Algemeen ik zoek topic
+19
Caro
Snoes
Queen
Erin
Lenthe
Atelier Madame
Blair
Alex
Lejow
Poubelle
Oasis
Summerlovin
Kowalski
Arwyn
RYW
Lenster
luisa
Zwerver
_Nina
23 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Algemeen ik zoek topic
Ik zoek werk
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zoek de jongen die ik zaterdag 2x op Extrema ben tegengekomen en een heel klein praatje mee heb gemaakt.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Ik zoek de jongen die ik zaterdag 2x op Extrema ben tegengekomen en een heel klein praatje mee heb gemaakt.
Ja oooh domme Pixie!!!
Je hebt op zijn minst toch een naam he?
Ik zoek snoepjes.
Platte groene snoepjes in de vorm van een appeltje, en ze smaken ook naar zure groene appeltjes.
Kan ze NERGENS meer vinden, en heb ook geen idee hoe ze heten.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Pixie schreef:Ik zoek de jongen die ik zaterdag 2x op Extrema ben tegengekomen en een heel klein praatje mee heb gemaakt.
Ja oooh domme Pixie!!!
Je hebt op zijn minst toch een naam he?
Nee, natuurlijk niet .
Stupid me!
Poubelle- Ratel
Pixie: Vanochtend op 3FM hoorde ik nog een jongen die een meisje zocht die die op Extrema is tegengekomen en waarmee hij even gesproken heeft.. Misschien is het dezelfde, haha. Vroeg hij naar je woonplaats?
Oasis: Ik ook!
Oasis: Ik ook!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Pixie: Vanochtend op 3FM hoorde ik nog een jongen die een meisje zocht die die op Extrema is tegengekomen en waarmee hij even gesproken heeft.. Misschien is het dezelfde, haha. Vroeg hij naar je woonplaats?
Haha wat grappig!
Nee ik weet echt niks van 'm! Hij vroeg waar een bar in de buurt was want wij stonden met drinken, en toen hebben we het over Extrema gehad. Ik weet alleen voor welke DJ hij daar naartoe was gekomen.
Poubelle- Ratel
Oh, dan was het vast niet dezelfde..
Jammer dat je helemaal niks weet!
Jammer dat je helemaal niks weet!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zoek mezelf
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pippa schreef:Kowalski schreef:Ik zoek mezelf
Hier ben je!
Pippa je bent een held!
Duizend maal dank! Zoals je ziet ben ik er zelf nog niet helemaal uit, maar ik ben het toch écht!
Kowalski- Ratel
Chipp schreef:Ik sluit me ook aan in de rij voor werk.
En ik ook.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Kowalski, waarom heb jij eigenlijk een plaatje van Skipper als je avatar? Dan begrijp ik dat je niet meer weet wie of waar je bent!
Gast- Gast
Nyah schreef:Weer eens een topic om elkaar te helpen bij het vinden van dingen....
Zelf zoek ik zo'n soort broek: http://www.wehkamp.nl/damesmode/broeken/casual-broeken/vila-broek/C21_1AE_A1W_529985/?PRmin=0&PRmax=190&KAPRmin=0&KAPRmax=19000&F=2,19,4,17&PI=1&SM=0
Deze broek vind ik het net niet, maar ik zoek wel een soortgelijke broek.. Ik wil 1 zonder felle kleuren en zonder bloemetjes. Iemand ideeën?
Ik heb hem van de primark, en Miss Selfridge heeft er ook genoeg http://www.missselfridge.com.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik zoek eventjes motivatie om mijn scriptie nog één keer door te lezen zodat ik hem morgen kan printen en inleveren...
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zoek een leuke vent
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Wat verstaat men (wij vrouwen) tegenwoordig onder een allerdaagse tas? Graag plaatjes! Mijn nichtje wilt voor haar verjaardag een 'allerdaagse tas' en een Magic Mike look a like.
Een date was ook welkom dus wie heeft er een idee voor een leuke tas en een lekkere vent die ik mee kan nemen voor haar als date (niet qouten )
Een date was ook welkom dus wie heeft er een idee voor een leuke tas en een lekkere vent die ik mee kan nemen voor haar als date (niet qouten )
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Chipp schreef:Kowalski, waarom heb jij eigenlijk een plaatje van Skipper als je avatar? Dan begrijp ik dat je niet meer weet wie of waar je bent!
Sssst! Niet quoten graag, maar ik zit echt in een enorme identiteitscrisis. Het gaat zelfs zover dat ik inderdaad niet meer mezelf op dit forum wil laten zien. Ik heb het er wel erg moeilijk mee, maar skipper helpt me echt enorm!
Misschien nog iets voor dit 'ik zoek'-topic, ik zoek bij deze een goede pinguin-psychiater
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Chipp schreef:Kowalski, waarom heb jij eigenlijk een plaatje van Skipper als je avatar? Dan begrijp ik dat je niet meer weet wie of waar je bent!
Sssst! Niet quoten graag, maar ik zit echt in een enorme identiteitscrisis. Het gaat zelfs zover dat ik inderdaad niet meer mezelf op dit forum wil laten zien. Ik heb het er wel erg moeilijk mee, maar skipper helpt me echt enorm!
Misschien nog iets voor dit 'ik zoek'-topic, ik zoek bij deze een goede pinguin-psychiater
Je kan altijd even bellen!
Gast- Gast
Chipp schreef:Kowalski schreef:Chipp schreef:Kowalski, waarom heb jij eigenlijk een plaatje van Skipper als je avatar? Dan begrijp ik dat je niet meer weet wie of waar je bent!
Je kan altijd even bellen!
Ik heb nog wel een nummer voor je...
Erin- Ratel
Dankjewel lieverds! Dat waardeer ik echt heel erg! Ik ga het even laten bezinken...
Kowalski- Ratel
Dat lieve mormeltje waar ik op zit had er veel baad bij!
Erin- Ratel
Kowalski schreef:Dankjewel lieverds! Dat waardeer ik echt heel erg! Ik ga het even laten bezinken...
Het spijt me Kowalski, nu breng ik je nog verder in de war... Je verschuilt je niet achter Skipper, maar achter Private (Junior)...
Duizendmaal sorry!
Gast- Gast
Oke, nu weer ontopic.
Ik zoek
- Korte pyjamabroek (shortje, niet die van de Hunkemöller, die vind ik niet mooi)
- Cognac-kleurige pumps, zonder dingetjes erop, 8-10 cm hak
- Musthaves voor het kamperen, wie heeft er nog dingen ontdekt?
Ik zoek
- Korte pyjamabroek (shortje, niet die van de Hunkemöller, die vind ik niet mooi)
- Cognac-kleurige pumps, zonder dingetjes erop, 8-10 cm hak
- Musthaves voor het kamperen, wie heeft er nog dingen ontdekt?
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Algemeen speelgoed tip-topic
» Algemeen telefoon-topic!
» Algemeen mama topic!
» Zoek een avatar-topic
» "ik zoek"-topic
» Algemeen telefoon-topic!
» Algemeen mama topic!
» Zoek een avatar-topic
» "ik zoek"-topic