Gezocht, fijne niet rekkende skinny jeans!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gezocht, fijne niet rekkende skinny jeans!
Na een jaar of zes is mijn favoriete skinny jeans dan toch echt af.
Nu wil ik graag een nieuwe. Probleem is, alle skinny jeans die ik in de winkels zie, daar zit stretch in.
En daar hou ik echt niet van. Heb er laatst eentje gekocht en na een half ur dragen was ie drie maten groter. Dus die heb ik terug gebracht.
Nu zoek ik dus een fijne skinny jeans zonder stretch! En eentje die niet te laag zit ivm werken in de zorg.
Het liefst niet te duur, max 50 euro.
Tips?
Nu wil ik graag een nieuwe. Probleem is, alle skinny jeans die ik in de winkels zie, daar zit stretch in.
En daar hou ik echt niet van. Heb er laatst eentje gekocht en na een half ur dragen was ie drie maten groter. Dus die heb ik terug gebracht.
Nu zoek ik dus een fijne skinny jeans zonder stretch! En eentje die niet te laag zit ivm werken in de zorg.
Het liefst niet te duur, max 50 euro.
Tips?
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Gezocht, fijne niet rekkende skinny jeans!
Ik heb gisteren bij de v&d van het merk springfield een mooie Skinny gekocht! Ze hadden ze ook met weinig tot geen stretch. Waren 20/30 euro oer stuk.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb er nu 1 van esprit (sale :-)) wel met stretch, maar na een dag buigen en knielen...geeeeen knieën er in!!
Gast- Gast
Nou, dan moet ik vanmiddag iig maar even bij de V en D kijken
Spring- Kletskop
Nou, v en d hier had echt niks!
Iemand anders nog tips?
Iemand anders nog tips?
Spring- Kletskop
Juist met stretch gaat het toch niet lubberen? Ik moet juist met stretch anders gaat het echt raar zitten. Anyway ik heb &sqin van H&M, naar die zijn er niet meer, tenminste niet die van vorig jaar
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jip83 schreef:Ik heb er nu 1 van esprit (sale :-)) wel met stretch, maar na een dag buigen en knielen...geeeeen knieën er in!!
Gast- Gast
Ik heb er 1 van Pieces, die is erg fijn.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
@Jip, ik had nog gekeken op de esprit site inderdaad.
@Rush, ik had er eentje waar ook wel wat stretch in zat, van Only. Die beviel me erg goed.
Maar die ik laatst dus gekocht had rekte zo vreselijk dat ik het niet aandurfde weer eentje met stretch te kopen.
@all: Ik heb er inmiddels eentje gevonden. Bij de Okay is een soort van outlet (hier in ieder geval) en daar hebben ze alles voor de helft. Heb nu een skinny jeans van Cars voor 20 euro met 1% stretch.
Maar ik zal nog eens bij de Pieces oid binnen lopen. Want wil er nog eentje bij.
@Rush, ik had er eentje waar ook wel wat stretch in zat, van Only. Die beviel me erg goed.
Maar die ik laatst dus gekocht had rekte zo vreselijk dat ik het niet aandurfde weer eentje met stretch te kopen.
@all: Ik heb er inmiddels eentje gevonden. Bij de Okay is een soort van outlet (hier in ieder geval) en daar hebben ze alles voor de helft. Heb nu een skinny jeans van Cars voor 20 euro met 1% stretch.
Maar ik zal nog eens bij de Pieces oid binnen lopen. Want wil er nog eentje bij.
Spring- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Rode skinny jeans
» Gezocht: soort van baggy skinny
» Hoe grijze skinny te combineren?
» Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?
» Slijtage MET jeans?
» Gezocht: soort van baggy skinny
» Hoe grijze skinny te combineren?
» Waar vind ik fijne, niet te dure pumps?
» Slijtage MET jeans?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: