Is preston palace leuk voor 1 nacht?
+8
Zininzon
Toet
kajaka88
Kerel
M@niek
Mida4you
Bazinga
Rose
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is preston palace leuk voor 1 nacht?
Is preston palace ook leuk als je er maar 1 nacht heen gaat?
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Re: Is preston palace leuk voor 1 nacht?
Waarom niet? Je hebt alles bij elkaar zitten. Uit verhalen die ik gehoord heb is het goed te doen.
Gast- Gast
Hm ik heb over PP zoveel slechte dingen gehoord.. Of nouja, niet perse slecht. Maar dat het er goedkoop is en dat de kwaliteit daar ook naar is.
Moet wel bekennen dat ik er nieuwsgierig door geworden ben en eigenlijk wel 's heen wil Dusehm. Gewoon gaan voor een nacht en dan hier vertellen hoe 't was
Moet wel bekennen dat ik er nieuwsgierig door geworden ben en eigenlijk wel 's heen wil Dusehm. Gewoon gaan voor een nacht en dan hier vertellen hoe 't was
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik ken alleen verhalen van mensen die er 2 of meer nachten zijn geweest.
Hij komt nu geregeld voorbij op vakantieveiling dus dacht als ik goedkoop een nachtje kan scoren
Hij komt nu geregeld voorbij op vakantieveiling dus dacht als ik goedkoop een nachtje kan scoren
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik ben 2x naar preston palace geweest. 1x 1 nacht en andere keer 1 dag. was hartstikke leuk en ik kan het zeker aanraden! veel leuke dingen te doen, kermis, zwembad en nog zoveel meer!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Dude, ze hebben er een zwembad, bowlingbaan, biljartgebeuren, bioscoop en een friggin' indoor kermis! EN ALL IN DRINKEN! What's not to love?
Bazinga- Ratel
En all in eten toch ook
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja. Maar voor één nachtje kan je ook krentebol meenemen, bedacht ik.
Bazinga- Ratel
Waar heb je zin in? Als je gewoon leuk een avond veel wil drinken, eten, de kermis in en het zwembad, dan is 't leuk. Maar dan moet je wel met 'n stel gaan, of liefst met nog meer vrienden. 't Is erg massaal, en voor meer dagen is 't ook niet het toppunt van mooiheid ofzo. Maar een dag kan je het er goed uithouden
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Wij zijn met een personeelsuitje 1 avond geweest. Ik vond het niet zo heel bijzonder. Maar je kunt je er wel vermaken als je dus van kermis, zwemmen, bowlen etc houdt..
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ja joh das harstikke leuk, al is het alleen al om al het heerlijke eten
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dat is ironie hoop ik? Die bistro gaat nog wel trouwens, met bijbetaling.
Kerel- Kletskop
Kerel schreef:Dat is ironie hoop ik? Die bistro gaat nog wel trouwens, met bijbetaling.
Heb je het tegen mij? Nee, dat was serieus haha! Ik weet niet hoe het nu is, ik was er 10 jaar geleden en toen heb ik me echt helemaal volgevreten, mega lekkere dingen allemaal. Vooral het ontbijbuffet.. I looooveeeee ontbijtbuffet:heart:
Toet- Lady Post-a-lot
Nou was er in maart voor het laatst. Haha ben wel beter hotel eten gewend. Maar haha het is gratis dus ja
Kerel- Kletskop
Ik ben ook 10 jaar geleden voor het eerst en laatst geweest (woon er vlakbij), de buffetten waren toen erg goed en er waren leuke dingen te doen. Kermis was volgens mij meer voor kinderen. Wij hebben minigolf gespeeld, gebowld en ik geloof tafeltennis gespeeld. Ik ging met mijn ex-schoonouders (chique lui) en zij gingen er helemaal uit hun dak, terwijl ze normaal vrij hoge eisen stellen aan eten/drinken/vertier.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben er nog nooit geweest, maar heb wel een tip om korting te krijgen op de entree. Download op je smartphone de OverUit App. Zag vandaag dat er bij "Deals" in de app korting is hierop, 25% op zwembad entree en ook op kermis entree.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Ik ben er onlangs geweest, 1 avond. Heb erover nagedacht om er te overnachten, maar vond dat te duur. Wilde het eigenlijk doen zodat ik ook eens kon drinken. Alleen heeft het niet zoveel nut vind ik aangezien je al om 10.00 uur uit de kamer moet zijn en je dus niet je roes uit kunt slapen als je misschien een kater hebt.
Dus in 1x terug rijden vond ik niet erg. Vond het wel jammer dat ik me zwemkleding niet mee had, want het zwembad is volgens hun de grootste subtropische.
Dus in 1x terug rijden vond ik niet erg. Vond het wel jammer dat ik me zwemkleding niet mee had, want het zwembad is volgens hun de grootste subtropische.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
zwembad vond ik echt zwaar tegen vallen, er zijn mooiere zwembaden.Caribbeanlover schreef:Ik ben er onlangs geweest, 1 avond. Heb erover nagedacht om er te overnachten, maar vond dat te duur. Wilde het eigenlijk doen zodat ik ook eens kon drinken. Alleen heeft het niet zoveel nut vind ik aangezien je al om 10.00 uur uit de kamer moet zijn en je dus niet je roes uit kunt slapen als je misschien een kater hebt.
Ben er zelf een dag geweest,. het eten was wel oke, maar niet heel bijzonder
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Sabgirl schreef:Ik ben er nog nooit geweest, maar heb wel een tip om korting te krijgen op de entree. Download op je smartphone de OverUit App. Zag vandaag dat er bij "Deals" in de app korting is hierop, 25% op zwembad entree en ook op kermis entree.
Dus stel je overnacht daar betaal je voor het zwembad en de kermis extra?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Summerlovin schreef:Sabgirl schreef:Ik ben er nog nooit geweest, maar heb wel een tip om korting te krijgen op de entree. Download op je smartphone de OverUit App. Zag vandaag dat er bij "Deals" in de app korting is hierop, 25% op zwembad entree en ook op kermis entree.
Nee, als je overnacht zit alles er gewoon bij in. Die 25% korting is als je alleen naar het zwembad wil.
Toet- Lady Post-a-lot
Summerlovin schreef:Sabgirl schreef:Ik ben er nog nooit geweest, maar heb wel een tip om korting te krijgen op de entree. Download op je smartphone de OverUit App. Zag vandaag dat er bij "Deals" in de app korting is hierop, 25% op zwembad entree en ook op kermis entree.
Bedoel je ipv een ander hotel dat je daar een nacht heen gaat? Zo ja, kan je beter naar een echt leuk hotel gaan
Caribbeanlover- Ratel
Zininzon schreef:Ik ben ook 10 jaar geleden voor het eerst en laatst geweest (woon er vlakbij), de buffetten waren toen erg goed en er waren leuke dingen te doen. Kermis was volgens mij meer voor kinderen. Wij hebben minigolf gespeeld, gebowld en ik geloof tafeltennis gespeeld. Ik ging met mijn ex-schoonouders (chique lui) en zij gingen er helemaal uit hun dak, terwijl ze normaal vrij hoge eisen stellen aan eten/drinken/vertier.
Kermis weet ik niet of het toen bij jou hetzelfde was als bij mij in mei, maar het is meer voor volwassenen hoor. Ik mocht alleen nergens in.
Caribbeanlover- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Preston Palace
» Wat voor kleertjes aan doen voor de nacht met dit weer?
» tips voor de nacht
» F. komende nacht voor het eerst op het grote bed!
» Ik heb 2 vrijkaartjes gewonnen voor de nacht van oranje!!
» Wat voor kleertjes aan doen voor de nacht met dit weer?
» tips voor de nacht
» F. komende nacht voor het eerst op het grote bed!
» Ik heb 2 vrijkaartjes gewonnen voor de nacht van oranje!!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: