Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ABN AMRO

+8
Jeanette
Pussycat
Coco
Bay
Blair
Rose
Shopelle
Hoochie
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

ABN AMRO - Pagina 2 Empty Re: ABN AMRO

Bericht  Blair vr 20 jul 2012 - 7:04

Ik heb t net binnen gekregen, beetje ongeduldig denk ik.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  M@niek vr 20 jul 2012 - 7:04

Babydoll schreef:Vandaag in veel winkels geshopt, dat staat gewoon netjes bijgeschreven, ook nog geld gestort, staat ook netjes bijgeschreven. Maar, ik zie geen zorgtoeslag die normaal toch echt op de 20e komt? Twijfel of dat nu aan ABN of belastingdienst zelf ligt.

Klopt maar dat lag/ligt niet aan abn dit keer maar aan de BD. Heel veel mensen hebben het niet gehad ook bij rabo en sns ofzo.

ontopic: bij mij is ook een extra bedrag afgeschreven bij de bezinepomp. Vandaag aan de telefoon werd gezegd dat het zeer snel opgelost wordt en je geld terug wordt gestort binnen 10 dagen ABN AMRO - Pagina 2 1270000679
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Hoochie vr 20 jul 2012 - 8:06

M@niek schreef:
Babydoll schreef:Vandaag in veel winkels geshopt, dat staat gewoon netjes bijgeschreven, ook nog geld gestort, staat ook netjes bijgeschreven. Maar, ik zie geen zorgtoeslag die normaal toch echt op de 20e komt? Twijfel of dat nu aan ABN of belastingdienst zelf ligt.

Klopt maar dat lag/ligt niet aan abn dit keer maar aan de BD. Heel veel mensen hebben het niet gehad ook bij rabo en sns ofzo.

ontopic: bij mij is ook een extra bedrag afgeschreven bij de bezinepomp. Vandaag aan de telefoon werd gezegd dat het zeer snel opgelost wordt en je geld terug wordt gestort binnen 10 dagen ABN AMRO - Pagina 2 1270000679

Dat is fijn als ik het geld nu nodig zou hebben Mad
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud