Waarom ben jij vandaag blij?
+31
Lotus
Lynn_
Oasis
Ellusss
Roze Roos
Wennebellah
TNMN
Ilargi
Sjaantje
Sterre
smooch
Kabouter
TGR
Merai
Lady4
Cow
Snoes
nijntje4
patjuhhh
Ella
Heavenly
Arwyn
Silver
LoveMusic
_*Blondgirl*_
Suus
Xanna
aniet
Toet
Mystic
Tania
35 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Waarom ben jij vandaag blij?
Wat een leuk compliment zeg! Ik vind jou hier ook altijd erg enthousiast overkomen over je werk.Brennuss schreef:Omdat ik vandaag, toen ik aangaf bij een docent dat het wisselen van een stage me niet verstandig leek op dit moment omdat ik zo emotioneel ben na het rottige jaar wat ik achter de rug heb, vertelde ze me dat ze mij een van de leukste leerlingen vond van de klas. Volgens haar ben ik heel positief en straal ik dat uit, en heb ik een positief effect op de mensen om mij heen. Ik had nooit gedacht dat ze me zo zag, dus dat gaf me echt een heel goed gevoel!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Uhh, het is in september/oktober een paar weken over geweest, weet niet of je hem bedoeld..Lady4 schreef:Gefeliciteerd! Is dit je ex-ex zeg maar?_Donnaa schreef:Ik ben blij omdat m`n vriend jarig is, altijd leuk!
Gast- Gast
Ik ben blij omdat ik niks heb om niet blij mee te zijn
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Snoozy schreef:Mystic schreef:Ik ben blij omdat ik net naar de kapper ben geweest. Mijn vrije dagen van mijn vorige werkgever ein-de-lijk zijn uitbetaald en ik ben blij omdat het zonnetje schijnt!
Ik ben ook naar de kapper geweest. Heb je je kapsel gehouden of heb je het anders?
Ik heb het helemaal anders. Lekker kort laten knippen en een ander kleurtje. En jij?
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Registratiedatum : 17-11-10
Yep,had niet door dat het alweer zo'n tijd aan is. Leuk voor jullie!_Donnaa schreef:Uhh, het is in september/oktober een paar weken over geweest, weet niet of je hem bedoeld..Lady4 schreef:Gefeliciteerd! Is dit je ex-ex zeg maar?_Donnaa schreef:Ik ben blij omdat m`n vriend jarig is, altijd leuk!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
aniet schreef:jeeejj!!! :-)Yvette schreef:Omdat ik de afgelopen week een hoop bereikt hebt met dingen die met mezelf te maken hebben. Voelt goed zo!!
Dankje
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Update:
We zijn naar het huis gaan kijken en mijn man was gelijk al aan het klagen over de afstand.. dus ik dacht al, dat gaat al mis haha! Het huis zelf was erg mooi.. Groot, licht en tot in de puntjes afgewerkt. Keurig, kon niets ondekken wat slecht was gedaan ofzo. Je zag ook dat er enorme schone mensen gewoond hebben. Maar, toch was het het niet. Ik had letterlijk het idee dat we van de wereld af zouden vallen als we nog verder zouden rijden..
Mijn man zei gisteravond in bed dat ie het doet als ik zeg dat ik 100% achter mijn keus sta, maar ik moest eerlijk zijn en zeggen: sorry maar het is gewoon te ver..
We zijn naar het huis gaan kijken en mijn man was gelijk al aan het klagen over de afstand.. dus ik dacht al, dat gaat al mis haha! Het huis zelf was erg mooi.. Groot, licht en tot in de puntjes afgewerkt. Keurig, kon niets ondekken wat slecht was gedaan ofzo. Je zag ook dat er enorme schone mensen gewoond hebben. Maar, toch was het het niet. Ik had letterlijk het idee dat we van de wereld af zouden vallen als we nog verder zouden rijden..
Mijn man zei gisteravond in bed dat ie het doet als ik zeg dat ik 100% achter mijn keus sta, maar ik moest eerlijk zijn en zeggen: sorry maar het is gewoon te ver..
Gast- Gast
Goede keuze denk ik dan CKC Jullie droomhuis komt nog wel (of je laat t zelf bouwen!).
Gast- Gast
Darcy schreef:Goede keuze denk ik dan CKC Jullie droomhuis komt nog wel (of je laat t zelf bouwen!).
Inmiddels al iets anders op het oog in onze eigen woonplaats :0
*weg*
Maaaaaaaaaaaaar, alles moet eruit! Badkamer, keuken.. nieuwe vloer..
Laatst aangepast door CKC op di 25 jan 2011 - 23:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat is er dan mis met het huis waar jullie nu wonen? Is er geen babykamer?
Ik ben blij vandaag omdat alles nog steeds wel goed gaat in mijn leventje. Maandag krijg ik de sleutel van mijn nieuwe kamer ook en begint de verhuizing. Vanaf dat moment zal ik wel wat meer traantjes gaan laten. Gelukkig heb ik een heel lief exvriendje die me graag helpt zodat ik goed terecht kom.
Ik ben blij vandaag omdat alles nog steeds wel goed gaat in mijn leventje. Maandag krijg ik de sleutel van mijn nieuwe kamer ook en begint de verhuizing. Vanaf dat moment zal ik wel wat meer traantjes gaan laten. Gelukkig heb ik een heel lief exvriendje die me graag helpt zodat ik goed terecht kom.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Wat is er dan mis met het huis waar jullie nu wonen? Is er geen babykamer?
Oh, dat wel.. maar we willen gewoon weg om diverse redenen.
Gast- Gast
Lekker huis CKC..veel ruimte zit erin!
Ik ben blij omdat ik gister een meteen een reactie kreeg op mijn mail voor een stage. Hopelijk gaat daar wat uitrollen, want de opdrachten die ze hebben liggen, spreken we heel erg aan!! Ook ben ik blij dat mijn moeder nu redelijk stabiel is. Het gaat een beetje op en af op de dag, maar ze kan het allemaal best goed handelen en dat vind ik super knap van haar..eigenlijk ben ik dus gewoon blij met mijn moeder!!
Ik ben blij omdat ik gister een meteen een reactie kreeg op mijn mail voor een stage. Hopelijk gaat daar wat uitrollen, want de opdrachten die ze hebben liggen, spreken we heel erg aan!! Ook ben ik blij dat mijn moeder nu redelijk stabiel is. Het gaat een beetje op en af op de dag, maar ze kan het allemaal best goed handelen en dat vind ik super knap van haar..eigenlijk ben ik dus gewoon blij met mijn moeder!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
CKC schreef:TGR schreef:Wat is er dan mis met het huis waar jullie nu wonen? Is er geen babykamer?
En jullie huis was al zo goed als verkocht toch? Spannend wel, kan me voorstellen dat je hoofd dan nu al helemaal staat gericht op een nieuw huisje
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:CKC schreef:TGR schreef:Wat is er dan mis met het huis waar jullie nu wonen? Is er geen babykamer?
En jullie huis was al zo goed als verkocht toch? Spannend wel, kan me voorstellen dat je hoofd dan nu al helemaal staat gericht op een nieuw huisje
De mensen die het willen kopen is een jong stel, ze hebben een bod uitgebracht maar wij hebben die afgeketst, het bod was gewoon te laag. Mijn man heeft toen de makelaar voorgesteld: ze mogen het ook eerst huren (ze schijnen behoorlijk omhoog te zitten) en daarna eventueel op koop overgaan maar zij hebben te kennen gegeven dat ze terug naar de hypotheker gaan en te kijken of er meer ruimte is in hun budget. Ze bieden 17.000 minder dan de vraagprijs wat ons dus een marge laat van 7.000 winst en dat willen we niet.
Gast- Gast
Leuk huis CKC, maar moet inderdaad nog een hoop aan gedaan worden om het naar je smaak te maken.
Maar wel beter dat het in P. is.
Heb je trouwens je muur nog geverfd...of is de schade toch te groot?
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
'smooch schreef:Leuk huis CKC, maar moet inderdaad nog een hoop aan gedaan worden om het naar je smaak te maken.
Muur is geverfd, ik ping je even een foto!
Gast- Gast
Gewoon
Gisteren had ik een belangrijke dag op mijn werk en het is helemaal goed verlopen, leuke reacties gehad en daarna gezellig met collega's gegeten
*rest toch maar weggehaald
Gisteren had ik een belangrijke dag op mijn werk en het is helemaal goed verlopen, leuke reacties gehad en daarna gezellig met collega's gegeten
*rest toch maar weggehaald
Laatst aangepast door Sterre op di 25 jan 2011 - 23:15; in totaal 1 keer bewerkt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Omdat het stralend weer is Helaas weinig tijd om ervan te genieten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Omdat het vandaag mijn vaste oppasdagje is, dus mijn lieve nichtje is lekker hier!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik ben blij omdat ik morgen lekker een dag vrij ben (goed vooruitzicht dus!).
Gast- Gast
Ik lees net een facebook status van iemand over dat ze een hele leuke zomer gaat krijgen, en ik gun het haar van harte dus daar ben ik heel blij om!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Omdat ik op een hele fijne manier wakker werd gemaakt. Ik lag nog te slapen toen mijn vriend naast me kwam zitten en mijn haren uit mijn gezicht streek, waardoor ik langzaam wakker werd. Hij had een kop thee voor me meegenomen en zei dat ik de liefde van zijn leven ben. Dat is een goed begin van de dag!
Gast- Gast
Jolie schreef:Omdat ik op een hele fijne manier wakker werd gemaakt. Ik lag nog te slapen toen mijn vriend naast me kwam zitten en mijn haren uit mijn gezicht streek, waardoor ik langzaam wakker werd. Hij had een kop thee voor me meegenomen en zei dat ik de liefde van zijn leven ben. Dat is een goed begin van de dag!
Wat een lieverd Jolie! Dat is zeker goed wakker worden
Ik ben blij omdat ik eindelijk eens goed heb geslapen en hierdoor van mijn hoofdpijn af ben!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Omdat ik net verse bloemen op de eettafel heb gezet, mijn pakketje binnen is & ik heerlijk aan het mee schreeuwen ben met de muziek
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom ben jij blij vandaag?
» Vandaag ben ik blij en jij?
» Wat maakt je blij vandaag?
» Wat maakt jou blij vandaag?