Te mooi om waar te zijn?
+17
Ster
Nala
Susan
Filoria
Raindrop
Zwerver
Knof
Bazinga
Alex
Pompoen
Krullebol
Lejow
Tiana
duckie
Antibes
Lenthe
Muus
21 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Te mooi om waar te zijn?
He jammer dat ik niet niet eerder heb gelezen. Mijn ouders willem namelijk een nieuw bed. Was anders een mooi cadeautje
Gast- Gast
Ben nieuwsgierig, hebben jullie nog iets gehoord?
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het is afgelopen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb niks meer vernomen van het bedrijf, we wachten nog geduldig af
Al ga ik er wel vanuit dat het geannuleerd wordt/is.
Al ga ik er wel vanuit dat het geannuleerd wordt/is.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Een kennis van me had het bed besteld en de volgende dag even gebeld. Ze gaan het bed natuurlijk niet leveren voor dat bedrag dus heeft ze de bestelling geannuleerd. Dit kon tot 3 dagen na het bestellen gratis, daarna moest je toch een bepaald bedrag afrekenen. (30% ofzo)
Gast- Gast
Staat ook omschreven boven het bestelvenster:
Na het versturen van uw bestelling, ontvangt u een e-mailbericht ter bevestiging. U hoort dan zo spoedig mogelijk van ons wat de levertijd is van uw bestelling. Ook melden we u in welk filiaal uw aankoop klaarstaat. Bij annulering na 3 dagen van het plaatsen van de order, worden 30% annuleringskosten (30% van het totale orderbedrag) in rekening gebracht.
Na het versturen van uw bestelling, ontvangt u een e-mailbericht ter bevestiging. U hoort dan zo spoedig mogelijk van ons wat de levertijd is van uw bestelling. Ook melden we u in welk filiaal uw aankoop klaarstaat. Bij annulering na 3 dagen van het plaatsen van de order, worden 30% annuleringskosten (30% van het totale orderbedrag) in rekening gebracht.
Gast- Gast
Lijkt me niet dat ze je daaraan gaan houden als zij in eerste instantie een fout maken._Jackie schreef:Staat ook omschreven boven het bestelvenster:
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Bacio schreef:Lijkt me niet dat ze je daaraan gaan houden als zij in eerste instantie een fout maken._Jackie schreef:Staat ook omschreven boven het bestelvenster:
Maar 30% van het orderbedrag is 20 cent ofzo hahaha.
Gast- Gast
Hoe is dat toen eigenlijk afgelopen? Was hier toen ook een topic over.Alex schreef:Stomme fout, zeg. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Waarschijnlijk net zoals het afliep met de verkeerd geprijsde Little People Garage bij Bol.com.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Hoe is dat toen eigenlijk afgelopen? Was hier toen ook een topic over.Alex schreef:Stomme fout, zeg. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Waarschijnlijk net zoals het afliep met de verkeerd geprijsde Little People Garage bij Bol.com.
Hebben ze ook niet gekregen, alleen een kortingsvoucher.
Persoonlijk vind ik het nogal kinderachtig om dat soort dingen te gaan bestellen terwijl zo duidelijk is dat het om een fout gaat.
Gast- Gast
Zusje schreef:
Persoonlijk vind ik het nogal kinderachtig om dat soort dingen te gaan bestellen terwijl zo duidelijk is dat het om een fout gaat.
Helemaal mee eens, ik zit me daar ook altijd aan te ergeren.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij was hier laatst een heel item over op TV dat wanneer de klant weet dat het bedrag niet kan kloppen, de koop zonder enige reden ontbonden mag worden. Lijkt me ook niet meer dan logisch...
En als je al weet dat het niet klopt, waarom dan toch bestellen? Als het om een product van een paar euro gaat vind ik het iets anders maar je kunt er van uit gaan dat Beddenreus hier niet mee akkoord gaat.
En als je al weet dat het niet klopt, waarom dan toch bestellen? Als het om een product van een paar euro gaat vind ik het iets anders maar je kunt er van uit gaan dat Beddenreus hier niet mee akkoord gaat.
Gast- Gast
hoe is het afgelopen? Al een bed gehad?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar zijn...
» Zweden; wat is mooi? en waar boeken?
» Waar zijn/Hoe gaat het met..