Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ABN AMRO

+8
Jeanette
Pussycat
Coco
Bay
Blair
Rose
Shopelle
Hoochie
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

ABN AMRO Empty ABN AMRO

Bericht  Hoochie do 19 jul 2012 - 1:34

Ik weet dat er van de week een storing was bij ABN, maar die was als ik het goed begrepen had verholpen. Nu keek ik alleen net op mijn rekening en is er een bedrag van €43.43 afgeschreven bij de benzinepomp. Ik heb gister alleen helemaal niet getankt dus ik heb even verder gekeken en op 12-7 was precies hetzelfde bedrag afgeschreven bij de benzinepomp wat wel klopte. Zijn er nog meer mensen die nog last hebben van die storing of moet ik toch even gaan bellen. Vind het ook zo raar dat het na 6 dagen pas nog een keer afgeschreven wordt.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ABN AMRO Empty Re: ABN AMRO

Bericht  Shopelle do 19 jul 2012 - 1:35

Ik zit niet bij de ABN maar ik zou toch even bellen!
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Rose do 19 jul 2012 - 1:55

Ik kon gister niet internet bankieren, de site lag eruit! Mad
Ik ga vanavond nog een poging doen en hopen dat er bij ons niks vreemds is afgeschreven pale
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Blair do 19 jul 2012 - 1:57

Bij mij was het probleem met afschrijvingen die ik niet kon zien op zondag gelukkig al verholpen, verder geen problemen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 2:35

Joh daar heb ik al 2 weken last van, heel vervelend. Ze proberen dit al een hele poos te herstellen. Zeer irritant! Bij- en afschrijvingen worden ook niet op tijd bijgewerkt en sommige dingen gaan inderdaad dubbel. Ben het echt zat.

Gast
Gast

Bericht  Blair do 19 jul 2012 - 2:40

Wel vreemd dat het bij de een wel nog is en bij de ander niet, zo gaan ze klanten kwijt raken.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 2:48

Ze hebben al een tijd last van storingen m.b.t. afschrijvingen en pintransacties. Zelf had ik geld overgeboekt van de ene naar de andere rekening. Het stond erbij, maar toen ik ging pinnen, had ik opeens geen saldo. Liepen ze ook mee achter.

Gast
Gast

Bericht  Blair do 19 jul 2012 - 2:51

Ik had er idd ook last van, maar sinds zondag gaat alles weer gewoon goed.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bay do 19 jul 2012 - 2:52

Hoochie schreef:Ik weet dat er van de week een storing was bij ABN, maar die was als ik het goed begrepen had verholpen. Nu keek ik alleen net op mijn rekening en is er een bedrag van €43.43 afgeschreven bij de benzinepomp. Ik heb gister alleen helemaal niet getankt dus ik heb even verder gekeken en op 12-7 was precies hetzelfde bedrag afgeschreven bij de benzinepomp wat wel klopte. Zijn er nog meer mensen die nog last hebben van die storing of moet ik toch even gaan bellen. Vind het ook zo raar dat het na 6 dagen pas nog een keer afgeschreven wordt.

Net even gekeken en heb idd precies hetzelfde ook een dubbele afschrijving van de benzine pomp. Zwaar irritant! Geen idee wat mn saldo nu is ABN AMRO 1270000679
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Coco do 19 jul 2012 - 2:55

Ik vind het ook echt vreselijk irritant en vooral ook lang duren. Er is vanmorgen geld afgeschreven wat ik 12 juli al heb gepind. Ik heb in de afgelopen week ook ongeveer 250 meer uitgegeven dan ik had berekend (ik vergeet altijd de helft) maar daardoor dus ook totaal geen inzicht. Gelukkig keek ik even voordat ik naar de supermarkt ging, anders stond ik daar voor lul.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Pussycat do 19 jul 2012 - 3:14

Hier loopt het ook nog door elkaar heen.
Zaterdag naar de apenheul geweest vandaag alles pas afgeschreven wat we daar uitgegeven hebben terwijl de boodschappen van gisteren er gisteren gelijk al vanaf waren scratch Heel irritant.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Rose do 19 jul 2012 - 3:20

als ik naar abn.nl ga krijg ik ervoor:
Storing

De opgevraagde pagina is door een storing tijdelijk niet beschikbaar.
Wij proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en verzoeken u om het op een later tijdstip nogmaals te proberen.

Hebben jullie dat ook?!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blair do 19 jul 2012 - 3:26

Ik krijg dit:

..

Laatst aangepast door Babydoll op do 19 jul 2012 - 8:33; in totaal 1 keer bewerkt
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rose do 19 jul 2012 - 3:31

Hmm zo ver kom ik dus niet eens Cry
Fijn als je een rekening over moet gaan maken Mad
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 3:34

Maar is het bedrag ook echt van je rekening af, of staat het alleen bij de bij- en afschrijvingen?

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 19 jul 2012 - 3:37

Pfff, wat irritant zeg! Ik zit bij een andere bank, dus heb er geen last van.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Hoochie do 19 jul 2012 - 6:04

Pippa schreef:Maar is het bedrag ook echt van je rekening af, of staat het alleen bij de bij- en afschrijvingen?

Volgens mij is het er ook echt af, want begin van de week stond er meer op en alleen dat bedrag en kostenpakket Abn à €3,75 staan bij de af en bijschrijvingen
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082

Bericht  _Nina do 19 jul 2012 - 6:06

Ik heb de rest van het topic niet gelezen dus waarschijnlijk is het al gezegd, maar bovenaan de pagina stata in dikke rode letters dat dit inderdaad het geval kan zijn (dubbele afschijvingen) maar dat daar zo snel mogelijk aan gewerkt wordt.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 10:14

Statler schreef:Ik heb de rest van het topic niet gelezen dus waarschijnlijk is het al gezegd, maar bovenaan de pagina stata in dikke rode letters dat dit inderdaad het geval kan zijn (dubbele afschijvingen) maar dat daar zo snel mogelijk aan gewerkt wordt.

Ja dat zeggen ze al 2 weken, word er gek van! Sta nu zelfs 60 euro rood omdat ze de afschrijvingen van vorige week vrijdag blijkbaar vandaag pas hebben gedaan. Maar volgens mij is deze dubbel afgeschreven. Zwaar irritant, nu sta ik rood voor niks. Ik heb 2 spaarrekeningen, 1 om te sparen en 1 om voor de rest van de maand te gebruiken. Heb meteen maar 100 euro overgeboekt naar mijn betaalrekening.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 19 jul 2012 - 10:17

Als ik via mn app telebankieren opstart doet ie het.
En ik kan niks vreemds op mn rekening vinden
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  _Nina do 19 jul 2012 - 10:18

Carrie schreef:
Statler schreef:Ik heb de rest van het topic niet gelezen dus waarschijnlijk is het al gezegd, maar bovenaan de pagina stata in dikke rode letters dat dit inderdaad het geval kan zijn (dubbele afschijvingen) maar dat daar zo snel mogelijk aan gewerkt wordt.

Ja dat zeggen ze al 2 weken, word er gek van! Sta nu zelfs 60 euro rood omdat ze de afschrijvingen van vorige week vrijdag blijkbaar vandaag pas hebben gedaan. Maar volgens mij is deze dubbel afgeschreven. Zwaar irritant, nu sta ik rood voor niks. Ik heb 2 spaarrekeningen, 1 om te sparen en 1 om voor de rest van de maand te gebruiken. Heb meteen maar 100 euro overgeboekt naar mijn betaalrekening.

Ik sta ook rood, nouja, stond, maar ik heb niet nagekeken of het wel klopte. Morgen even nakijken.. Zag wel dat er ineens dingen van afgelopen zondag afgeschreven waren die er eergisteren nog niet op stonden.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 10:26

Statler schreef:
Carrie schreef:

Ik sta ook rood, nouja, stond, maar ik heb niet nagekeken of het wel klopte. Morgen even nakijken.. Zag wel dat er ineens dingen van afgelopen zondag afgeschreven waren die er eergisteren nog niet op stonden.

Volgens mijn bij- en afschrijvingen is het niet dubbel gegaan. Maar ik vertrouw het niet helemaal, want wist precies wat ik uit kon geven en wat ik dan over zou houden.

Gast
Gast

Bericht  Blair vr 20 jul 2012 - 5:24

Vandaag in veel winkels geshopt, dat staat gewoon netjes bijgeschreven, ook nog geld gestort, staat ook netjes bijgeschreven. Maar, ik zie geen zorgtoeslag die normaal toch echt op de 20e komt? Twijfel of dat nu aan ABN of belastingdienst zelf ligt.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 5:39

De zorgtoeslag is bij mij gewoon bijgeschreven. Te weinig, maar ach. Er staat wat bij. ABN AMRO 394967

Ik kan op mijn rekening niets vreemds vinden, maar mijn saldo klopt niet. Ik moet het maar eens even uitzoeken. ABN AMRO 1270000679

Gast
Gast

Bericht  VanillaRose vr 20 jul 2012 - 6:52

Bij mij gaat alles sinds deze week gewoon weer goed, alles word meteen bij- en afgeschreven. Moet wel zeggen dat ik maar 4x heb gepind deze week.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende