Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet in kunnen loggen met internet bankieren ABN AMRO

Ga naar beneden

Niet in kunnen loggen met internet bankieren ABN AMRO Empty Niet in kunnen loggen met internet bankieren ABN AMRO

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 23:41

Wie heeft hier nog meer last van?

Ik krijg een melding dat mijn pas is geblokkeerd voor internet bankieren, maar ik heb er niets vreemds mee gedaan. Ik heb net ABN AMRO gebeld en hun systeem lag eruit, dus ze kon me niet helpen. Het kan ook daarmee te maken hebben natuurlijk.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet in kunnen loggen met internet bankieren ABN AMRO Empty Re: Niet in kunnen loggen met internet bankieren ABN AMRO

Bericht  VeryCherry ma 31 jan 2011 - 23:42

Misschien heeft je zoontje een paar keer met dat ding gespeeld en de verkeerde code ingetoetst. Heeft mijn zoontje ook een keer gedaan en toen was hij geblokkeerd, kan je gewoon op laten heffen bij de bank.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Niet in kunnen loggen met internet bankieren ABN AMRO Empty Re: Niet in kunnen loggen met internet bankieren ABN AMRO

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 23:44

CherrieLola schreef:Misschien heeft je zoontje een paar keer met dat ding gespeeld en de verkeerde code ingetoetst. Heeft mijn zoontje ook een keer gedaan en toen was hij geblokkeerd, kan je gewoon op laten heffen bij de bank.
Haha dat was het eerste wat mijn vriend zei. Maar ik had de laatste dagen de e.dentifier in mijn tas zitten.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 31 jan 2011 - 23:50

Hmmm, wat raar joh. Ik zal is proberen in te loggen, mocht dat niet kunnen dan weet je dat de fout bij ABN zit.
Ik laat het je zo weten.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry ma 31 jan 2011 - 23:52

Ik kan gewoon inloggen, vrees dat je even langs de bank moet smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: