Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

reeel budget kleding/schoenen

+20
-Ieniemienie-
Bruintje Beer
Jazzlyn
Twellie
Filoria
Annie24
Fearie
Pussycat
Parel
Sophiee
Annemie
SarahKey
maiadebij
Thunder
Makamba
Pien
Flower_L
Liadan
Darius
mauwmauw
24 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

reeel budget kleding/schoenen - Pagina 2 Empty Re: reeel budget kleding/schoenen

Bericht  maiadebij do 19 jul 2012 - 3:59

zo lees ik het ook Rejoy...

Bij ons gaat eigenlijk de kinderbijslag op aan kleding waaronder ook schoenen en winterjas. Omgerekend dus ongeveer € 65,- per maand per kind.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reeel budget kleding/schoenen - Pagina 2 Empty Re: reeel budget kleding/schoenen

Bericht  Pussycat do 19 jul 2012 - 4:09

ooh aan die 65 euro per maand kom ik makkelijk. Zelfs zonder jas of schoenen Embarassed

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Parel do 19 jul 2012 - 4:11

Pussycat schreef:ooh aan die 65 euro per maand kom ik makkelijk. Zelfs zonder jas of schoenen Embarassed

Laughing
Ik ben ook niet zo goed in een budget aanhouden ..
Ik koop wanneer ik wat leuk vind.. En dat is dus vaak té veel!
Al denk ik wel dat het anders is als ze straks wat langer in een maat zit, dan kan je onderling ook combineren. Nu wil ik vaak iets combineren en dan is het alweer te klein.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  SarahKey do 19 jul 2012 - 4:19

Parel schreef:
SarahKey schreef:Hier werkt een budget niet, vooral omdat hij nu nog niet zo lang met 1 maat doet. Naja doet hij wel, maar ben alvast wat vooruit aan het kopen voor de winter. Heb nu maat 68, 74 en half maat 80 compleet. Schoenen nog niet nodig, winterjas in de uitverkoop gekocht en 2 tweedehands.

Ik zou in jou geval 25 per maand doen en schoenen en een winterjas apart.

Hier wassen we trouwens twee keer op woensdag (witte en donkere) en 3 keer op zaterdag (twee donkere en 1 witte)

:shock: (sorry vind het poppetje zo leuk haha)
Maar 3 winterjassen? Das best fanatiek!

1 nette voor thuis, 1 voor reserve thuis en 1 leg ik bij mijn moeder neer voor reserve. (daar slapen we geregeld een weekend en hoeven we straks in de winter niet telkens een jas extra mee te sjouwen voor het geval zijn nette jas nat/vies word)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Liadan do 19 jul 2012 - 4:23

Rejoy. schreef:
mauwmauw schreef:

Ik zat zelf te denken aan een bedrag van 25 euro per maand.wat er die maand overblijft sparen we dan op voor grotere uitgaven,als een winterjas of schoenen.Denken jullie dat 25 euro te veel of te weinig is.Ik koop trouwens niet vaak merk kleding(niet meer tenminste)

hier staat toch dat ze ervan uit gaat dat ze iedere maand wat over gaat houden van die 25 euro en daar de schoenen en de jas van gaat betalen?
Ja, je hebt gelijk, ik las het verkeerd. Dan zou ik het voor Yara ook niet redden met 25 euro, alleen met schoenen zou ik er al overheen gaan. Voor Kian redden we het wel, maar hij heeft ook nog geen schoenen nodig.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Pussycat do 19 jul 2012 - 4:33

Parel schreef:
Pussycat schreef:ooh aan die 65 euro per maand kom ik makkelijk. Zelfs zonder jas of schoenen Embarassed

Laughing
Ik ben ook niet zo goed in een budget aanhouden ..
Ik koop wanneer ik wat leuk vind.. En dat is dus vaak té veel!
Al denk ik wel dat het anders is als ze straks wat langer in een maat zit, dan kan je onderling ook combineren. Nu wil ik vaak iets combineren en dan is het alweer te klein.

Dat is waar.
Als ze straks in 1 maat blijft voor een langere tijd dan is de kast vanzelf een keer vol Wink
Nu blijf ik uitruimen en nieuwe dingen kopen. Ze is ineens van maat 74 (waar ze aardig poosje inzat en de kast ook bijna vol was) naar 92 gegaan in paar maanden tijd scratch van 86 past ze ook nog een hoop hoor. Maar ik koop geen dingen meer in 86.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 6:52

Ik denk dat het best haalbaar is, maar dan inderdaad zonder de jas/schoenen.

Gast
Gast

Bericht  Fearie do 19 jul 2012 - 7:01

Ik zit op ongeveer 30 euro kleding per maand, soms wat meer soms minder. Kijk meestal wat hij nodig heeft en koop dat dan, er wordt hier wel bij de Hema, Wibra en H&M geshopt.
Voor D was ik 2/3 wasjes in de week, 1x kleur, 1x wit en beddengoed. Ik was het apart, want D kan niet tegen geparfumeerd wasmiddel, gebruik dus voor hem Neutral.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Annie24 do 19 jul 2012 - 7:03

Ik persoonlijk zou het er niet mee redden. Zeker niet nu hij naar maatje 92 gaat, want ik merk dat de jongenskleding toch wel een stuk duurder is dan de babykleding. Voor een spijkerbroek bij de H&M in 86 betaal je gemiddeld 15 euro, maar in maat 92 van de jongensafdeling betaald je gemiddeld 20 euro. Met shirts hetzelfde: maat 86 is dan bv 9,95 en maat 92 12,95/14,95 ofzo. Even de H&M als voorbeeld genomen dan Wink

Afgelopen 2 weken hebben we aardig wat nieuwe kleding voor Y. gekocht. Zijn broeken waren te kort, dus moest ik een maat groter kopen. Lange mouw shirts in 86/92 had hij er 3 van, maar daar kom je met dit Hollandse weer ook niet ver mee, dus hoppa, nog een paar erbij. Ook nog nieuwe schoenen gekocht, want die waren te klein en een stoer colbertje. In 2 weken tijd dus even 150 euro uitgegeven en dan koop ik niet eens dure merkkleding. Alles kwam van de H&M, Zara en Wibra en de schoenen van Dolcis.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Filoria do 19 jul 2012 - 10:35

Tip van mij:

De broeken van C&A zijn heel fijn. Die kosten vaak maar een tientje en je doet er eeuwen mee. Ik koop ze meestal 1 of 2 maten te groot. Vervolgens trek ik het elastiek aan de binnenkant flink aan, en sla ik de pijpen om.

Na een paar maanden kan het elastiek wat losser en hoef ik de pijpen niet meer om te slaan. Zo doe ik heel lang met een broek! Vooral de wat stuggere spijkerbroeken houden dat prima vol. Ze worden alleen een klein beetje vaal.

T-shirts koop ik bij Zeeman of in de aanbieding bij V&D of H&M. Schoenen koop ik via mysteryshoppen en jassen koop ik altijd in het 'verkeerde' seizoen (zomerjas vlak na de zomer, winterjas vlak na de winter etc.) dan zijn ze enorm in de uitverkoop.

Ik geef per jaar maar zo'n 150 euro uit aan kleren voor Tomas denk ik. En hij ziet er hartstikke leuk uit hoor reeel budget kleding/schoenen - Pagina 2 561177
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Twellie do 19 jul 2012 - 10:45

Da's echt knap dat je dat zo kunt redden Filoria! wat is mystery shoppen eigenlijk precies (kan me er wel iets bij voorstellen)?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Filoria do 19 jul 2012 - 11:06

Ik koop dan iets (bijvoorbeeld schoenen voor mijn zoontje dus) en laat me echt uitgebreid helpen door de verkoopster. Achteraf vul ik een vragenlijst in over hoe ik het allemaal heb ervaren: de uitstraling van de winkel, de klantvriendelijkheid van de medewerkster enzovoort. Ongeveer een uurtje werk en dan krijg ik de aankoop vergoed + 10 euro 'loon'. Als je interesse hebt stuur ik je de link van het bedrijf even door!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 11:09

Filoria schreef:Ik koop dan iets (bijvoorbeeld schoenen voor mijn zoontje dus) en laat me echt uitgebreid helpen door de verkoopster. Achteraf vul ik een vragenlijst in over hoe ik het allemaal heb ervaren: de uitstraling van de winkel, de klantvriendelijkheid van de medewerkster enzovoort. Ongeveer een uurtje werk en dan krijg ik de aankoop vergoed + 10 euro 'loon'. Als je interesse hebt stuur ik je de link van het bedrijf even door!

Die wil ik ook wel smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 11:11

Doedel schreef:
Filoria schreef:Ik koop dan iets (bijvoorbeeld schoenen voor mijn zoontje dus) en laat me echt uitgebreid helpen door de verkoopster. Achteraf vul ik een vragenlijst in over hoe ik het allemaal heb ervaren: de uitstraling van de winkel, de klantvriendelijkheid van de medewerkster enzovoort. Ongeveer een uurtje werk en dan krijg ik de aankoop vergoed + 10 euro 'loon'. Als je interesse hebt stuur ik je de link van het bedrijf even door!

Die wil ik ook wel smile

Kom maar door smile

Gast
Gast

Bericht  Twellie do 19 jul 2012 - 11:20

Dat klinkt heel goed Filoria, mag ik de link smile?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Filoria do 19 jul 2012 - 11:23

Haha, hij komt eraan dames.

Moet er wel bij zeggen dat het aanbod een stuk minder is sinds de financiële crisis.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij do 19 jul 2012 - 16:51

Filoria schreef:Haha, hij komt eraan dames.

Moet er wel bij zeggen dat het aanbod een stuk minder is sinds de financiële crisis.

Die link wil ook wel Filoria!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jazzlyn do 19 jul 2012 - 18:14

Ik kan het doen met 0 euro per maand reeel budget kleding/schoenen - Pagina 2 3079029344 Maar L draagt al maanden dezelfde maat en kleine A. heeft zo veel kleding. Van zijn broer geweest en nieuw gehaald/gekregen. Maar vaak haal ik toch wel weer iets nieuws. En schoenen reken ik er niet eens bij. Dan ben ik zo 100 euro kwijt. Tja, in die maand is het dan even pech Wink
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 18:24

Ik ben al blij als ik me aan mijn budget van 150.- per maand kan houden en daar zitten niet eens jassen en schoenen bij...

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer do 19 jul 2012 - 18:45

25 euro red ik echt niet. Ook niet voor D. hoor terwijl die in maat 74 zit. Maat 92 is sowieso duurder dus voor mijn dochter redt ik het helemaal niet.
Ik koop wat ik leuk vindt. Vaak tot ergenis van mijn man maar kan het zo moeilijk laten hangen!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  -Ieniemienie- do 19 jul 2012 - 18:58

Ik wil die link ook wel smile
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Bruintje Beer do 19 jul 2012 - 19:22

-Ieniemienie- schreef:Ik wil die link ook wel smile
+1
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 19:26

Bruintje Beer schreef:
-Ieniemienie- schreef:Ik wil die link ook wel reeel budget kleding/schoenen - Pagina 2 561177
+1

Ik ook wel.

Gast
Gast

Bericht  Tiara do 19 jul 2012 - 19:56

+ 1 ik ook wel!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 21:41

-Ieniemienie- schreef:Ik wil die link ook wel reeel budget kleding/schoenen - Pagina 2 561177
+1, klinkt leuk

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: