ABN AMRO
+8
Jeanette
Pussycat
Coco
Bay
Blair
Rose
Shopelle
Hoochie
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: ABN AMRO
Ik heb t net binnen gekregen, beetje ongeduldig denk ik.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Babydoll schreef:Vandaag in veel winkels geshopt, dat staat gewoon netjes bijgeschreven, ook nog geld gestort, staat ook netjes bijgeschreven. Maar, ik zie geen zorgtoeslag die normaal toch echt op de 20e komt? Twijfel of dat nu aan ABN of belastingdienst zelf ligt.
Klopt maar dat lag/ligt niet aan abn dit keer maar aan de BD. Heel veel mensen hebben het niet gehad ook bij rabo en sns ofzo.
ontopic: bij mij is ook een extra bedrag afgeschreven bij de bezinepomp. Vandaag aan de telefoon werd gezegd dat het zeer snel opgelost wordt en je geld terug wordt gestort binnen 10 dagen
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:Babydoll schreef:Vandaag in veel winkels geshopt, dat staat gewoon netjes bijgeschreven, ook nog geld gestort, staat ook netjes bijgeschreven. Maar, ik zie geen zorgtoeslag die normaal toch echt op de 20e komt? Twijfel of dat nu aan ABN of belastingdienst zelf ligt.
Klopt maar dat lag/ligt niet aan abn dit keer maar aan de BD. Heel veel mensen hebben het niet gehad ook bij rabo en sns ofzo.
ontopic: bij mij is ook een extra bedrag afgeschreven bij de bezinepomp. Vandaag aan de telefoon werd gezegd dat het zeer snel opgelost wordt en je geld terug wordt gestort binnen 10 dagen
Dat is fijn als ik het geld nu nodig zou hebben
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» internetbankieren abn amro
» Pin sparen - ABN AMRO
» Niet in kunnen loggen met internet bankieren ABN AMRO
» Pin sparen - ABN AMRO
» Niet in kunnen loggen met internet bankieren ABN AMRO