Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KletsTopic

+35
Lavendel
ellibre
Lady4
Gympie
Rush
Blair
Toet
Middleme
Poubelle
Champagne
Japie
Cheesegirl
Elliot
_Lacey_
Snoes
Oasis
doarg
Raindrop
Jade
May
Kowalski
Rose
Tiana
Bimbam
Pompoen
_Nina
Stuiterbal
Zwerver
Burn
VeryCherry
Ibbeltje
ExpressoB
Alex
Sjaantje
Erin
39 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Zwerver ma 16 jul 2012 - 10:09

Erin schreef:Zwerver hoe is het afgelopen. Heb je nog een variant van Hetty kunnen vinden?
Neeeee, stom he! De wasmachine stond daar ook niet en bleek een internet aanbieding te zijn. Ik heb ze dus net beide besteld! :cheering:
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Erin ma 16 jul 2012 - 10:10

Zwerver schreef:
Erin schreef:Zwerver hoe is het afgelopen. Heb je nog een variant van Hetty kunnen vinden?
Neeeee, stom he! De wasmachine stond daar ook niet en bleek een internet aanbieding te zijn. Ik heb ze dus net beide besteld! :cheering:


:cheering: Whooeehooeee!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Zwerver ma 16 jul 2012 - 10:11

Verhuizen kost echt een hoop centen. Godnondeju. Bankje, bed, wasmachine, tv meubeltje + salontafeltje(moet ik nog aanschaffen)
Mijn ex vriend had dit allemaal, dat wel was erg makkelijk haha Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Erin ma 16 jul 2012 - 10:25

IK zweer bij de kringloop I love you en de ikea (liefst koopjeshoek laughcry )
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 10:30

Erin schreef:IK zweer bij de kringloop I love you en de ikea (liefst koopjeshoek laughcry )
:cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Erin ma 16 jul 2012 - 10:38

Smikkell schreef:
Erin schreef:IK zweer bij de kringloop I love you en de ikea (liefst koopjeshoek laughcry )
:cheering:


cheers Ik hoopte al dat je zou reageren! Ik moet nog een keer naar die bij jou in de buurt... Samen met jou silent
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Zwerver ma 16 jul 2012 - 10:42

Jaa kringlopen :cheering:
Al ben ik sinds ik hier weer woon, nog niet geweest. In Zwolle ging ik bijna elke week wel! Daar zaten er echt heel veel :O
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 10:53

Hallootjes, ik ben mijn bed maar weer uitgestapt, ik heb ons feest voor zaterdag al 10000 keer door mijn hoofd gehad met allemaal doem scenario's, dus ik ben maar een biertje gaan drinken beneden en net even een lijstje gemaakt met dingen die ik nog moet halen. Ik ben zo'n vreselijke pietlut die bang is om van alles tekort te komen, maar ik weet ook van mezelf dat ik altijd veel te veel heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Erin ma 16 jul 2012 - 11:00

Beter te veel dan te weinig en anders komt het wel een keertje op. Maar ik snap je wel. Je wilt alles tip top in orde hebben zodat niemand wat tekort komt!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Zwerver ma 16 jul 2012 - 11:03

Heel herkenbaar doedel. Las het net al op je FB. Haha


Dames, hoeveel hebben jullie ongeveer uitgegeven aan jullie stofzuiger?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Pompoen ma 16 jul 2012 - 11:03

Zwerver schreef:Jaa kringlopen :cheering:
Al ben ik sinds ik hier weer woon, nog niet geweest. In Zwolle ging ik bijna elke week wel! Daar zaten er echt heel veel :O

Jaa, maar in Zwolle zitten ook echt absurd veel kringlopen, niet allemaal even leuk, maar het zijn er een boel en keus genoeg. Hier in Amersfoort ken ik er maar 1 (er schijnen er 2 te zijn) maar die vind ik helemaal niet leuk!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 11:04

Erin schreef:Beter te veel dan te weinig en anders komt het wel een keertje op. Maar ik snap je wel. Je wilt alles tip top in orde hebben zodat niemand wat tekort komt!

Klopt, ik zou willen dat ik net zo kon zijn als mijn broertje, die haalt bier, zoete witte wijn, chips en nootjes, meer krijg je niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 11:05

Zwerver schreef:Heel herkenbaar doedel. Las het net al op je FB. Haha


Dames, hoeveel hebben jullie ongeveer uitgegeven aan jullie stofzuiger?

Die van mij heb ik gekregen van mijn schoonouders 3 jaar geleden het is een Siemens, die was 80 euro geloof ik, maar ik wil een andere, want hij zuigt helemaal niet goed op mijn houten vloer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Erin ma 16 jul 2012 - 11:06

Nou neem aan hem een voorbeeld. Maar ik ben ook zo. Dan haal je dingen in huis voor weet ik hoeveel man en uiteindelijk blijft er zoveel over... :nopompom:
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 11:09

Erin schreef:Nou neem aan hem een voorbeeld. Maar ik ben ook zo. Dan haal je dingen in huis voor weet ik hoeveel man en uiteindelijk blijft er zoveel over... :nopompom:

Ik ben een beetje eigenwijs geweest, laten we een bbq organiseren voor mensen die geholpen hebben in het huis enzo. En toen zei mijn vriend, goh dan vieren we toch allebei ons verjaardag meteen. Nou ja prima natuurlijk. Maar nu kwam mijn moeder met het briljante idee goh neem K en L van F.lair om bij jullie te komen spelen is ook wel leuk, er zou anders een dj komen, en hier hangt dan ook wel een hoger prijskaartje aan, maar de deal was dat mijn moeder mee zou betalen smile Nou prima, en toen een tap, want het is geen doen om voor zoveel mensen kratten te koelen. En voor je het weet geef je een feestje van zo'n 1300 euro :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Zwerver ma 16 jul 2012 - 11:12

Sodeju Doedel. Hoeveel man kwamen er ook alweer? een hele hoop toch?

Een feestje voor 10 jaar lang haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 11:15

Zwerver schreef:Sodeju Doedel. Hoeveel man kwamen er ook alweer? een hele hoop toch?

Een feestje voor 10 jaar lang haha

Ja ruim 60 inderdaad, en dan doe je nog heel veel zelf ook, hapjes gaat een vriendin van mij doen wat mij inkoop kost voor het restaurant.
En tel je huur van je tap, terraswarmers en koelkast maar eens mee, dat schiet ook al lekker op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Erin ma 16 jul 2012 - 11:16

Volgens mij lees ik een 0 teveel. :shock: Wow dat moet een party worden om nooit te vergeten dan! Maar ja je hebt wel genoeg te vieren !
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 11:16

Erin schreef:Volgens mij lees ik een 0 teveel. :shock: Wow dat moet een party worden om nooit te vergeten dan! Maar ja je hebt wel genoeg te vieren !

Voor 130 euro ga ik mijn vlees nog niet eens van kunnen betalen van de slager Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Zwerver ma 16 jul 2012 - 11:18

Die slager zal lekker verdienen aan jullie. Dure grap
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 11:20

Zwerver schreef:Die slager zal lekker verdienen aan jullie. Dure grap

Ik heb wel een dealtje met hem gemaakt hoor en heb ook niet alleen hamburgers en braadworsten besteld :P Ik kan ook gewoon 2 bbq's van hem lenen, dus dat is ook wel ideaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Erin ma 16 jul 2012 - 11:22

Doedel schreef:
Erin schreef:Volgens mij lees ik een 0 teveel. :shock: Wow dat moet een party worden om nooit te vergeten dan! Maar ja je hebt wel genoeg te vieren !

Voor 130 euro ga ik mijn vlees nog niet eens van kunnen betalen van de slager Very Happy

Nee voor 60 man... Dat ga je niet halen.... laughcry

Je kan de volgende keer ook een American party (toch? Rolling Eyes ) geven, neemt iedereen iets mee wat hij/zij lekker vindt. Scheelt jou ook weer flink wat geld!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 11:23

Erin schreef:
Doedel schreef:
Erin schreef:Volgens mij lees ik een 0 teveel. :shock: Wow dat moet een party worden om nooit te vergeten dan! Maar ja je hebt wel genoeg te vieren !

Voor 130 euro ga ik mijn vlees nog niet eens van kunnen betalen van de slager Very Happy

Nee voor 60 man... Dat ga je niet halen.... laughcry

Je kan de volgende keer ook een American party (toch? Rolling Eyes ) geven, neemt iedereen iets mee wat hij/zij lekker vindt. Scheelt jou ook weer flink wat geld!

Nou de volgende keer doe ik het in een kroeg, kost het me net iets meer, maar scheelt mij 4 jaar van mijn leven Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Erin ma 16 jul 2012 - 11:25

Doedel schreef:
Erin schreef:
Doedel schreef:
Erin schreef:Volgens mij lees ik een 0 teveel. :shock: Wow dat moet een party worden om nooit te vergeten dan! Maar ja je hebt wel genoeg te vieren !

Voor 130 euro ga ik mijn vlees nog niet eens van kunnen betalen van de slager Very Happy

Nee voor 60 man... Dat ga je niet halen.... laughcry

Je kan de volgende keer ook een American party (toch? Rolling Eyes ) geven, neemt iedereen iets mee wat hij/zij lekker vindt. Scheelt jou ook weer flink wat geld!

Nou de volgende keer doe ik het in een kroeg, kost het me net iets meer, maar scheelt mij 4 jaar van mijn leven Very Happy

Held!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 11:29

Erin schreef:
Doedel schreef:
Erin schreef:
Doedel schreef:
Erin schreef:Volgens mij lees ik een 0 teveel. :shock: Wow dat moet een party worden om nooit te vergeten dan! Maar ja je hebt wel genoeg te vieren !

Voor 130 euro ga ik mijn vlees nog niet eens van kunnen betalen van de slager Very Happy

Nee voor 60 man... Dat ga je niet halen.... laughcry

Je kan de volgende keer ook een American party (toch? Rolling Eyes ) geven, neemt iedereen iets mee wat hij/zij lekker vindt. Scheelt jou ook weer flink wat geld!

Nou de volgende keer doe ik het in een kroeg, kost het me net iets meer, maar scheelt mij 4 jaar van mijn leven Very Happy

Held!

Ach ja, we zullen zien wat het wordt (schreef zij heel onzeker) heb nog even een borrel ingeschonken daarna moest ik maar eens naar bed, kan mezelf moeilijk bezatten want moet morgen met Amé naar de orthopeed voor haar voetjes, kan daar niet echt met een alcohol walm gaan zitten Very Happy Zal wel een zwaar weekend worden en dan denk ik zondag, heb ik me hier nou druk om gemaakt? Very Happy Ik heb wegwerp cameraatjes gekocht, dus ben ook benieuwd wat daar uiteindelijk uit komt smile Er zullen aardig wat mensen scheef naar huis gaan en ik waarschijnlijk kruipend naar boven :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 4 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum