Zeikerige beoordelingen op Zoover etc.
+23
Siamsa
Minx
Mizz_S
Printje
Chocolate Cookie
Bacio
duckie
Sterre
GeKKiE
loura
Annemoontje
Shisha
Antibes
Polly
Susan
Jeanette
Reeza
Blond
Travelgurly
Verona
_Nina
Lejow
SoGood
27 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zeikerige beoordelingen op Zoover etc.
Ik werk in een 4 sterren plus hotel en hoe meer sterren hoe meer zeikerig mensen gaan worden. Het erge is dat vaak Nederlanders de grootste klagers zijn samen met Indiërs. Vreselijk idd, klagen over de stomste dingen zoals dat de bushalte te ver is van het hotel tot klagen dat mensen zelf hun bagage moeten tillen (ik noem maar wat). Sommige dingen kan je ook echt niets mee zoals bijvoorbeeld locaties. Je kan moeilijk je hele hotel optillen en dichter bij het centrum zetten. :s
Ik zou vooral kijken naar de positieve reviews. Natuurlijk zitten er ook klachten tussen waar je wel wat aan hebt. Maar een vlekje in het plafond? Tja daar zou ik mij persoonlijk ook niet druk om maken.
Ik zou vooral kijken naar de positieve reviews. Natuurlijk zitten er ook klachten tussen waar je wel wat aan hebt. Maar een vlekje in het plafond? Tja daar zou ik mij persoonlijk ook niet druk om maken.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was een keer met een vriendin in Turkije, was nog voorseizoen (juni).
Het was echt een prachtig 5+ sterren hotel.
Super netjes alles, prima eten en ook a la carte restaurants.
Wij waren zelfs voor niks in een 2 verdiepingen huisje gezet.
Maar allemaal NL gezinnen om ons heen....
Die deden niks anders dan klagen! Handdoeken werden niet snel genoeg vernieuwd, schoonmaken duurde te lang en pas te laat. Zaten aan het ontbijt met hun eigen pindakaas en hagelslag...
Ze gingen ook allemaal met elkaar praten...
Wij schaamden ons gewoon voor ons medevolk en hebben in het "openbaar" gewoon constant Engels met elkaar gepraat, zodat ze maar niet dachten dat wij ook NL waren.
Het was echt een prachtig 5+ sterren hotel.
Super netjes alles, prima eten en ook a la carte restaurants.
Wij waren zelfs voor niks in een 2 verdiepingen huisje gezet.
Maar allemaal NL gezinnen om ons heen....
Die deden niks anders dan klagen! Handdoeken werden niet snel genoeg vernieuwd, schoonmaken duurde te lang en pas te laat. Zaten aan het ontbijt met hun eigen pindakaas en hagelslag...
Ze gingen ook allemaal met elkaar praten...
Wij schaamden ons gewoon voor ons medevolk en hebben in het "openbaar" gewoon constant Engels met elkaar gepraat, zodat ze maar niet dachten dat wij ook NL waren.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Antibes schreef:Susan schreef:Mijn ouders hebben een vakantiehuisje op een vrij grote camping en soms lees ik ook de reacties op Zoover, daar zie ik ook wel mensen die zeuren over de kleinste details, dingen die mij echt nooit zijn opgevallen. Oké, sommige dingen weet ik ook gewoon niet, ik hoef hier geen gebruik te maken van de toiletgebouwen, dus ik heb geen idee hoe die zijn, maar gezeur over de receptie en de horeca, dat herken ik dan niet echt.
Haha, ik dacht gelijk even kijken wat er over het park (Zuid-Frankrijk) geschreven wordt waar mijn ouders een huisje hebben.. Dacht juicy klachten te lezen, maar (bijna) niets dan lof..
Het park waar wij in Frankrijk waren krijgt ook bijna alleen goede waarderingen (is van dezelfde organisatie als 'onze' camping in Nederland).
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Antibes schreef:Susan schreef:Mijn ouders hebben een vakantiehuisje op een vrij grote camping en soms lees ik ook de reacties op Zoover, daar zie ik ook wel mensen die zeuren over de kleinste details, dingen die mij echt nooit zijn opgevallen. Oké, sommige dingen weet ik ook gewoon niet, ik hoef hier geen gebruik te maken van de toiletgebouwen, dus ik heb geen idee hoe die zijn, maar gezeur over de receptie en de horeca, dat herken ik dan niet echt.
Haha, ik dacht gelijk even kijken wat er over het park (Zuid-Frankrijk) geschreven wordt waar mijn ouders een huisje hebben.. Dacht juicy klachten te lezen, maar (bijna) niets dan lof..
Welk park is het? Mijn ouders hebben ook een huisje in een park in Zuid-Frankrijk, zou wel grappig zijn als het t zelfde park is
Gast- Gast
Yasmin schreef:Antibes schreef:Susan schreef:Mijn ouders hebben een vakantiehuisje op een vrij grote camping en soms lees ik ook de reacties op Zoover, daar zie ik ook wel mensen die zeuren over de kleinste details, dingen die mij echt nooit zijn opgevallen. Oké, sommige dingen weet ik ook gewoon niet, ik hoef hier geen gebruik te maken van de toiletgebouwen, dus ik heb geen idee hoe die zijn, maar gezeur over de receptie en de horeca, dat herken ik dan niet echt.
Welk park is het? Mijn ouders hebben ook een huisje in een park in Zuid-Frankrijk, zou wel grappig zijn als het t zelfde park is
Chateau de Barbet. Is in Nederlandse handen, dus zou best kunnen. Maar Zuid Frankrijk is groot..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ja, ik heb me daar afgelopen vakantie ook weer erg over verbaasd hoe pietluttig sommige mensen kunnen zijn. We hebben op zulke mooie plekjes gezeten, bijna allemaal hotels met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Natuurlijk was het weleens gehorig of was de weg er naartoe wat bumpy, maar who cares? Boek dan geen hotel midden in de stad als je geen last van geluid wilt hebben of op een berg met prachtig uitzicht als je geen bochtige route naar je hotel wenst.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
het hotel waar wij heen gaan ligt niet direct aan het strand maar wat meer inlands, staat ook in de beschrijving, en dan gaan ze klagen dat het afgelegen ligt.
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Dat valt mij ook altijd op ja. Toen ik naar een hostel in hartje Madrid zocht zag ik overal klachten over het lawaai van de straat. Ehhh, ja, misschien moet je dan niet in het centrum van een wereldstad gaan zitten? Van die onrealistische verwachtingen, zo stom, haha.
Zolang de prijs-kwaliteit verhouding goed is zul je mij niet horen klagen. Wel vind ik het vervelend als het ergens echt niet schoon is. Maar zoals gezegd kun je van een duurder hotel daarin meer verwachten dan van een cheap hostelletje. En inderdaad, als je het dan gewoon vriendelijk aangeeft bij het hotel zelf is een eventueel probleem vaak zo opgelost.
Zolang de prijs-kwaliteit verhouding goed is zul je mij niet horen klagen. Wel vind ik het vervelend als het ergens echt niet schoon is. Maar zoals gezegd kun je van een duurder hotel daarin meer verwachten dan van een cheap hostelletje. En inderdaad, als je het dan gewoon vriendelijk aangeeft bij het hotel zelf is een eventueel probleem vaak zo opgelost.
Gast- Gast
Ik hecht altijd wel veel waarde aan hygiene en daar betaal ik dan ook graag wat meer voor, dan kom ik niet snel voor verrassingen te staan. Maar ik zou nooit klagen over slecht afgewerkte muren, wat schimmelplekjes etc. Ik kijk voordat ik boek ook op Zoover, maar de echt slechte reacties en de echt overdreven goede reacties sla ik over. Van de rest van de reacties krijg ik dan een eerste indruk en vaak klopt die ook.
Gast- Gast
Hoezo ben je dan wereldvreemd? Zelfs in Vietnam verkopen ze appelmoes in de supermarkt. Lijkt me dat ze dat gewoon hebben in Spanje. Appelmoes is niet iets nederlands.Sogood schreef:Reeza schreef:Toen ik in Spanje was vorige maand kwamen we Nederlanders tegen in de supermarkt die de appelmoes zochten. En klagen dat ze dat niet hadden
Sorry hoor, maar dan ben je echt wereldvreemd.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Bacio schreef:Hoezo ben je dan wereldvreemd? Zelfs in Vietnam verkopen ze appelmoes in de supermarkt. Lijkt me dat ze dat gewoon hebben in Spanje. Appelmoes is niet iets nederlands.Sogood schreef:Reeza schreef:Toen ik in Spanje was vorige maand kwamen we Nederlanders tegen in de supermarkt die de appelmoes zochten. En klagen dat ze dat niet hadden
Ze hebben het in Egeland en Amerika volgens mij ook, daar heet het apple sauce.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Statler schreef:Bacio schreef:Hoezo ben je dan wereldvreemd? Zelfs in Vietnam verkopen ze appelmoes in de supermarkt. Lijkt me dat ze dat gewoon hebben in Spanje. Appelmoes is niet iets nederlands.Sogood schreef:Reeza schreef:Toen ik in Spanje was vorige maand kwamen we Nederlanders tegen in de supermarkt die de appelmoes zochten. En klagen dat ze dat niet hadden
Ze hebben het in Egeland en Amerika volgens mij ook, daar heet het apple sauce.
Dat hebben ze inderdaad in Spanje ook wel. Maarja, om je er druk over te maken als je het niet kunt vinden daar....
Gast- Gast
Ik vind dat ook zó irritant van die zeikerds. Er is altijd ergens wel iets niet perfect, maar kom op, relax! Je bent op vakantie!
Een paar jaar geleden in Athene stond er een man bij de receptie uit zijn dak te gaan dat er geen washandjes waren hahaha. Dat hotel was echt fantastisch, echt niks mis mee. Er lagen grote handdoeken, kleine handdoekjes en van die waslapjes maar meneer moest en zou een washandje hebben. Hij ging toen hij met ons in de lift stond ook helemaal los hahaha.
Een paar jaar geleden in Athene stond er een man bij de receptie uit zijn dak te gaan dat er geen washandjes waren hahaha. Dat hotel was echt fantastisch, echt niks mis mee. Er lagen grote handdoeken, kleine handdoekjes en van die waslapjes maar meneer moest en zou een washandje hebben. Hij ging toen hij met ons in de lift stond ook helemaal los hahaha.
Gast- Gast
Ohhh, ja daar zitten zeker zeikerds. Soms vraag ik me wel eens af hoeveel procent er nu van waar is.
Ik keek, toen wij onze vakantie naar Turkije boekten, ook even op Zoover naar de reacties. Nou, je zou daar vergaan leek wel.
- teveel trappen lopen (serieus, het hotel staat op een berg, wat wil je nog? roltrappen??)
- bedorven ijs
- drollen van menselijk volk (hoogseizoen? of zelf even gedaan voor de foto?)
- apartementen slecht onderhouden
Zo kan ik vast nog doorgaan, maar ik moet zeggen dat ik toen gestopt ben met lezen
Ik keek, toen wij onze vakantie naar Turkije boekten, ook even op Zoover naar de reacties. Nou, je zou daar vergaan leek wel.
- teveel trappen lopen (serieus, het hotel staat op een berg, wat wil je nog? roltrappen??)
- bedorven ijs
- drollen van menselijk volk (hoogseizoen? of zelf even gedaan voor de foto?)
- apartementen slecht onderhouden
Zo kan ik vast nog doorgaan, maar ik moet zeggen dat ik toen gestopt ben met lezen
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
haha dat teveel trappen lopen dat ken ik!
Wij waren eens in zuid Spanje in een appartement wat echt prachtig op een berg lag (geweldig uitzicht over heel het plaatsje en de zee. Als ik er nog aan denk krijg ik weer kriebels).
En toen zaten er ook mensen in het appartement die aan het klagen waren over die trappen. Elke keer weer op en af. En konden ze niets anders bedenken? (inderdaad wat dan.. een lift ) Dan is heel de charme van het appartementen complex weg. (die trappen waren buiten en liepen dan naar de verschillende appartementen).
Ook kwam iedere nacht om half 12 de vuilniswagen langs (overdag is het daar gewoon te heet om dat te doen) en dan hoorde je inderdaad even 5/10 minuutjes dat er van die containers geleegd werden. En daar heb ik ook mensen over horen klagen. (Misschien moet het hele Spaanse afvalbewerkingsbedrijf even rekening gaan houden met mensen die vinden dat ze teveel lawaai maken). En daar kan het hele appartementen complex toch niets aan doen. Die kar rijd daar nou eenmaal
Wij waren eens in zuid Spanje in een appartement wat echt prachtig op een berg lag (geweldig uitzicht over heel het plaatsje en de zee. Als ik er nog aan denk krijg ik weer kriebels).
En toen zaten er ook mensen in het appartement die aan het klagen waren over die trappen. Elke keer weer op en af. En konden ze niets anders bedenken? (inderdaad wat dan.. een lift ) Dan is heel de charme van het appartementen complex weg. (die trappen waren buiten en liepen dan naar de verschillende appartementen).
Ook kwam iedere nacht om half 12 de vuilniswagen langs (overdag is het daar gewoon te heet om dat te doen) en dan hoorde je inderdaad even 5/10 minuutjes dat er van die containers geleegd werden. En daar heb ik ook mensen over horen klagen. (Misschien moet het hele Spaanse afvalbewerkingsbedrijf even rekening gaan houden met mensen die vinden dat ze teveel lawaai maken). En daar kan het hele appartementen complex toch niets aan doen. Die kar rijd daar nou eenmaal
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:- drollen van menselijk volk (hoogseizoen? of zelf even gedaan voor de foto?)
Ik geloof dat als ik meerdere van dat soort ervaringen zou lezen, dat ik dan toch nog wel even door ga zoeken, hoor
_Nina- Prater
Ik kijk inderdaad ook altijd eerst op zulke sites en soms staan er idd dingen op dat ik denk tsja..waar maak je je druk om. Maar laatst zocht ik recensies over een vakantiepark en die waren vrijwel allemaal slecht. Toen heb ik toch gezocht naar een ander park.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Om die ene foto (was namelijk maar 1 iemand die ermee kwam)? Neuh, ik maak me daar echt niet druk omStatler schreef:Chocolate Cookie schreef:- drollen van menselijk volk (hoogseizoen? of zelf even gedaan voor de foto?)
Ik geloof dat als ik meerdere van dat soort ervaringen zou lezen, dat ik dan toch nog wel even door ga zoeken, hoor
Chocolate Cookie- Ratel
Ik erger me daar inderdaad ook heel erg aan. Ik kijk vaak wel naar de recensies op bv. Bookings, en als het heel negatief is denk ik laat maar. Maar soms zeuren mensen over dingen waar je gewoon niets mee kunt, zoals, onze buren waren erg rumoerig. Tsja dat ligt dan toch aan de buren niet aan de locatie...
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Chocolate Cookie schreef:Om die ene foto (was namelijk maar 1 iemand die ermee kwam)? Neuh, ik maak me daar echt niet druk omStatler schreef:Chocolate Cookie schreef:- drollen van menselijk volk (hoogseizoen? of zelf even gedaan voor de foto?)
_Nina- Prater
_Leaf_ schreef:Waar ga jij heen op Ibiza? Ik ben er al 6 keer geweest, maar die complexen hebben inmiddels andere namen (die ik niet weet) of zijn alleen nog maar voor Britten te boeken. Of ze zijn heel erg achteruit gegaan....
Wij gaan sowieso een auto huren, dat is echt enorm praktisch daar. Het verbaasd me wel ontzettend dat de prijzen in aug en sept ook nog zo hoog liggen, dat was vroeger echt niet zo....
Ik ga naar Hotel Ibiza Playa. Ken je dat toevallig? Ja, ik wil ook zeker een auto huren en het eiland af cruisen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb toevallig laatst een slechte beoordeling geschreven. Maar dat was dan ook echt slecht.
Onvriendelijk personeel. We waren te laat voor het ontbijt en kregen toen het verwijt dat we dat zelf maar hadden moeten vragen. Die zelfde man had de dag ervoor totaal geen aandacht voor ons gehad, wij waren kapot na een reis van meer dan 24 uur konden niet meer helder denken wat we toen ook nog gezegd hadden. Vervolgens was de badkamer vies, deed de douche het ook nog eens niet en lagen er maar twee handdoeken voor drie personen. Ja toen was ik er wel een beetje klaar mee.
Onvriendelijk personeel. We waren te laat voor het ontbijt en kregen toen het verwijt dat we dat zelf maar hadden moeten vragen. Die zelfde man had de dag ervoor totaal geen aandacht voor ons gehad, wij waren kapot na een reis van meer dan 24 uur konden niet meer helder denken wat we toen ook nog gezegd hadden. Vervolgens was de badkamer vies, deed de douche het ook nog eens niet en lagen er maar twee handdoeken voor drie personen. Ja toen was ik er wel een beetje klaar mee.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx schreef:Ik heb toevallig laatst een slechte beoordeling geschreven. Maar dat was dan ook echt slecht.
Toch zou ik dit ook weer niet zó rampzalig vinden. Natuurlijk een onprettige binnenkomer na een lange reis, maar handdoeken kun je extra vragen, en qua die vieze badkamer en kapotte douche krijg je meer gedaan als je het gewoon netjes vraagt. En als je te laat bent voor het ontbijt vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch dat ze opperen dat je zelf had kunnen vragen om wat later te eten...
_Nina- Prater
Wat ik overigens wél een keer als heel slecht ervaren heb: Mijn ex-man en ik zijn met onze eerste vakantie samen naar Portugal geweest. Meteen bij inchecken voor het appartement werd het paspoort van mijn ex ingenomen, met de mededeling dat die gekopiëerd moest worden. En hij kreeg hem niet met een paar minuten terug, nee, hij is hem drie dagen (!!) kwijt geweest. Zelfs na vragen kreeg hij hem niet terug, uitleg kregen we niet (kopietje lijkt me zo gemaakt?). Ik heb een partij stennis moeten staan schoppen om z'n paspoort terug te krijgen. We voelden ons echt als potentieel terrorist behandeld
We werden zó verschrikkelijk onbeschoft te woord gestaan dat ik daarna niet eens meer durfde te vragen om een rol toiletpapier omdat we misgrepen
We werden zó verschrikkelijk onbeschoft te woord gestaan dat ik daarna niet eens meer durfde te vragen om een rol toiletpapier omdat we misgrepen
_Nina- Prater
Daarom ook nooit (meer) je indentiteit afgeven/achterlaten bij een hotel. Dat moesten een vriendin en ik vorig jaar ook in Kos, maar de hostess raadde dat ernstig af om je paspoort of ID daar achter te laten.Statler schreef:Wat ik overigens wél een keer als heel slecht ervaren heb: Mijn ex-man en ik zijn met onze eerste vakantie samen naar Portugal geweest. Meteen bij inchecken voor het appartement werd het paspoort van mijn ex ingenomen, met de mededeling dat die gekopiëerd moest worden. En hij kreeg hem niet met een paar minuten terug, nee, hij is hem drie dagen (!!) kwijt geweest. Zelfs na vragen kreeg hij hem niet terug, uitleg kregen we niet (kopietje lijkt me zo gemaakt?). Ik heb een partij stennis moeten staan schoppen om z'n paspoort terug te krijgen. We voelden ons echt als potentieel terrorist behandeld
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: