Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

+11
Caramba
Sjaantje
Kaboutertje
Starla
Zonnetje_
Bliss
Viva
Poeke
Jeanette
Happy
Niekske
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Niekske do 12 jan 2012 - 0:35

Ik ben al een hele tijd aan het bedenken dat ik iets anders met mijn haar wil, maar ik heb geen idee wat... het ziet er nu (en eigenlijk al mijn hele leven)ongeveer zo uit:

*knip*
Hier is mijn haar echter met de stijltang bewerkt, want anders zit het echt helemaal nergens naar, zoals hier:

*knip*
Let niet op mijn zonverbrande hoofd... zo zit het als ik het gewassen heb 's ochtends en er niks aan doe.

Mijn haar is inmiddels iets langer dan op de eerste foto, beetje in laagjes onderin en een schuine pony, maar die blijft nooit lang mooi. De natuurlijke scheiding van mijn haar zit net naast het midden en mijn pony valt ook mee in die scheiding en er blijft dus nooit mooi een lok over mijn voorhoofd hangen zeg maar smile Dit is mijn eigen kleur, donker-blond met wat lichtere plukken ertussen. Ik heb mijn haar al eens donkerbruin gehad, maar daar heb ik echt een te lichte huid voor. Krullen lijkt me wel gaaf, maar ik ben bang dat dat me helemaal niet staat. Ik zit ook te denken over een korte bob, maar dat gaat mijn vriend niet zo leuk vinden Wink ik zou het liefste een kapsel willen dat ook gewoon fatsoenlijk zit als ik er 's ochtends niet heel veel tijd aan besteed heb, maar misschien is dat teveel gevraagd smile en wel of geen pony... ik sta overal voor open nu, dus shoot please! Very Happy



Laatst aangepast door Niekske op ma 16 jan 2012 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Happy do 12 jan 2012 - 0:46

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Icm2a

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Studio1

Ik zou voor een luchtig kapsel gaan met lekker veel laagjes, en een pony. Maar wel een luchtige pony, geen zware bot geknipte.

En niet te kort! Vind langer haar je mooier staan dan kort. Maargoed dat is persoonlijk smile.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Jeanette do 12 jan 2012 - 0:57

Die bovenstaande foto's van Happy zijn leuk!

Deze vind ik ook wel leuk. Is net wat meer laagjes waardoor je toch een beetje het bob-effect krijg.

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Coiff18

En deze (maar dan wel in je gewone haarkleur)

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Bm1a

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 2:36

Ik vind je haar leuk zo en ik zou het lekker zo laten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Niekske do 12 jan 2012 - 2:43

Shoesdontlie schreef:Ik vind je haar leuk zo en ik zou het lekker zo laten!

Haha thanks voor het compliment smile maar ik wil toch wel eens iets anders...

De eerste foto van Happy vind ik erg leuk! Die eerste van jeanette ook, maar voor mijn gevoel heb ik mijn haar nu zo... die lok en die lengte... alleen valt het bij dus gewoon stijl naar beneden omdat mijn haar best dik is. Maar als ik de laagjes onderin dan wat dunner/korter laat knippen, kan het misschien wel anders vallen....

Denken jullie wel dat ik mijn eigen kleur moet houden?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 2:50

Niekske schreef:
Shoesdontlie schreef:Ik vind je haar leuk zo en ik zou het lekker zo laten!

Haha thanks voor het compliment Is ie weer: kapsel advies gevraagd! 561177 maar ik wil toch wel eens iets anders...

De eerste foto van Happy vind ik erg leuk! Die eerste van jeanette ook, maar voor mijn gevoel heb ik mijn haar nu zo... die lok en die lengte... alleen valt het bij dus gewoon stijl naar beneden omdat mijn haar best dik is. Maar als ik de laagjes onderin dan wat dunner/korter laat knippen, kan het misschien wel anders vallen....

Denken jullie wel dat ik mijn eigen kleur moet houden?

Misschien wat lowlights en highlights dan maar niets aan de lengte Is ie weer: kapsel advies gevraagd! 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Poeke do 12 jan 2012 - 3:30

Mijn advies: Ga eens naar de Kinki kapper!

Ik ga er zelf al jaren heen en heb een tijdje terug een aantal collega's mee genomen die allemaal iets anders wilde (maar niet persee extreem hoor) en zijn allemaal erg tevreden. Bij de Kinki kapper krijg je als je advies vraagt ook echt eerlijk antwoord en duidelijk advies en waarom iets wel of niet staat.

Hiermee wil ik geen andere kapper beledigen hoor smile Maar hoor van mijn collega's dat ze vaak iets anders wel willen maar de kappers nooit echt initiatief nemen.

Succes ermee!
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Viva do 12 jan 2012 - 10:10

Jeanette schreef:Die bovenstaande foto's van Happy zijn leuk!

Deze vind ik ook wel leuk. Is net wat meer laagjes waardoor je toch een beetje het bob-effect krijg.

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Coiff18

En deze (maar dan wel in je gewone haarkleur)




Dit kapsel had ik ook in mijn hoofd toen ik jouw kapsel zag!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Niekske vr 13 jan 2012 - 3:27

Zo ik heb meteen actie ondernomen! Ik heb een afspraak bij kinki kappers vandaag en ik ga de plaatjes van jeanette en happy meenemen Very Happy ik vind het spannend, maar ik ben ook heel benieuwd!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 3:37

Succes, ben benieuwd waarmee je thuis komt!
Mijn kapster heeft de kinki kappers opleiding gedaan, en sinds zij me knipt ben ik altijd super tevreden!
Meestal ga ik dan weer omdat mijn uitgroei nodig bijgeverfd moet worden maar het model zit dan nog goed, echt super!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Bliss vr 13 jan 2012 - 3:39

Leuk! Ik hou wel van mensen die eens wat anders willen met hun haar smile Ik ben het nu zelf al een paar jaar lang aan het laten groeien en doe er dus weinig mee, maar voor die tijd heb ik ook allerlei kapsels gehad. Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Zonnetje_ vr 13 jan 2012 - 7:52

En? Wat heb je uiteindelijk gedaan? Ben benieuwd!
Zonnetje_
Zonnetje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 25
Punten : 28
Registratiedatum : 01-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Niekske za 14 jan 2012 - 5:15

Dit is het resultaat, vers van de kapper. Vanmorgen lukte het me dus niet om het net zo goed te krijgen, dus dat gaat wat oefening kosten smile

*knip*


Laatst aangepast door Niekske op ma 16 jan 2012 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Starla za 14 jan 2012 - 5:17

Staat je leuk!
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Kaboutertje za 14 jan 2012 - 5:42

Looking good Cool
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 5:47

Staat je goed, leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 8:41

Chipp schreef:Staat je goed, leuk!

+1 Is ie weer: kapsel advies gevraagd! 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Sjaantje za 14 jan 2012 - 9:39

Jaaaaaaaaaaaa! Jij had mooi haar vandaag! Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 11:34

Sjaantje schreef:Jaaaaaaaaaaaa! Jij had mooi haar vandaag! Very Happy
+1!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 20:49

Staat je goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Caramba za 14 jan 2012 - 22:01

Zo'n schuine lok heb ik gister ook laten knippen. De rest heb ik nog korter laten knippen dan ik had. Mijn haar kwam zelf tot mijn schouderbladen, maar valt nu net weer in mijn nek. Ik laat het altijd een jaar groeien met als gevolg dat het jaar erop weer kort wordt geknipt.

Kapsel staat je leuk, veel vlotter dan hoe je het had.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Jeanette zo 15 jan 2012 - 2:36

Kapsel staat je erg leuk!! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Raindrop zo 15 jan 2012 - 4:28

Staat je echt heel leuk Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Bliss zo 15 jan 2012 - 4:39

Ik vind t ook leuk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 6:52

Erg leuk, ik neem mijn woorden terug :-) !!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is ie weer: kapsel advies gevraagd! Empty Re: Is ie weer: kapsel advies gevraagd!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum