Is ie weer: kapsel advies gevraagd!
+11
Caramba
Sjaantje
Kaboutertje
Starla
Zonnetje_
Bliss
Viva
Poeke
Jeanette
Happy
Niekske
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Is ie weer: kapsel advies gevraagd!
Ik ben al een hele tijd aan het bedenken dat ik iets anders met mijn haar wil, maar ik heb geen idee wat... het ziet er nu (en eigenlijk al mijn hele leven)ongeveer zo uit:
*knip*
Hier is mijn haar echter met de stijltang bewerkt, want anders zit het echt helemaal nergens naar, zoals hier:
*knip*
Let niet op mijn zonverbrande hoofd... zo zit het als ik het gewassen heb 's ochtends en er niks aan doe.
Mijn haar is inmiddels iets langer dan op de eerste foto, beetje in laagjes onderin en een schuine pony, maar die blijft nooit lang mooi. De natuurlijke scheiding van mijn haar zit net naast het midden en mijn pony valt ook mee in die scheiding en er blijft dus nooit mooi een lok over mijn voorhoofd hangen zeg maar Dit is mijn eigen kleur, donker-blond met wat lichtere plukken ertussen. Ik heb mijn haar al eens donkerbruin gehad, maar daar heb ik echt een te lichte huid voor. Krullen lijkt me wel gaaf, maar ik ben bang dat dat me helemaal niet staat. Ik zit ook te denken over een korte bob, maar dat gaat mijn vriend niet zo leuk vinden ik zou het liefste een kapsel willen dat ook gewoon fatsoenlijk zit als ik er 's ochtends niet heel veel tijd aan besteed heb, maar misschien is dat teveel gevraagd en wel of geen pony... ik sta overal voor open nu, dus shoot please!
*knip*
Hier is mijn haar echter met de stijltang bewerkt, want anders zit het echt helemaal nergens naar, zoals hier:
*knip*
Let niet op mijn zonverbrande hoofd... zo zit het als ik het gewassen heb 's ochtends en er niks aan doe.
Mijn haar is inmiddels iets langer dan op de eerste foto, beetje in laagjes onderin en een schuine pony, maar die blijft nooit lang mooi. De natuurlijke scheiding van mijn haar zit net naast het midden en mijn pony valt ook mee in die scheiding en er blijft dus nooit mooi een lok over mijn voorhoofd hangen zeg maar Dit is mijn eigen kleur, donker-blond met wat lichtere plukken ertussen. Ik heb mijn haar al eens donkerbruin gehad, maar daar heb ik echt een te lichte huid voor. Krullen lijkt me wel gaaf, maar ik ben bang dat dat me helemaal niet staat. Ik zit ook te denken over een korte bob, maar dat gaat mijn vriend niet zo leuk vinden ik zou het liefste een kapsel willen dat ook gewoon fatsoenlijk zit als ik er 's ochtends niet heel veel tijd aan besteed heb, maar misschien is dat teveel gevraagd en wel of geen pony... ik sta overal voor open nu, dus shoot please!
Laatst aangepast door Niekske op ma 16 jan 2012 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!
Ik zou voor een luchtig kapsel gaan met lekker veel laagjes, en een pony. Maar wel een luchtige pony, geen zware bot geknipte.
En niet te kort! Vind langer haar je mooier staan dan kort. Maargoed dat is persoonlijk .
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Die bovenstaande foto's van Happy zijn leuk!
Deze vind ik ook wel leuk. Is net wat meer laagjes waardoor je toch een beetje het bob-effect krijg.
En deze (maar dan wel in je gewone haarkleur)
Deze vind ik ook wel leuk. Is net wat meer laagjes waardoor je toch een beetje het bob-effect krijg.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind je haar leuk zo en ik zou het lekker zo laten!
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Ik vind je haar leuk zo en ik zou het lekker zo laten!
Haha thanks voor het compliment maar ik wil toch wel eens iets anders...
De eerste foto van Happy vind ik erg leuk! Die eerste van jeanette ook, maar voor mijn gevoel heb ik mijn haar nu zo... die lok en die lengte... alleen valt het bij dus gewoon stijl naar beneden omdat mijn haar best dik is. Maar als ik de laagjes onderin dan wat dunner/korter laat knippen, kan het misschien wel anders vallen....
Denken jullie wel dat ik mijn eigen kleur moet houden?
Niekske- Kletskop
Niekske schreef:Shoesdontlie schreef:Ik vind je haar leuk zo en ik zou het lekker zo laten!
Haha thanks voor het compliment maar ik wil toch wel eens iets anders...
De eerste foto van Happy vind ik erg leuk! Die eerste van jeanette ook, maar voor mijn gevoel heb ik mijn haar nu zo... die lok en die lengte... alleen valt het bij dus gewoon stijl naar beneden omdat mijn haar best dik is. Maar als ik de laagjes onderin dan wat dunner/korter laat knippen, kan het misschien wel anders vallen....
Denken jullie wel dat ik mijn eigen kleur moet houden?
Misschien wat lowlights en highlights dan maar niets aan de lengte
Gast- Gast
Mijn advies: Ga eens naar de Kinki kapper!
Ik ga er zelf al jaren heen en heb een tijdje terug een aantal collega's mee genomen die allemaal iets anders wilde (maar niet persee extreem hoor) en zijn allemaal erg tevreden. Bij de Kinki kapper krijg je als je advies vraagt ook echt eerlijk antwoord en duidelijk advies en waarom iets wel of niet staat.
Hiermee wil ik geen andere kapper beledigen hoor Maar hoor van mijn collega's dat ze vaak iets anders wel willen maar de kappers nooit echt initiatief nemen.
Succes ermee!
Ik ga er zelf al jaren heen en heb een tijdje terug een aantal collega's mee genomen die allemaal iets anders wilde (maar niet persee extreem hoor) en zijn allemaal erg tevreden. Bij de Kinki kapper krijg je als je advies vraagt ook echt eerlijk antwoord en duidelijk advies en waarom iets wel of niet staat.
Hiermee wil ik geen andere kapper beledigen hoor Maar hoor van mijn collega's dat ze vaak iets anders wel willen maar de kappers nooit echt initiatief nemen.
Succes ermee!
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Jeanette schreef:Die bovenstaande foto's van Happy zijn leuk!
Dit kapsel had ik ook in mijn hoofd toen ik jouw kapsel zag!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Zo ik heb meteen actie ondernomen! Ik heb een afspraak bij kinki kappers vandaag en ik ga de plaatjes van jeanette en happy meenemen ik vind het spannend, maar ik ben ook heel benieuwd!
Niekske- Kletskop
Succes, ben benieuwd waarmee je thuis komt!
Mijn kapster heeft de kinki kappers opleiding gedaan, en sinds zij me knipt ben ik altijd super tevreden!
Meestal ga ik dan weer omdat mijn uitgroei nodig bijgeverfd moet worden maar het model zit dan nog goed, echt super!!
Mijn kapster heeft de kinki kappers opleiding gedaan, en sinds zij me knipt ben ik altijd super tevreden!
Meestal ga ik dan weer omdat mijn uitgroei nodig bijgeverfd moet worden maar het model zit dan nog goed, echt super!!
Gast- Gast
Leuk! Ik hou wel van mensen die eens wat anders willen met hun haar Ik ben het nu zelf al een paar jaar lang aan het laten groeien en doe er dus weinig mee, maar voor die tijd heb ik ook allerlei kapsels gehad. Ik ben benieuwd naar het resultaat!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
En? Wat heb je uiteindelijk gedaan? Ben benieuwd!
Zonnetje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 25
Punten : 28
Registratiedatum : 01-01-12
Dit is het resultaat, vers van de kapper. Vanmorgen lukte het me dus niet om het net zo goed te krijgen, dus dat gaat wat oefening kosten
*knip*
*knip*
Laatst aangepast door Niekske op ma 16 jan 2012 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Niekske- Kletskop
Staat je leuk!
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Looking good
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Jaaaaaaaaaaaa! Jij had mooi haar vandaag!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
+1!!Sjaantje schreef:Jaaaaaaaaaaaa! Jij had mooi haar vandaag!
Gast- Gast
Zo'n schuine lok heb ik gister ook laten knippen. De rest heb ik nog korter laten knippen dan ik had. Mijn haar kwam zelf tot mijn schouderbladen, maar valt nu net weer in mijn nek. Ik laat het altijd een jaar groeien met als gevolg dat het jaar erop weer kort wordt geknipt.
Kapsel staat je leuk, veel vlotter dan hoe je het had.
Kapsel staat je leuk, veel vlotter dan hoe je het had.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Kapsel staat je erg leuk!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Staat je echt heel leuk