Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op wie lijken jullie kindjes het meest?

+23
Liadan
Limburg85
Printje
Twellie
Thunder
koNijntje
Smaragdje
Stuiterbal
Bruintje Beer
Star007
ProudMom
Jelin
Sophiee
SarahKey
loesje
Makamba
Marin
vlinder-19
Tania
*Lookie*
Paper Crown
Susan
Parel
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Op wie lijken jullie kindjes het meest?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie lijken jullie kindjes het meest?

Bericht  PapillonRose wo 18 jul 2012 - 6:49

A. lijkt qua uiterlijk ontzettend op mij. Qua innerlijk moet nog blijken, maar tot dusver heeft ze wel wat trekjes van haar papa. Ik was (en ben) erg rustig, en daar zie je bij A. weinig van terug Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie lijken jullie kindjes het meest?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie lijken jullie kindjes het meest?

Bericht  RYW wo 18 jul 2012 - 6:51

Mijn oudste lijkt het meeste op mij, qua uiterlijk en qua innerlijk, zoals ik nu ben. Hij heeft alleen de bouw van zijn vader. Vroeger toen hij baby was leek hij meer op zijn vader.

Mijn jongste lijkt niet op zijn vader, maar ook niet op mij zoals ik nu ben. Hij lijkt echter wel sprekend op mij van toen ik ook 4 was, bijna een complete kopie! Alleen zijn ogen zijn van zijn pa, en de haarkleur.

Ze zijn dus beiden beeldschoon Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie lijken jullie kindjes het meest?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie lijken jullie kindjes het meest?

Bericht  Fearie wo 18 jul 2012 - 7:25

D lijkt heel erg op mijn vriend, ik hoor het van iedereen. Alleen als ie lacht krijgt ie kuiltjes en dat heeft ie van mij smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie lijken jullie kindjes het meest?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie lijken jullie kindjes het meest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum