Preston Palace
+4
Rush
Phileine
mauwmauw
Pien
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Preston Palace
Iemand weleens in Preston Palace geweest?
Heb een nachtje "gewonnen" via vakantieveilingen, en vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn?
Heb een nachtje "gewonnen" via vakantieveilingen, en vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn?
Gast- Gast
Re: Preston Palace
ik heb er vooral heel veel vieze verhalen overgehoord... dat het er totaal niet schoon en hygienisch is, dat de condooms rond drijven in het zwembad etc. maar goed, dat zijn verhalen he, dus of het echt waar is geen idee!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
ik ben er 2 jaar geleden geweest,en vond het er erg leuk,heerlijk gezwommen,lekker gedronken.het eten was goed,zelfs mijn vriend vond het lekker en die vind gauw dingen slecht te eten.heb geen condooms gezien in het zwembad(nu waren wij doordeweeks misschien scheelt dat)ik vond het erg leuk,alleen een minpuntje waren de bedden,die vond ik echt slecht,en als je aankomt rijden denk je wat is dit voor een lelijk gebouw.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb ook nooit condooms in het zwembad zien liggen hoor.
Het gebouw is wat oud maar dingen als het zwembad en het eten zijn prima. Je zou je er geen week kunnen vermaken maar voor twee dagen is er genoeg te doen, ook met kinderen.
Het gebouw is wat oud maar dingen als het zwembad en het eten zijn prima. Je zou je er geen week kunnen vermaken maar voor twee dagen is er genoeg te doen, ook met kinderen.
Gast- Gast
Ik ben er ook een keer geweest, doordeweeks een nacht en vond het best leuk. Vooral het zwembad vond ik heerlijk en erg hygiënisch. Ik vond het zwembad juist frisser dan andere subtropische zwembaden die ik gewend ben. Het fijne is ook dat het zwembad vrij donker is, dat zwemt voor mij fijner dan een zwembad met felle lichten. De rest van de activiteiten vond ik echter wat tegenvallen. De kermis was vrij klein en verder kon je ook nog bowlen/midgetgolfen, maar daar waren we ook snel klaar mee. De kamer vond ik tegenvallen en ook niet zo schoon als ik van hotels gewend ben. We hadden zelfs een spin boven ons bed, wat nog voor flink wat hysterie heeft gezorgd Ik zou er nog best eens naartoe willen, maar dan vooral om te zwemmen en doordeweeks als het rustig is.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Wij waren er `s middags tot `s avonds 8 uur en toen was er erg weinig te eten, in tegenstelling tot wat ons aangeboden was.
Voor de rest was het super, zeker inclusief drank
Voor de rest was het super, zeker inclusief drank
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben er 10 jaar geleden geweest en ik vond het super ! Er is een bowlingbaan, bioscoop enz en ik heb in die 2 dagen toen genoeg en lekker gegeten
Gast- Gast
Ik ken alleen het zwembad van jaren geleden en ik vond het erg mooi en het was toen zeker niet vies.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb er verschillende verhalen over gehoord. De één vindt het een vreetschuur, de ander vindt het er geweldig.
Het is wel ideaal dat het all inclusive is, en voor kids moet het ook erg leuk zijn. Met mijn vriend alleen zou ik er nooit heen gaan, maar met vrienden wel.
Het is wel ideaal dat het all inclusive is, en voor kids moet het ook erg leuk zijn. Met mijn vriend alleen zou ik er nooit heen gaan, maar met vrienden wel.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik ben er een jaar of drie terug geweest, ook voor 1 nachtje.
De kamer was redelijk, kan altijd beter.
Eten was goed en gevarieerd.
Zwembad was mooi en ik heb niks raars zien drijven gelukkig!
De kamer was redelijk, kan altijd beter.
Eten was goed en gevarieerd.
Zwembad was mooi en ik heb niks raars zien drijven gelukkig!
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Ik woon er in de buurt, zwembad is prima hoor. Nooit wat raars gezien daar!
Ben ook 2 x voor een avond geweest, vond het wel geslaagd. Is geen luxe eettent ofzo, maar het eten is prima. Ik vind het leuk dat je zoveel vrijheid hebt. Tussen het eten door even een half uurtje bowlen, dan weer eten, dan naar de 'kroeg' om genoeg te drinken
Ben ook 2 x voor een avond geweest, vond het wel geslaagd. Is geen luxe eettent ofzo, maar het eten is prima. Ik vind het leuk dat je zoveel vrijheid hebt. Tussen het eten door even een half uurtje bowlen, dan weer eten, dan naar de 'kroeg' om genoeg te drinken
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zo zie je maar weer dat je "verhalen" niet moet geloven!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: