Pin sparen - ABN AMRO
+5
Pussycat
Joli86
ThinkPink
Rush
Blair
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pin sparen - ABN AMRO
Doen jullie daar ook al aan? Per vandaag kan ik ook pin sparen, ben benieuwd of ik er tevreden over ga zijn.
http://www.abnamro.tv/?media_id=25741
Rabobank werkt er ook mee, alleen op een andere manier, het saldo wat je aan het eind van de maand nog hebt, gooien zij op je spaar rekening.
http://www.abnamro.tv/?media_id=25741
Rabobank werkt er ook mee, alleen op een andere manier, het saldo wat je aan het eind van de maand nog hebt, gooien zij op je spaar rekening.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Pin sparen - ABN AMRO
Het lijkt mij niet zo handig. Pin je €50 boodschappen, gaat er €5 (of een lager bedrag) naar je pin.
Ik zet liever zelf een bedrag op m`n rekening aan het begin van de maand. Dat is altijd meer dan de hoeveelheid die ik zou pin sparen.
Ik zet liever zelf een bedrag op m`n rekening aan het begin van de maand. Dat is altijd meer dan de hoeveelheid die ik zou pin sparen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Je kan kiezen uit een aantal percentages waarvan 10% het hoogste is geloof ik.Doedel schreef:Voor die 1%? Dat is echt de moeite niet.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb idd ook 10% gepakt, ondanks ik zelf elke maand een bedrag op mijn spaarrekening zet wilde ik dit toch gaan proberen.
Blair- Kletskop
Ik hou van mooi ronde bedragen op m`n spaarrekening. Dus ik zou er sowieso niet voor kiezen haha.Babydoll schreef:Ik heb idd ook 10% gepakt, ondanks ik zelf elke maand een bedrag op mijn spaarrekening zet wilde ik dit toch gaan proberen.
Rush- Lady Post-a-lot
+1Rush schreef:Ik hou van mooi ronde bedragen op m`n spaarrekening. Dus ik zou er sowieso niet voor kiezen haha.
Ik houd het liever zelf in de hand. Kan prima zelf sparen iedere maand, heb ik de bank niet voor nodig
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Rush schreef:Ik hou van mooi ronde bedragen op m`n spaarrekening. Dus ik zou er sowieso niet voor kiezen haha.Babydoll schreef:Ik heb idd ook 10% gepakt, ondanks ik zelf elke maand een bedrag op mijn spaarrekening zet wilde ik dit toch gaan proberen.
Alsof ik mij eigen tekst lees.... Haha, ik wil ook altijd ronde bedragen op mijn spaarrekening! Iedereen verklaard me voor gek in mijn omgeving, maar gelukkig ben ik niet de enigste op deze wereld...
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Hahahaha, is dat echt zo gek? Dat doen de meeste toch? Of zit ik daarmee helemaal mis?x-justme-x schreef:Rush schreef:Ik hou van mooi ronde bedragen op m`n spaarrekening. Dus ik zou er sowieso niet voor kiezen haha.Babydoll schreef:Ik heb idd ook 10% gepakt, ondanks ik zelf elke maand een bedrag op mijn spaarrekening zet wilde ik dit toch gaan proberen.
Alsof ik mij eigen tekst lees.... Haha, ik wil ook altijd ronde bedragen op mijn spaarrekening! Iedereen verklaard me voor gek in mijn omgeving, maar gelukkig ben ik niet de enigste op deze wereld...
Rush- Lady Post-a-lot
Whaha ik hou ook van mooie ronde bedragen hoor. Ik wacht altijd tot ik een paar honderd euro ineens kan storten dat ik altijd uitkom op een ''mooi'' bedrag.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
ik vind het maar een vaag idee, dat pinsparen. Want ja, als ik wil sparen, dan spaar ik. Nu gaat er automatisch nog een percentage weg naar je spaarrekening. Wat als dat nou net even niet uitkomt? Nee, ''t is niks voor mij.
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Het zou niets voor mij zijn, ik spaar liever zelf.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Rush schreef:Hahahaha, is dat echt zo gek? Dat doen de meeste toch? Of zit ik daarmee helemaal mis?x-justme-x schreef:Rush schreef:Ik hou van mooi ronde bedragen op m`n spaarrekening. Dus ik zou er sowieso niet voor kiezen haha.Babydoll schreef:Ik heb idd ook 10% gepakt, ondanks ik zelf elke maand een bedrag op mijn spaarrekening zet wilde ik dit toch gaan proberen.
Dacht ik ook altijd maar ik denk het niet dus...
Maar stel ik krijg aan het begin van het jaar 12,47 rente.. eerste wat ik doe is het overboeken naar mijn lopende rekening..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Kerel schreef:ik vind het maar een vaag idee, dat pinsparen. Want ja, als ik wil sparen, dan spaar ik. Nu gaat er automatisch nog een percentage weg naar je spaarrekening. Wat als dat nou net even niet uitkomt? Nee, ''t is niks voor mij.
Dan zet je t stop. Je moet sowieso een vast bedrag per dag selecteren. Om te proberen heb ik dus ook 10eu per dag gekozen, ook al pin ik meer op een dag.
Blair- Kletskop
Ook niks voor mij. Als je wilt sparen doe je het toch wel. Ik had liever gehad dat ze het geld wat dit nieuwe grapje ongetwijfeld kost in service hadden gestopt, of in het afschaffen van de maandelijke kosten die je aan je rekening hebt.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Rush schreef:Hahahaha, is dat echt zo gek? Dat doen de meeste toch? Of zit ik daarmee helemaal mis?x-justme-x schreef:Rush schreef:Ik hou van mooi ronde bedragen op m`n spaarrekening. Dus ik zou er sowieso niet voor kiezen haha.Babydoll schreef:Ik heb idd ook 10% gepakt, ondanks ik zelf elke maand een bedrag op mijn spaarrekening zet wilde ik dit toch gaan proberen.
haha, dat doe ik ook, als je de rente krijgt móet ik ook weer een bepaald bedrag overmaken zodat het weer mooi rond bedrag is
Gast- Gast
Als mijn vriend dalijk weer een baan heeft dan ga ik het denk ik eens proberen, dan gooi ik meteen de 10% erin denk ik.
Gast- Gast
Rood schreef:'t Zou mij wel helpen. Helaas zit ik bij ING.
Hier ook.
Gast- Gast
Chipp schreef:Rood schreef:'t Zou mij wel helpen. Helaas zit ik bij ING.
Hier ook.
Helpt het je? Of zit je bij ING? *aandeelhouder*
En Chipp, hoe bevalt het juf zijn?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Kerel schreef:Chipp schreef:Rood schreef:'t Zou mij wel helpen. Helaas zit ik bij ING.
Hier ook.
En Chipp, hoe bevalt het juf zijn?
Dit topic gaat niet over juffen, maar over ABN pin sparen. Dat soort vragen stel je maar bij werk en studie.
Gast- Gast
Kerel schreef:Chipp schreef:Rood schreef:'t Zou mij wel helpen. Helaas zit ik bij ING.
Hier ook.
Ik zit bij ING en zou pinsparen wel handig vinden
Gast- Gast
Sinds gisteren doe ik het ook. Het eerste bedrag is nu afgeschreven naar mijn spaarrekening.
Ik vind het handig en doe het sparen voor 'erbij'. Ik spaar nu ongemerkt en vind het wel een fijn idee om het bedrag hiervan voor extraatjes te gebruiken.
Ik vind het handig en doe het sparen voor 'erbij'. Ik spaar nu ongemerkt en vind het wel een fijn idee om het bedrag hiervan voor extraatjes te gebruiken.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» ABN AMRO
» internetbankieren abn amro
» Niet in kunnen loggen met internet bankieren ABN AMRO
» Sparen.
» Heb jij leren sparen van je ouders?
» internetbankieren abn amro
» Niet in kunnen loggen met internet bankieren ABN AMRO