Zeikerige beoordelingen op Zoover etc.
+23
Siamsa
Minx
Mizz_S
Printje
Chocolate Cookie
Bacio
duckie
Sterre
GeKKiE
loura
Annemoontje
Shisha
Antibes
Polly
Susan
Jeanette
Reeza
Blond
Travelgurly
Verona
_Nina
Lejow
SoGood
27 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Zeikerige beoordelingen op Zoover etc.
Valt jullie dat ook zo op.. Als wij een vakantie boeken kijken we altijd wel even op Zoover of Tripadvisor natuurlijk. Maar wat een enorme zeikmensen zitten daar tussen! Van een appel met een rotte plek tot een verkleurd lampenkapje en een los tegeltje in de badkamer worden foto's gemaakt terwijl er verder niets in aan te merken op een hotel. Echt hoor.. Je komt toch om te genieten van je vakantie, toch niet om foto's te maken van een beetje afbebladderde verf zoals dit?!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
SoGood- Ratel
Re: Zeikerige beoordelingen op Zoover etc.
Jep! Mensen die naar een drie sterren hotel gaan in Turkije, en verwachten dat die drie sterren hetzelfde voorstellen als in Nederland en daar vervolgens over gaan klagen....
Zoals vorig jaar zaten wij echt in een fijn hotel, althans, dat vonden wij. Maar als je sommige beoordelingen leest. Het is maar net hoe die mensen er zelf in staan. Veel te hoge verwachtingen en voor een duppie op de eerste rij willen zitten.
Daarbij vraag ik me ook af hoe mensen er zelf in staan. Ik lees positieve reacties e.d. maar soms ook ronduit slechte. Slecht personeel, onvriendelijk en er zou bijvoorbeeld nooit worden schoon gemaakt (Dit komt uit een reactie op het hotel waar wij ook zaten). Het personeel dat wij troffen was buitengewoon aardig, deden alles voor je. Onze kamer werd echt elke dag schoongemaakt, ook een keer een mooi opgemaakt bed gekregen. De schoonmaakster kwam ook wel eens bij ons zitten, want ze werkte daar van 06:00 tot 22:00, achter elkaar aan. Wij boden haar vaak wat drinken aan en gingen wat kletsen door middel van een boekje. Het is maar net hoe je je instelt denk ik dan.
Zoals vorig jaar zaten wij echt in een fijn hotel, althans, dat vonden wij. Maar als je sommige beoordelingen leest. Het is maar net hoe die mensen er zelf in staan. Veel te hoge verwachtingen en voor een duppie op de eerste rij willen zitten.
Daarbij vraag ik me ook af hoe mensen er zelf in staan. Ik lees positieve reacties e.d. maar soms ook ronduit slechte. Slecht personeel, onvriendelijk en er zou bijvoorbeeld nooit worden schoon gemaakt (Dit komt uit een reactie op het hotel waar wij ook zaten). Het personeel dat wij troffen was buitengewoon aardig, deden alles voor je. Onze kamer werd echt elke dag schoongemaakt, ook een keer een mooi opgemaakt bed gekregen. De schoonmaakster kwam ook wel eens bij ons zitten, want ze werkte daar van 06:00 tot 22:00, achter elkaar aan. Wij boden haar vaak wat drinken aan en gingen wat kletsen door middel van een boekje. Het is maar net hoe je je instelt denk ik dan.
Laatst aangepast door Fruity op za 21 jul 2012 - 1:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Of dit:
Die strepen komen van een bank die er stond (Aan de foto's te zien was het dezelfde kamer als die wij hadden). Natuurlijk, het is niet schoon maar om je hier nu druk over te gaan maken?
Die strepen komen van een bank die er stond (Aan de foto's te zien was het dezelfde kamer als die wij hadden). Natuurlijk, het is niet schoon maar om je hier nu druk over te gaan maken?
Gast- Gast
Ben ik het helemaal mee eens Fruity!
Ik ben nu natuurlijk bezig geweest voor dat midweekje en keek dan ook even op Zoover, nou dat kun je beter niet doen.
Soms komen er inderdaad echt dra-ma-tische reacties voorbij!
Ik ben nu natuurlijk bezig geweest voor dat midweekje en keek dan ook even op Zoover, nou dat kun je beter niet doen.
Soms komen er inderdaad echt dra-ma-tische reacties voorbij!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik laat m'n vakantie er niet door verpesten en ga ook niet klagen op beoordelingssites, maar als ik op vakantie ga verwacht ik eigenlijk altijd wel een accommodatie zonder achterstallig onderhoud. Ik vind daar weinig raars aan, ik betaal niet voor niks voor m'n accommodatie.
Erover klagen op beoordelingssites is misschien wel wat zeurderig, maar enige teleurstelling zal ik vast niet kunnen onderdrukken.
Edit: aan de andere kant laat ik me niet tegen houden als ik voor het boeken hooguit wat reacties lees over een minischimmelplekje in de badkamer of veel geluidsoverlast van de weg die langsloopt.
Erover klagen op beoordelingssites is misschien wel wat zeurderig, maar enige teleurstelling zal ik vast niet kunnen onderdrukken.
Edit: aan de andere kant laat ik me niet tegen houden als ik voor het boeken hooguit wat reacties lees over een minischimmelplekje in de badkamer of veel geluidsoverlast van de weg die langsloopt.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Wat ik ook vaak zie is dat mensen gaan zeuren dat er geen Nederlands eten ergens is, of dat er geen personeel is die Nederlands praat. Dan denk ik altijd...ja had dan lekker hier gebleven ipv naar het buitenland te gaan.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
of dat het eten kous/lauw is. Ja je bent in het buitenland....daar eten ze hun eten niet stik warm.
Of dat er alleen maar het zelfde eten is. thja als je iedere keer friet en pizza en kip en pasta op je bord schept...kan je weinig meer varieeren ja. mensen snappen het all inclusief ook soms niet echt ;-)
En dat er een keer iets fout gaat ,slecht personeel is, druk is etc.....komt zelf bij de beste hotels van 5* voor.
Ik ga ook niet zeiken als de kit in de badkamer niet afgewertk is of wat dan ook. Klaar in andere landen zijn ze daar anders in. wij zijn gewend alls strak en muurglad te hebben.
Of dat er alleen maar het zelfde eten is. thja als je iedere keer friet en pizza en kip en pasta op je bord schept...kan je weinig meer varieeren ja. mensen snappen het all inclusief ook soms niet echt ;-)
En dat er een keer iets fout gaat ,slecht personeel is, druk is etc.....komt zelf bij de beste hotels van 5* voor.
Ik ga ook niet zeiken als de kit in de badkamer niet afgewertk is of wat dan ook. Klaar in andere landen zijn ze daar anders in. wij zijn gewend alls strak en muurglad te hebben.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Oh ja, er zitten echt van die azijnpissers bij. Ik ben een keer met vrienden in een hotel in Londen geweest. Prima ligging, echt een stadshotel. Niet echt luxe, maar dat stond ook niet in de beschrijving.
De reacties die het hotel kreeg, echt tenenkrommend. Nee het was niet sjiek, maar goed, je gaat toch ook niet naar Londen om op je hotelkamer te zitten? En als je dat wel wil, kies dan gewoon een duurder hotel uit en niet 1tje met 2 sterren.
De reacties die het hotel kreeg, echt tenenkrommend. Nee het was niet sjiek, maar goed, je gaat toch ook niet naar Londen om op je hotelkamer te zitten? En als je dat wel wil, kies dan gewoon een duurder hotel uit en niet 1tje met 2 sterren.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Toen ik in Spanje was vorige maand kwamen we Nederlanders tegen in de supermarkt die de appelmoes zochten. En klagen dat ze dat niet hadden
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Reeza schreef:Toen ik in Spanje was vorige maand kwamen we Nederlanders tegen in de supermarkt die de appelmoes zochten. En klagen dat ze dat niet hadden
Sorry hoor, maar dan ben je echt wereldvreemd.
SoGood- Ratel
Ik las laatst ook een beoordeling over het hotel (+ personeel) waar wij in juni zaten.
Dat ze onvriendelijk waren en niks voor je deden en als je wilde lunchen moest je betalen... Ja duh! Het is geen All In.
Je krijgt ontbijt en diner en je lunch moet je zelf verzorgen of inderdaad tegen betaling bij hun iets bestellen.
En niks voor je doen... Ze hebben de benen onder hun kont gelopen voor ons.
Voor A. werd een bedje buiten gezet waar hij kon spelen en slapen, de zoon van de eigenaar kwam met een waterkoker van thuis want stél je voor dat de baby `s nachts een keer wakker zou worden!
Het is ook maar net hoe je je instelt en hoe je gedachtes over iets zijn.
Sommige mensen denken op Isla Margarita ook dezelfde schoon/netheid te krijgen in een 4* hotel als in een 4* hotel in Nederland. Dat is gewoon niet zo.
Dat ze onvriendelijk waren en niks voor je deden en als je wilde lunchen moest je betalen... Ja duh! Het is geen All In.
Je krijgt ontbijt en diner en je lunch moet je zelf verzorgen of inderdaad tegen betaling bij hun iets bestellen.
En niks voor je doen... Ze hebben de benen onder hun kont gelopen voor ons.
Voor A. werd een bedje buiten gezet waar hij kon spelen en slapen, de zoon van de eigenaar kwam met een waterkoker van thuis want stél je voor dat de baby `s nachts een keer wakker zou worden!
Het is ook maar net hoe je je instelt en hoe je gedachtes over iets zijn.
Sommige mensen denken op Isla Margarita ook dezelfde schoon/netheid te krijgen in een 4* hotel als in een 4* hotel in Nederland. Dat is gewoon niet zo.
Gast- Gast
Nou zeg dat! Pffff. Ben nu iets aan het zoeken op Ibiza en mijn vriend is enorm kritisch, die neemt al die beoordelingen soms best wel serieus....terwijl het mij meer om de locatie gaat. Ik wil niet tussen de luidruchtige Engelsen zitten, been there, done that. Never again.
Wordt wel lang zoeken zo
Wordt wel lang zoeken zo
Gast- Gast
Ik ben niet zo kieskeurig met vakantie kiezen, ben toch bijna niet op de kamer/ in het appartement. Vorig jaar waren we via travelbird en daar waren de recensies niet heel positief over, maar toch gedaan. Nou, het was simpel, sober en er waren inderdaad dingen die (veel) beter konden, maar ik heb een heerlijke vakantie gehad en overal van genoten. De baas was een schat en deed echt wat met kritiek als hij dat bij de balie te horen kreeg. (Laten de dames op mijn werk het maar niet horen, dat ik niet zo kieskeurig ben voor mijn eigen vakantie, want op het werk ben ik echt een gigantische zeikerd, de kamers moeten 100% top zijn, anders stuur ik ze net zo lang terug totdat het naar mijn zin is... )
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Nou zeg dat! Pffff. Ben nu iets aan het zoeken op Ibiza en mijn vriend is enorm kritisch, die neemt al die beoordelingen soms best wel serieus....terwijl het mij meer om de locatie gaat. Ik wil niet tussen de luidruchtige Engelsen zitten, been there, done that. Never again.
Wordt wel lang zoeken zo
Wat leuk! Ik ga ook naar Ibiza! (Al duurt het nog ff, pas in september..)
Ja, sommige mensen zeiken echt om niks. Maar sommige dingen kan ik me nog wel voorstellen, bijvoorbeeld achterstallig onderhoud. Ik betaal ook voor die vakantie, maar ben het nog nooit tegen gekomen eigenlijk. Tenminste, niet zodanig dat ik er last van had.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Waar ga jij heen op Ibiza? Ik ben er al 6 keer geweest, maar die complexen hebben inmiddels andere namen (die ik niet weet) of zijn alleen nog maar voor Britten te boeken. Of ze zijn heel erg achteruit gegaan....
Wij gaan sowieso een auto huren, dat is echt enorm praktisch daar. Het verbaasd me wel ontzettend dat de prijzen in aug en sept ook nog zo hoog liggen, dat was vroeger echt niet zo....
Wij gaan sowieso een auto huren, dat is echt enorm praktisch daar. Het verbaasd me wel ontzettend dat de prijzen in aug en sept ook nog zo hoog liggen, dat was vroeger echt niet zo....
Gast- Gast
Ik weet nog de eerste keer dat ik met Dion op vakantie ging, we waren in Malta en het was een heel leuk, goedkoop hotel. Oké, het beloofde zeezicht was er niet, maar voor de rest was alles prima in orde. Elke ochtend ontbijten, twee zwembaden, nette kamer, winkeltje waar je bovendien gratis tijdschriften kon halen die andere gasten hadden achtergelaten. Wij hadden het prima naar ons zin, maar we werden zo'n beetje omringd door zeikende mensen die zeiden dat ze daar echt nooit meer naartoe gingen. Echt voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Mijn ouders hebben een vakantiehuisje op een vrij grote camping en soms lees ik ook de reacties op Zoover, daar zie ik ook wel mensen die zeuren over de kleinste details, dingen die mij echt nooit zijn opgevallen. Oké, sommige dingen weet ik ook gewoon niet, ik hoef hier geen gebruik te maken van de toiletgebouwen, dus ik heb geen idee hoe die zijn, maar gezeur over de receptie en de horeca, dat herken ik dan niet echt.
Mijn ouders hebben een vakantiehuisje op een vrij grote camping en soms lees ik ook de reacties op Zoover, daar zie ik ook wel mensen die zeuren over de kleinste details, dingen die mij echt nooit zijn opgevallen. Oké, sommige dingen weet ik ook gewoon niet, ik hoef hier geen gebruik te maken van de toiletgebouwen, dus ik heb geen idee hoe die zijn, maar gezeur over de receptie en de horeca, dat herken ik dan niet echt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Zeikende gasten? Breek me de bek er niet over open. Ik kan er wel een boek over schrijven.
In 5-sterren hotels aan land kan er flink gezeikt worden. In een 5-sterren hotel op zee is het af en toe werkelijk niet meer normaal.
In 5-sterren hotels aan land kan er flink gezeikt worden. In een 5-sterren hotel op zee is het af en toe werkelijk niet meer normaal.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Susan schreef:Mijn ouders hebben een vakantiehuisje op een vrij grote camping en soms lees ik ook de reacties op Zoover, daar zie ik ook wel mensen die zeuren over de kleinste details, dingen die mij echt nooit zijn opgevallen. Oké, sommige dingen weet ik ook gewoon niet, ik hoef hier geen gebruik te maken van de toiletgebouwen, dus ik heb geen idee hoe die zijn, maar gezeur over de receptie en de horeca, dat herken ik dan niet echt.
Haha, ik dacht gelijk even kijken wat er over het park (Zuid-Frankrijk) geschreven wordt waar mijn ouders een huisje hebben.. Dacht juicy klachten te lezen, maar (bijna) niets dan lof..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik neem de beoordelingen ook meestal met een korreltje zout, maar toen ik over een eventuele bestemming las, van meerdere mensen, dat de Roma kinderen uit het zigeuner kamp even verderop in het zwembad poepten, toen ging ik daar ook niet meer heen..
Ik vind meestal de beoordelingen wat betreft ligging (en het ontbijt in een hotel) het belangrijkste.
Ik vind meestal de beoordelingen wat betreft ligging (en het ontbijt in een hotel) het belangrijkste.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
haha vreselijk dat soort mensen. Dan ben je toch ook gewoon niet op vakantie als je je de hele tijd maar zit te ergeren aan een scheef kitrandje.
Ik blader er meestal even doorheen maar als het appartement/hotel in kwestie een 7 of hoger scoort en het is betaalbaar vind ik het prima. Soms twijfel ik ook wel eens tussen 2 en dan kan zoover wel de doorslag geven bij een groot verschil in punt.
En die wereldvreemde mensen dat is helemaal vervelend. Appelmoes? Geen Nederlandse Boerenkool op tafel? blijf dan lekker thuis.
Ik blader er meestal even doorheen maar als het appartement/hotel in kwestie een 7 of hoger scoort en het is betaalbaar vind ik het prima. Soms twijfel ik ook wel eens tussen 2 en dan kan zoover wel de doorslag geven bij een groot verschil in punt.
En die wereldvreemde mensen dat is helemaal vervelend. Appelmoes? Geen Nederlandse Boerenkool op tafel? blijf dan lekker thuis.
Gast- Gast
Wij zijn 2 jaar terug naar een hostel in Egypte geweest. Daar stonden ook echt slechte beoordelingen bij maar het viel ons reuze mee.
Ja het was wat krap en klein en er was wat achterstallig onderhoud maar dat was ook wel op de foto's te zien die op de site van hun stonden.
Ontbijt stelde ook niet voor maar zat wel bij de prijs in. En op vrijdagavond werdt er op het dakterras gekookt en konden we met alle gasten aan een lange tafel samen eten. Hartstikke gezellig! Personeel was ook erg vriendelijk.
En voor dat alles waren we 50,- euro kwijt voor 2 personen voor 2 weken. En voor die prijs verwacht ik geen 5 sterren hotel.
Ja het was wat krap en klein en er was wat achterstallig onderhoud maar dat was ook wel op de foto's te zien die op de site van hun stonden.
Ontbijt stelde ook niet voor maar zat wel bij de prijs in. En op vrijdagavond werdt er op het dakterras gekookt en konden we met alle gasten aan een lange tafel samen eten. Hartstikke gezellig! Personeel was ook erg vriendelijk.
En voor dat alles waren we 50,- euro kwijt voor 2 personen voor 2 weken. En voor die prijs verwacht ik geen 5 sterren hotel.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Oja dat herken ik ook. Wij gingen een aantal maanden terug op vakantie naar Schotland en daar hadden we een 3 sterren hotel. Echt prima, niks op aan te merken, elke dag werd je bed op gemaakt en werd er gepoetst. Ook kreeg je zo tips als je iets wilde weten over de cultuur enzo. Maar er zijn altijd mensen die lopen te zeiken, heel veel mensen noemden het ontbijt als groot nadeel. Tja denk ik dan, wat verwacht je dan van een 3 sterren hotel, veel mensen verwachten echt een groot luxe lopend buffet ofzo met verse zalm enzo. Het was gewoon een klein buffetje met 'gewone' standaard ontbijtdingen en om nou dat helemaal af te gaan kraken..
Ook hadden we toen in Schotland een spooktour voor de lol geboekt voor 's avonds laat. Je kreeg dan een rondleiding op een kerkhof die berucht schijnt te zijn. Maar jeej, mensen hebben dan ook echt meteen de grootste verwachtingen, dat er 'echt' wat gaat gebeuren zeg maar. Ze hopen er vurig op een echte geest te zien of iets bijzonders te voelen. En ja dat gebeurde gewoon niet, dus gingen die mensen ook meteen alles af zitten kraken en schreven een negatieve beoordeling dat het maar saai was enzo. In plaats van dat ze gewoon genieten en lol hebben.
Ook hadden we toen in Schotland een spooktour voor de lol geboekt voor 's avonds laat. Je kreeg dan een rondleiding op een kerkhof die berucht schijnt te zijn. Maar jeej, mensen hebben dan ook echt meteen de grootste verwachtingen, dat er 'echt' wat gaat gebeuren zeg maar. Ze hopen er vurig op een echte geest te zien of iets bijzonders te voelen. En ja dat gebeurde gewoon niet, dus gingen die mensen ook meteen alles af zitten kraken en schreven een negatieve beoordeling dat het maar saai was enzo. In plaats van dat ze gewoon genieten en lol hebben.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Antibes schreef:Susan schreef:Mijn ouders hebben een vakantiehuisje op een vrij grote camping en soms lees ik ook de reacties op Zoover, daar zie ik ook wel mensen die zeuren over de kleinste details, dingen die mij echt nooit zijn opgevallen. Oké, sommige dingen weet ik ook gewoon niet, ik hoef hier geen gebruik te maken van de toiletgebouwen, dus ik heb geen idee hoe die zijn, maar gezeur over de receptie en de horeca, dat herken ik dan niet echt.
Haha, ik dacht gelijk even kijken wat er over het park (Zuid-Frankrijk) geschreven wordt waar mijn ouders een huisje hebben.. Dacht juicy klachten te lezen, maar (bijna) niets dan lof..
Het appartenmentencomplex in Spanje waar wij zijn geweest heeft ook geen slechte recensies, gelukkig
Gast- Gast
Haha, zo'n spooktour lijkt me wel gaaf!Annemoontje schreef:
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: