Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers
Pagina 12 van 22
Pagina 12 van 22 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22
Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
Mijn nichtje is echt vreselijk met FB, ik heb haar er dan ook niet op, maar kijk wel 's, om me te ergeren en te lachen of zo..
"Nieuwe serie op rtl 5, Terra Nova , tot nu toe een leuke serie. Denk dat ik het maar ga volgen. Dit is de eerste aflevering . Nieuwe verslaving :p"
"Ghost hunters kijken op YouTube en ben een hele schrikkerige en enge aflevering kijken :p. We zijn hier verslaafd aan ghost hunters :p."
"Vandaag was mijn telefoon vanaf half 9 vanmorgen tot half 8 vanavond geblokeerd , pfff gewoon bijna een hele dag geen internet, whatsapp, bellen of sms'en !!! Lol ben blij dat k weer aangesloten ben :p kan egt niet zonder "
"Vandaag gewerkt van half 1 tot 6. Daarna wezen uit eten met me gezin . Nu thuis zitten met voetenauw en ghost lab kijken . Maandag werken van 9 tot 6, woensdag van half 1 tot 6 en zaterdag van 1 tot 6 en dan ..... Begint mijn 3 weken vakantie . alleen nog geen idee wat k ga doen :p"
"Eergister avond beetje door me rug gegaan , gister erg last gehad en nu nog erger . Pfff auwie rug . Maarja nu naar me werk toe tot 6 . Dan woensdag en zaterdag halve dagje werken en dan begint mijn 3 weken vakantie ."
Toen GTST nog op tv was, plaatste ze elke avond 'Nog een uurtje tot GTST!' en daarna een samenvatting en wat voor eikel ze Bing wel niet vond Nu telt ze al weken af voor d'r vakantie, dit was d'r laatste post;
"Goedemorgen . `Straks werken van 1 tot 6 en dan 3 weken vakantie . Wat t doen in me vakantie ? ..... Volgende week met t gezinnetje naar dolfinarium . *naam zoontje* laten zien waar ik z gek op ben :d. Dolfijnen ."
Oh en ze is 24 jaar.
"Nieuwe serie op rtl 5, Terra Nova , tot nu toe een leuke serie. Denk dat ik het maar ga volgen. Dit is de eerste aflevering . Nieuwe verslaving :p"
"Ghost hunters kijken op YouTube en ben een hele schrikkerige en enge aflevering kijken :p. We zijn hier verslaafd aan ghost hunters :p."
"Vandaag was mijn telefoon vanaf half 9 vanmorgen tot half 8 vanavond geblokeerd , pfff gewoon bijna een hele dag geen internet, whatsapp, bellen of sms'en !!! Lol ben blij dat k weer aangesloten ben :p kan egt niet zonder "
"Vandaag gewerkt van half 1 tot 6. Daarna wezen uit eten met me gezin . Nu thuis zitten met voetenauw en ghost lab kijken . Maandag werken van 9 tot 6, woensdag van half 1 tot 6 en zaterdag van 1 tot 6 en dan ..... Begint mijn 3 weken vakantie . alleen nog geen idee wat k ga doen :p"
"Eergister avond beetje door me rug gegaan , gister erg last gehad en nu nog erger . Pfff auwie rug . Maarja nu naar me werk toe tot 6 . Dan woensdag en zaterdag halve dagje werken en dan begint mijn 3 weken vakantie ."
Toen GTST nog op tv was, plaatste ze elke avond 'Nog een uurtje tot GTST!' en daarna een samenvatting en wat voor eikel ze Bing wel niet vond Nu telt ze al weken af voor d'r vakantie, dit was d'r laatste post;
"Goedemorgen . `Straks werken van 1 tot 6 en dan 3 weken vakantie . Wat t doen in me vakantie ? ..... Volgende week met t gezinnetje naar dolfinarium . *naam zoontje* laten zien waar ik z gek op ben :d. Dolfijnen ."
Oh en ze is 24 jaar.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Je kunt iemand ook gewoon verbergen, zodat je zijn/haar updates niet meer krijgt. Dat doe ik met mensen die de hele dag door 'leuke' plaatjes delen.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
O of dit soort berichten:
goedemiddag feestbookers net wakkr oeps, straks ff naar mien
allerliefste oma en dan ff bij alie op viste wens iedereen een super
fijn weekend toe
Van dat pauperige nederlands, mensen die in dialect gaan schrijven.
Of constant zulke plaatjes gaan uploaden;
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/c0.0.304.304/p403x403/481998_363427603726651_1934810150_n.jpg
goedemiddag feestbookers net wakkr oeps, straks ff naar mien
allerliefste oma en dan ff bij alie op viste wens iedereen een super
fijn weekend toe
Van dat pauperige nederlands, mensen die in dialect gaan schrijven.
Of constant zulke plaatjes gaan uploaden;
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/c0.0.304.304/p403x403/481998_363427603726651_1934810150_n.jpg
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Polly schreef:Linnie1985 schreef:Ik ken een meisje die post alles in het Engels, terwijl ze dus echt geen Engels kent . Maar hier erger ik me niet aan, ik lig iedere keer weer in een deuk als er weer een nieuwe update van haar tevoorschijn komt.
So im of to bed so pll have awasome nite and have fun so good nite
laat my no what you fink off this nuber
So nihty nite every one i m of to bed i m so tired so of i go to gat a good nite sleep bey
Ze heeft al een aantal reacties gehad dat ze beter updates in het nederlands kan doen.
En zij is er dus ook 1 die iedere avond zegt dat ze gaat slapen en iedereen weltrusten wenst LOL
Die wil ik ook op Facebook!! HAHA
Haha hilarisch dat Engels. Ik heb er ook zo 1. Ze plaatst constant looking soo smexy tonight. Of ze zegt i'm doing ZHE nails for ZHE evening. Wat een vreselijk Engels zeg.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Polly schreef:Linnie1985 schreef:Ik ken een meisje die post alles in het Engels, terwijl ze dus echt geen Engels kent . Maar hier erger ik me niet aan, ik lig iedere keer weer in een deuk als er weer een nieuwe update van haar tevoorschijn komt.
So im of to bed so pll have awasome nite and have fun so good nite
laat my no what you fink off this nuber
So nihty nite every one i m of to bed i m so tired so of i go to gat a good nite sleep bey
Ze heeft al een aantal reacties gehad dat ze beter updates in het nederlands kan doen.
En zij is er dus ook 1 die iedere avond zegt dat ze gaat slapen en iedereen weltrusten wenst LOL
Die wil ik ook op Facebook!! HAHA
Haha hilarisch dat Engels. Ik heb er ook zo 1. Ze plaatst constant looking soo smexy tonight. Of ze zegt i'm doing ZHE nails for ZHE evening. Wat een vreselijk Engels zeg.
Dat klinkt meer als humor dan dat ze echt oprecht geen Engels kan. I'm doing zhe nails for zhe evenink, als ze dat niet op facebook zou zetten maar zou uitspreken als grapje...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
@Supergrover ja ze zet het zo in al haar statusupdates. Hoe ze het bedoeld weet ik ook niet, maar ik vind het er zo stom staan.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Maar misschien proberen ze de echte Engelsen na te doen? Want een Engelse vriendin van mij schrijft ook zo, maar dat is gewoon de msntaal van de Engelsen ofzo. Zoals dit:
lol, as if reli!!! so ur home n ill!! hows everything else goin?! were all missin ya!!!
is havin a gud nite!!
lol, as if reli!!! so ur home n ill!! hows everything else goin?! were all missin ya!!!
is havin a gud nite!!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
ik vind het niet interessant als iemand elke dag bijna exact dezelfde status plaatst en dan ook nog over saaie dingen
- Nog 1 dagje werken, dan lekker op de bank en slapen
- Nog 2 dagen werken, dan wasje vouwen en filmpje kijken en slapen
- Nog 1 nacht werken, dan eten met mijn liefje en lekker slapen
zucht
En inderdaad van die statussen die reacties moeten uitlokken van 'wat is er dan' en dan geen antwoord krijgen.
- Nog 1 dagje werken, dan lekker op de bank en slapen
- Nog 2 dagen werken, dan wasje vouwen en filmpje kijken en slapen
- Nog 1 nacht werken, dan eten met mijn liefje en lekker slapen
zucht
En inderdaad van die statussen die reacties moeten uitlokken van 'wat is er dan' en dan geen antwoord krijgen.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik heb een aantal jonge meiden van de dansvereniging op mijn facebook. En die berichten gaan ook echt nergens over
- Nu in de vakantie zie ik iedere dag bij hetzelfde meisje de vraag voorbij komen wie er morgen wil afspreken met haar.
- En een ander meisje heeft haar ribben gekneusd en dit komt ze ook iedere dag even melden
('mijn ribben zijn gekneusd omdat ik toen en toen op die manier van fiets ben gevallen omdat...' 'mijn ribben doen nog altijd pijn' volgens mij zijn ook mijn spieren gekneusd nu' enz..)
- En allemaal die vriendinnen kwesties he. De ene dag kunnen ze niet zonder elkaar en de andere dag worden er van die gemene steken uitgedeeld aan elkaar. Dag later maken ze het weer goed en zijn ze weer Best Friends 4-evah! Hahaha
Oh had ik maar zo'n makkelijk leventje
- Nu in de vakantie zie ik iedere dag bij hetzelfde meisje de vraag voorbij komen wie er morgen wil afspreken met haar.
- En een ander meisje heeft haar ribben gekneusd en dit komt ze ook iedere dag even melden
('mijn ribben zijn gekneusd omdat ik toen en toen op die manier van fiets ben gevallen omdat...' 'mijn ribben doen nog altijd pijn' volgens mij zijn ook mijn spieren gekneusd nu' enz..)
- En allemaal die vriendinnen kwesties he. De ene dag kunnen ze niet zonder elkaar en de andere dag worden er van die gemene steken uitgedeeld aan elkaar. Dag later maken ze het weer goed en zijn ze weer Best Friends 4-evah! Hahaha
Oh had ik maar zo'n makkelijk leventje
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Veel dingen wat ik hier lees zijn erg herkenbaar!
Wat ik zelf specifiek raar vind:
Een oom en tante van mij (ongeveer 45 jaar met kinderen) zetten heel erg vaak berichtjes bij elkaar op facebook in de trant van 'hou van je schatje' en 'lekker gekookt lieverd', dat is opzich prima, maar die berichtjes plaatsen ze als ze gewoon bij elkaar op de bank zitten, dan denk ik, kun je het niet gewoon zeggen ipv op facebook te plaatsen?
Diezelfde oom heeft nogal veel geld, en wil dat graag aan de wereld laten zien, want zie regelmatig langskomen dat hij weer iets heeft gekocht met de prijs erbij vermeld, opschepperig in mijn ogen
Wat ik zelf specifiek raar vind:
Een oom en tante van mij (ongeveer 45 jaar met kinderen) zetten heel erg vaak berichtjes bij elkaar op facebook in de trant van 'hou van je schatje' en 'lekker gekookt lieverd', dat is opzich prima, maar die berichtjes plaatsen ze als ze gewoon bij elkaar op de bank zitten, dan denk ik, kun je het niet gewoon zeggen ipv op facebook te plaatsen?
Diezelfde oom heeft nogal veel geld, en wil dat graag aan de wereld laten zien, want zie regelmatig langskomen dat hij weer iets heeft gekocht met de prijs erbij vermeld, opschepperig in mijn ogen
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Haha, dat doen wij wel eens voor de grap, als ik zie dat mijn vriend op facebook zit ga ik online op mijn telefoon en dan stuur ik 'm een berichtje met 'over 5 min is het eten klaar' of 'er zit een pluisje op je schouder' ofzo, maar dat is dan in de chatfunctie, niet op de facebookpagina die heel de wereld kan lezen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Haha ja maar dat vind ik toch echt wel anders (als ik in de mediatheek aan m'n scriptie zit te werken vraag ik aan een mede-studiegenoot om koffie te drinken via de chatfunctie terwijl ze aan de andere kant van de mediatheek zit (en de mediatheek is erg klein), ik zou er ook heen kunnen lopen;) )
Maar om zulke persoonlijke dingen als 'ik hou van je' ed te gaan delen op facebook vind ik toch een beetje apart.. Vooral als je 45 bent.. Mijn nichtje van 15 doet dat trouwens ook bij haar vriendje en vriendinnetjes, maar vind ik toch ook weer anders, dan vind ik het wel schattig:)
Maar om zulke persoonlijke dingen als 'ik hou van je' ed te gaan delen op facebook vind ik toch een beetje apart.. Vooral als je 45 bent.. Mijn nichtje van 15 doet dat trouwens ook bij haar vriendje en vriendinnetjes, maar vind ik toch ook weer anders, dan vind ik het wel schattig:)
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Ik vind vooral al die getagde berichten als; Lekker wijntje drinken - met (naam) en dan een update een uur later; Onderweg naar de kroeg - met (naam) en dan een half uur later een foto uploaden; Gezelligheid - met (naam) en (naam) en (naam) en dan aan het eind van de avond een update; Gezellige avond gehad nu lekker slapen met vriendjelief - met (naam).
Jaja, ik weet dat je mega populair bent, muts.
Dit heb ik dus letterlijk gekopieerd van een 26-jarige vrouw gisteren.
Jaja, ik weet dat je mega populair bent, muts.
Dit heb ik dus letterlijk gekopieerd van een 26-jarige vrouw gisteren.
Gast- Gast
Ik heb iemand die nogal bezig is met haar geloof en alleen maar daarover berichten plaatst. Hele bijbel en koranteksten komen voorbij. Helaas kan ik haar niet verwijderen, maar mooi dat ik haar uit mijn nieuwsoverzicht heb gehaald.
En verder erger ik me niet aan berichten. Of ik verwijder de personen die in mijn ogen onboeiende dingen posten, of ik haal de nieuwsberichten uit mijn nieuwsoverzicht.
En verder erger ik me niet aan berichten. Of ik verwijder de personen die in mijn ogen onboeiende dingen posten, of ik haal de nieuwsberichten uit mijn nieuwsoverzicht.
Gast- Gast
Over het algemeen erger ik me niet zo gauw aan berichten op facebook, ik heb echter 1 iemand in m'n lijst die constant 'zeur' updates plaats. Echt nooit staat er eens iets positief. Daarnaast ook nog van die berichten in de trant van: "Je kunt niemand vertrouwen", "In slechte tijden kom je erachter wie je echte vrienden zijn" etc.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Esperanza schreef:Over het algemeen erger ik me niet zo gauw aan berichten op facebook, ik heb echter 1 iemand in m'n lijst die constant 'zeur' updates plaats.
Ik heb dat ook een tijdje gedaan, in de periode dat ik écht niet lekker in mijn vel zat, verbouwing, had net enkele mensen in vertrouwen genomen om te vertellen dat mijn ex losse handjes had, zat zelf met veel vragen over de toekomst etc. Toen plaatste ik veel dat ik moe was, maar heb er nooit erg in gehad dat het zó vaak was. Totdat ik merkte dat een collega en excollega (laatste mocht mij toch al niet) er de draak mee gingen steken. Op hyves www's plaatsen die 'gekopieerd' van mij waren en dan quasi heilig doen of ze van hezelf waren, en dan maar lachen en kijken wat de reacties waren. En toen ik ze als vriend verwijderde ging het op twitter (waar ik ze niet volgde, maar tweets waren openbaar) vrolijk door, van kwaad tot erger. Op het moment dat ex-collega ging roepen dat ze mij wel kon verhangen heb ik de boel uitgeprint en aan m'n leidinggevende laten lezen, wat ik hier nou mee moest.
Uiteindelijk kunnen collega en ik weer door één deur, zij en die ex-collega zijn inmiddels ook alláng geen viendinnetjes meer, maar met updates over dat ik moe ben en vroeg ga slapen heb ik altijd nog wel een beetje een raar gevoel.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Jemig, Statler, wat erg. Dat mensen zo ver kunnen gaan zeg....
Gast- Gast
Ik heb geen facebook/twitter/hyves etc door alle redenen die in dit topic staan. Mij boeit het niet wat andere mensen na hun werk doen of hoelaat ze naar de wc gaan. Als mensen iets boeiends meegemaakt hebben dan hoor ik dat wel als ik ze zie.
Vraag me ook af hoelang deze hype nog blijft bestaan. Hoe zullen we over 10 jaar hierop terugkijken dat iedereen alles maar op internet zet?
Vraag me ook af hoelang deze hype nog blijft bestaan. Hoe zullen we over 10 jaar hierop terugkijken dat iedereen alles maar op internet zet?
Gast- Gast
Kenza schreef:Als mensen iets boeiends meegemaakt hebben dan hoor ik dat wel als ik ze zie.
Zo denk ik er ook wel over, maar sommige vrienden zie ik maanden niet. Dat heeft niet iets te maken met hoe goed de vriendschap is, maar met afstand en tijd. Ik vind het juist heel leuk om te lezen wat iedereen bezig houdt, met bepaalde mate. Ik hoef niet van iedereen z'n agenda uit m'n hoofd te weten.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Daar zat ik laatst nog aan te denken. Ik denk eigenlijk dat social media sowieso de komende tien jaar niet meer weg gaat en zelfs nog meer uitgebouwd wordt. Zoveel mensen die via social media contact kunnen houden of opnieuw contact kunnen krijgen, wat anders moeilijk zou gaan of zelfs heel duur zou zijn (lees: familie in het buitenland etc etc). Sowieso, de maatschappij van tegenwoordig is haast gebouw om alle social-media heen. Dat valt echt niet zomaar weg, denk ik. Is Hyves 'uit', komt Facebook 'in', is facebook weer uit dan kom je wel op Twitter, en tegen die tijd dat Twitter aan populariteit verliest is er wel weer een ander fenomeen opgestaan. Er komt steeds meer bij, denk alleen al aan dingen als Instagram enzo.Kenza schreef:
_Nina- Prater
Statler schreef:Esperanza schreef:Over het algemeen erger ik me niet zo gauw aan berichten op facebook, ik heb echter 1 iemand in m'n lijst die constant 'zeur' updates plaats.
Ik heb dat ook een tijdje gedaan, in de periode dat ik écht niet lekker in mijn vel zat, verbouwing, had net enkele mensen in vertrouwen genomen om te vertellen dat mijn ex losse handjes had, zat zelf met veel vragen over de toekomst etc. Toen plaatste ik veel dat ik moe was, maar heb er nooit erg in gehad dat het zó vaak was. Totdat ik merkte dat een collega en excollega (laatste mocht mij toch al niet) er de draak mee gingen steken. Op hyves www's plaatsen die 'gekopieerd' van mij waren en dan quasi heilig doen of ze van hezelf waren, en dan maar lachen en kijken wat de reacties waren. En toen ik ze als vriend verwijderde ging het op twitter (waar ik ze niet volgde, maar tweets waren openbaar) vrolijk door, van kwaad tot erger. Op het moment dat ex-collega ging roepen dat ze mij wel kon verhangen heb ik de boel uitgeprint en aan m'n leidinggevende laten lezen, wat ik hier nou mee moest.
Uiteindelijk kunnen collega en ik weer door één deur, zij en die ex-collega zijn inmiddels ook alláng geen viendinnetjes meer, maar met updates over dat ik moe ben en vroeg ga slapen heb ik altijd nog wel een beetje een raar gevoel.
jeetje! Heeft iemand dat echt gedaan?? Wat een horken zeg.. knap dat je weer met haar door een deur kan, ik geloof niet dat ik dat zou kunnen..
Wat heeft je leidinggevende hieraan gedaan? Want van de ene kant is het natuurlijk buiten werktijden om, maar is dit wel gewoon ordinair pesten.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Jeetje Statler, dat gaat wel heel ver!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Nou, dat gaat inderdaad heel ver. Wat een sukkels zeg.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Caro schreef:Statler schreef:Esperanza schreef:Over het algemeen erger ik me niet zo gauw aan berichten op facebook, ik heb echter 1 iemand in m'n lijst die constant 'zeur' updates plaats.
jeetje! Heeft iemand dat echt gedaan?? Wat een horken zeg.. knap dat je weer met haar door een deur kan, ik geloof niet dat ik dat zou kunnen..
Wat heeft je leidinggevende hieraan gedaan? Want van de ene kant is het natuurlijk buiten werktijden om, maar is dit wel gewoon ordinair pesten.
Mijn collega hield het ook netter en zie hooguit dat ik jaloers was (waarop? Maargoed...). Ik heb het eerst aan de ass. leidingevende laten zien, die was wóést toen ze het las, maar wilde dat ik met m'n leidinggevende zou overleggen. Die wist niet goed wat ze ermee moest, heeft zelfs nog met hoofdkantoor gemaild, maar wilde uiteindelijk eerst dat ik zelf het gesprek aan zou gaan -als ik dat wilde- en mocht dat escaleren dan zou er ene gesprek met z'n drieën komen. Ex-collega was op dat moment al weg bij ons, aan haar had ik geen zin energie te verspillen, ik moest dr alleen niet tegenkomen, want dan... Maar met mijn collega moet ik nog jaren samenwerken, we zaten zelfs met z'n tweetjes in een commissie toendertijd. Gesprek ervaarde ik als heerlijk, collega kroop bang in een hoekje en stond bijna in tranen toen bleek dat ik alles gelezen had. Daarna heb ik haar een anatal maanden ontweken en zij mij ook. Inmiddels heb ik haar weer toegevoegd op facebook en is het contact weer normaal collegiaal, maar meer dan dat hoeft het ook niet te worden voor mij.
_Nina- Prater
Wat ik ook irritant vind, zijn mensen die ruzie maken via Facebook. Doe dat dan privé of zo, hoef dat niet allemaal mee te krijgen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Pagina 12 van 22 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's op facebook zetten van andere mensen...
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 12 van 22
Permissies van dit forum: