Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skinny Bitch

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Skinny Bitch - Pagina 2 Empty Re: Skinny Bitch

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:42

Voor de mensen die biologisch eten, waarom eten jullie biologisch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Skinny Bitch - Pagina 2 Empty Re: Skinny Bitch

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 9:02

Brennuss schreef:Voor de mensen die biologisch eten, waarom eten jullie biologisch?

Dat is toch logisch? :P Nouja voor mij is het heel logisch wanneer mensen biologisch eten. Er zitten geen toevoegingen zoals E-nummers in, of andere troep die de dieren binnenkrijgen in het voer (antibiotica, hormonen) en ze worden beter behandeld. Gewoon puur eten, zonder rommel er in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Skinny Bitch - Pagina 2 Empty Re: Skinny Bitch

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 19:57

Jen_ schreef:
Brennuss schreef:Voor de mensen die biologisch eten, waarom eten jullie biologisch?

Dat is toch logisch? :P Nouja voor mij is het heel logisch wanneer mensen biologisch eten. Er zitten geen toevoegingen zoals E-nummers in, of andere troep die de dieren binnenkrijgen in het voer (antibiotica, hormonen) en ze worden beter behandeld. Gewoon puur eten, zonder rommel er in.

Dat is ook de reden dat ik dat wil gaan proberen! Plus dat ik vlees echt drastisch wil minderen - ook al zou ik het nu biologisch kopen. Ik at eigenlijk wel 6x per week vlees, en ik vind dat na het lezen van dit boek gewoon niet nodig. We hebben als mensen sowieso niet zoveel vlees nodig, en we willen meer consumeren dan dat er vlees is.. (te weinig personeel in slachthuizen etc. waardoor het allemaal te snel en te vlug moet, en beesten geen goed leven hebben)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Skinny Bitch - Pagina 2 Empty Re: Skinny Bitch

Bericht  Baby Cake wo 2 feb 2011 - 19:08

ik heb het boekje 2 jaar terug eens gelezen en er stonden voor mij geen nieuwe dingen in die ik nog niet wist..en van de cola light kan ik echt niet afblijven Evil or Very Mad dat mocht geloof ik niet

Baby Cake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 26
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Skinny Bitch - Pagina 2 Empty Re: Skinny Bitch

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 10:36

Ik wil het ook heel graag een keer proberen. Ik eet al jaren vegetarisch (ongeveer 15 jaar nu) en voel me daar prima bij. Ik eet wanneer het kan biologisch, maar niet alles is hier in de buurt biologisch te krijgen. Gelukkig wel al veel bij AH, maar ik moet ook een beetje op mijn geld letten en dan gaat dat niet. Ik heb een tijdje in een andere stad gewerkt, waar een biologische winkel zat en daar haalde ik dan ook zuurdesembrood. Hier kan ik het nergens vinden. Ik krijg daar overigens wel altijd last van mijn maag van, van die oprispingen zeg maar. Pasta eet ik wel, maar alleen volkoren en rijst alleen zilvervliesrijst. Maar ik snoep te veel en eet te veel ongezonde dingen en merk dat ik daardoor niet lekker in mijn vel zit. Dit merk ik vooral aan het gebrek aan energie (toen ik nog samenwoonde en met 2 inkomens het me wel kon veroorloven om alles biologisch te kopen had ik veel meer energie) en aan mijn huid, die ziet er niet goed uit. Een vriendin van me eet ook alleen nog biologisch en ze heeft ook de koolhydraten zo goed als geschrapt, en zij had dezelfde huidproblemen en is daar nu helemaal vanaf. Dus ik denk dat ik ook eens op zoek ga naar dat boek. Hoe zit het eigenlijk met vleesvervangers? Die eet ik wel dagelijks, ik haal ze bij AH, maar krijg ze ook regelmatig van mijn moeder als ze bij de natuurvoedingswinkel is geweest. Ik heb ze meestal op soja basis, maar heb me er nooit in verdiept hoe het zit met de toevoegingen in die dingen. Volgens mij is Valess bijvoorbeeld helemaal niet zo gezond als ik denk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Skinny Bitch - Pagina 2 Empty Re: Skinny Bitch

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 10:37

Baby Cake schreef:ik heb het boekje 2 jaar terug eens gelezen en er stonden voor mij geen nieuwe dingen in die ik nog niet wist..en van de cola light kan ik echt niet afblijven Evil or Very Mad dat mocht geloof ik niet
Ik drink eigenlijk alleen water en thee, maar soms heb ik een periode dat ik ineens heel veel zin heb in cola light. En ik heb nu ontdekt dat ik in mijn cola-periodes ineens een veel slechtere huid krijg. Volgens mij komt het door die cola.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Skinny Bitch - Pagina 2 Empty Re: Skinny Bitch

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 9:04

Ik heb nu geen valess meer liggen, maar volgens mij is het allemaal op plantaardige basis. Er zitten wel redelijk wat calorieen in, maar geen toegevoegde stoffen dus vooral complexe koolhydraten. (die je zeg maar goed gebruikt, en niet snel omgezet worden in vet)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Skinny Bitch - Pagina 2 Empty Re: Skinny Bitch

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum