Waar zijn...
+8
Pompoen
RYW
Erin
Snoes
Raindrop
Antibes
Tsjip
rapa nui
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waar zijn...
Ik ben weer even het spoor bijster. Ik zie diverse nieuwe namen waarvan ik denk dat ze er al langer zijn maar heb nog niet helemaal uitgepuzzeld wie ze waren.
Zijn Bazinga en Maura verder gegaan onder een nieuwe naam? Of zijn ze (tijdelijk) van het forum verdwenen.
Zijn Bazinga en Maura verder gegaan onder een nieuwe naam? Of zijn ze (tijdelijk) van het forum verdwenen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Waar zijn...
Maura heeft een andere naam.
Bazinga weet ik eigenlijk niet. Ik zag wel in een topic dat ze gast was geworden....
Bazinga weet ik eigenlijk niet. Ik zag wel in een topic dat ze gast was geworden....
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
_Liv schreef:Cimic schreef:Heeft Maura alweer een andere naam?
Ja.
Ik hou het allemaal niet bij.
Gast- Gast
Haha, Maura had ik echt na een paar posts al feilloos door, de warrige schrijfstijl never changed!
Bazinga zal zich wel even schamen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Maura had ik ook zo door!
Van Bazinga wist ik het niet.
Van Bazinga wist ik het niet.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Maura had ik inderdaad ook gelijk door.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Antibes schreef:Haha, Maura had ik echt na een paar posts al feilloos door, de warrige schrijfstijl never changed!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Wil Mauro Maura zich even melden?
Vind het trouwens wel jammer dat Bazinga weg is. I like haar rare humor. Over haar laatste topic heb niet echt veel meegekregen dus daar kan en ga ik niks van zeggen.
Vind het trouwens wel jammer dat Bazinga weg is. I like haar rare humor. Over haar laatste topic heb niet echt veel meegekregen dus daar kan en ga ik niks van zeggen.
Gast- Gast
Ik vind het ook jammer dat Bazinga weg is maar weet ook niet wat er allemaal gebeurd is.
Raindrop- Ratel
Ik vind het ook jammer, waardeerde haar zeker.
Ze is trouwens weggegaan n.a.v. een discussie of zelfmoord egoĂŻstisch zou zijn of niet.
Ze is trouwens weggegaan n.a.v. een discussie of zelfmoord egoĂŻstisch zou zijn of niet.
Gast- Gast
Ah die discussie herinner ik me nog wel. Heb het toen alleen niet helemaal gevolgd.
Raindrop- Ratel
Oh, die komt wel weer terug hoor.. Daar maak ik me totaaaaaaal geen zorgen over!
Antibes- Ratel
Antibes... Ik weet ook van het conflict (Ik vind Leaf en Bazinga namelijk allebei lief) en heb het ook van dichtbij meegekregen... Maar ik vind het eerlijk gezegd niet echt eerlijk om nu hier nog lullige dingen te zeggen over Bazinga terwijl ze weg is en zich niet kan verdedigen.
Verder wil ik me er niet zo in mengen maar dit wou ik wel even zeggen.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Oh gut, ik heb de hele Maurawissel alweer gemist zie ik. Ik ben er altijd hopeloos laat achter maar nu ik tenminste weet dat dat zo is hopelijk wat eerder .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
RYW schreef:Antibes... Ik weet ook van het conflict (Ik vind Leaf en Bazinga namelijk allebei lief) en heb het ook van dichtbij meegekregen... Maar ik vind het eerlijk gezegd niet echt eerlijk om nu hier nog lullige dingen te zeggen over Bazinga terwijl ze weg is en zich niet kan verdedigen.
Ik vind het wel meevallen hoor. Maar goed, op zich vind ik wel dat je gelijk hebt, haha, alleen nog niet helemaal van toepassing.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Wat zeg ik voor lulligs dan? Dat ze zich schaamt? Ik vermoed dat dat wel degelijk de reden is dat ze haar account verwijderd heeft. Ik vind dat niet "lullig"..
Antibes- Ratel
Ik vind dat het gedoe Bazinga/Leaf wel klaar is nu. In dat topic is er genoeg over gezegd, en wat er nu nog over te zeggen valt moeten jullie maar persoonlijk doen, vind ik. Net als RYW vind ik het niet fair om er over door te gaan nu Bazinga weg is, let it go.
Gast- Gast
Antibes schreef:Wat zeg ik voor lulligs dan? Dat ze zich schaamt? Ik vermoed dat dat wel degelijk de reden is dat ze haar account verwijderd heeft. Ik vind dat niet "lullig"..
Dat ze zich wel zal zitten te schamen vond ik redelijk lullig, en dat je er helemaaaaal geen zorgen om maakt dat ze wel weer terugkomt, het kwam op mij een beetje snerend over in combinatie met elkaar, en daarom zeg ik het nu, voor het 'meer' wordt. Snappie?
RYW- Ratel
Wat een onzin.. Als dat alweer onder lullig en doorgaan valt (het komt ter sprake dat ze verdwenen is, shit happens).. Ik ga nergens over door, ik zeg alleen dat ze zich waarschijnlijk schaamt over dat topic. Reuuuze lullig!
Antibes- Ratel
RYW schreef:Antibes schreef:Wat zeg ik voor lulligs dan? Dat ze zich schaamt? Ik vermoed dat dat wel degelijk de reden is dat ze haar account verwijderd heeft. Ik vind dat niet "lullig"..
Dat ze zich wel zal zitten te schamen vond ik redelijk lullig, en dat je er helemaaaaal geen zorgen om maakt dat ze wel weer terugkomt, het kwam op mij een beetje snerend over in combinatie met elkaar, en daarom zeg ik het nu, voor het 'meer' wordt. Snappie?
Nou, bedankt dat jij even voor mij in de gaten houdt of ik niet bijna te ver ga.. Vind je dat zelf ook niet een beetje erg belerend? Me al aanspreken voor ik over de schreef ga?
Anyway, met het terugkomen bedoel ik niets. Net zoals er al over tig andere forummers ooit gezegd is dat ze "heus wel terugkomen"..
Laatst aangepast door Antibes op ma 20 feb 2012 - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Wat een onzin.. Als dat alweer onder lullig en doorgaan valt (het komt ter sprake dat ze verdwenen is, shit happens).. Ik ga nergens over door, ik zeg alleen dat ze zich waarschijnlijk schaamt over dat topic. Reuuuze lullig!
Zo, jij kan lekker met feedback omgaan.. Dan niet hoor, ik trek me maar weer terug.
RYW- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar zijn...
» Waar zijn...
» Waar zijn deze forummers?
» Waar zijn/Hoe gaat het met..
» waar zijn boetebedragen op gebasseerd?
» Waar zijn...
» Waar zijn deze forummers?
» Waar zijn/Hoe gaat het met..
» waar zijn boetebedragen op gebasseerd?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: