikerige beoordelingen op Zoover etc. - Pagina 3 394967

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  _Nina ma 23 jul 2012 - 3:03

Caribbeanlover schreef:Sogood, dat valt me ook vaak op. Zolang ik maar een goed bed heb en schoon/goed sanitair wat betreft de kamer ben ik tevreden.
Eerlijk joh? Ik dacht altijd dat jij de meest kritische was hier op het forum als het op luxe en service in hotels aankomt Wink
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 5:02

Jeanette schreef:
_Leaf_ schreef:Waar ga jij heen op Ibiza? Ik ben er al 6 keer geweest, maar die complexen hebben inmiddels andere namen (die ik niet weet) of zijn alleen nog maar voor Britten te boeken. Of ze zijn heel erg achteruit gegaan....

Wij gaan sowieso een auto huren, dat is echt enorm praktisch daar. Het verbaasd me wel ontzettend dat de prijzen in aug en sept ook nog zo hoog liggen, dat was vroeger echt niet zo....

Ik ga naar Hotel Ibiza Playa. Ken je dat toevallig? Ja, ik wil ook zeker een auto huren en het eiland af cruisen. Very Happy

Ja, die ken ik, ben jaloers!! Haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 5:16

Bij ons vorig jaar in Turkije zat je echt aan de Barstreet. Dus veel discotheken, cafés, kroegjes, je kent het wel. En waren mensen dus enorm pissig dat ze last hadden van de muziek e.d. Dan denk ik ook; Waarom boek je dat hotel? Je weet wat de ligging is! Ik vond het trouwens echt ontzettend meevallen....

Gast
Gast

Bericht  Raindrop ma 23 jul 2012 - 5:32

Lousanne schreef:
Minx schreef:
Statler schreef:
Minx schreef:
Statler schreef:

Maar Minx, daar kan het hotel toch niets aan doen? Dat jullie een lange nacht hadden gereden en dat je vriend ziek was is heel vervelend, maar daar kan het hotel toch niets aan doen? Dan is er toch niet iets wat ze fout hebben gedaan?

Sorry maar ik zou ook absoluut niet blij zijn met een vies bad en een kapotte douche. Voordat een gast aankomt moeten ze dat toch nakijken? En schoon moet het sowieso zijn.
In de hotels waar wij geweest zijn lag er een brochure met de tijden van het ontbijt etc. Erg fijn!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Raindrop ma 23 jul 2012 - 5:35

Caribbeanlover schreef:Sogood, dat valt me ook vaak op. Zolang ik maar een goed bed heb en schoon/goed sanitair wat betreft de kamer ben ik tevreden.

+1.
Bij onze vorige vakantie waren er ook een aantal slechte beoordelingen (over de kleinste dingen Rolling Eyes). Wij waren heel tevreden en mijn vriend heeft toen ook een lange beoordeling geschreven (op tripadvisor.com) en heeft er heel veel positieve reacties op gehad.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Caribbeanlover ma 23 jul 2012 - 9:18

Ik heb vanavond MAX gekeken, dat programma dat over vakanties gaat. Anyway. Toen werd er op een gegeven moment gezegd ze dat je kan mailen met klachten.

Mijn man en ik gingen heel flauw dingen opnoemen mbt het hotel van vorig jaar wat VERRE van slecht was!

Oa; Het zwembad was te klein, er was te weinig eten, er was te weinig keuze op de menukaarten, de hemel/ligbedden aan het zwembad had wit leer en dat was niet mooi.

Op tripadvisor heb ik diverse negatieve commentaren gelezen van mensen die serieus klachten hadden over dit SUPER DE LUXE hotel................................ONGELOFELIJK!

Wat een zeikerds heb je toch op de wereld!:shock:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 23 jul 2012 - 9:23

Dat mensen uberhaupt de moeite nemen om het fototoestel/camera te pakken (zal wel zwaar zijn om het op te tillen) en filmpjes/foto's te nemen van een kapot lampje/ini mini scheurtje in de muur/ miezerige roestplekjes etc etc etc!

Ga klagen bij het personeel ipv foto's te maken wat geen nut heeft!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: