Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
+12
Snoes
Mida4you
TukTuk
Prosecco
Elsje
bolus26
Error
Zwerver
JD
ekiaam87
Beachgirl
Pien
16 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
Ik ben al een tijdje opzoek naar een kastje, het is eigenlijk precies de expedit kast van ikea alleen dan bestaande uit 2 vakken!
wie weet waar ik die kan vinden? het hoeft niet perse echt hout te zijn, maarvoorkeur is wel wit/ grijs/ zwart of eikenkleur.
zelf maken is geen optie! dat zeg ik er vast maar bij, al weet ik dat dat vast en zeker heel makkelijk is.
en zoek jij iets? plaats het dan hier en misschien kan een ander jou helpen!!
wie weet waar ik die kan vinden? het hoeft niet perse echt hout te zijn, maarvoorkeur is wel wit/ grijs/ zwart of eikenkleur.
zelf maken is geen optie! dat zeg ik er vast maar bij, al weet ik dat dat vast en zeker heel makkelijk is.
en zoek jij iets? plaats het dan hier en misschien kan een ander jou helpen!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
Bij de Xenos hebben ze van die houten kistjes, ook houten kistjes zonder bodem zegmaar (hoe leg ik dit uit?). Als je er daarvan nou 2 op elkaar lijmt/schroeft o.i.d.?
Zulk soort kistjes
Zulk soort kistjes
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
uhm... een goede oplossing maar de achterkant moet open blijven... we hebben een hoge staande lamp die staat op een rechthoekig plateau. dat plateau moet dus in de kast gezet worden op de middelsteplank... en daarnaast moet de telefoon er ook in komen te staan en dan kunnen we de draden niet wegwerken.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Een stofzuiger van max. 100 euro en een leuke groene lamp voor in het midden van mijn woonkamer (die de kamer 'volledig' moet verlichten)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Pien schreef:uhm... een goede oplossing maar de achterkant moet open blijven... we hebben een hoge staande lamp die staat op een rechthoekig plateau. dat plateau moet dus in de kast gezet worden op de middelsteplank... en daarnaast moet de telefoon er ook in komen te staan en dan kunnen we de draden niet wegwerken.
Je hebt ze ook met een open achterkant! En daarvan zijn de wanden ook wat dikker.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
TO, volgens mij heb ik die laatst gezien bij de Woonexpress. Ze hebben een aantal vestigingen, moet je even op woonexpress.nl kijken of er eentje in de buurt zit. Ik weet het niet 100% zeker hoor....
Ik zoek zelf even niets op dit moment geloof ik....
ja een berg geld, maar daar kan niemand me aan helpen zeker? haha!
Ik zoek zelf even niets op dit moment geloof ik....
ja een berg geld, maar daar kan niemand me aan helpen zeker? haha!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik zoek al weken naar een tak. Laatst is hier een topic van geopend en ik wil ook zo'n tak voor aan de muur !
Ben al 2 keer naar het park geweest hier om de hoek maar de perfecte tak heb ik nog niet gevonden
kon je 'm maar kopen in de winkel haha
Zo'n idee als hieronder wil ik dan ook creëren :
Ben al 2 keer naar het park geweest hier om de hoek maar de perfecte tak heb ik nog niet gevonden
Gast- Gast
Ja ik heb dus zo'n tak aan de muur hangen. Overal gezocht, in alle winkels, maar overal waar ik kwam hadden ze alleen kleine takjes.
Uiteindelijk heb ik na een paar boswandelingen toch de ideale tak in het bos gevonden....dus ik vrees toch dat dat dé plek is helaas....
Uiteindelijk heb ik na een paar boswandelingen toch de ideale tak in het bos gevonden....dus ik vrees toch dat dat dé plek is helaas....
JD- Ratel
Kon ik hem maar kopen in de winkel?
De straten, bossen en parken liggen vol met takken, dan ga je daar toch niet voor betalen. Ik snap dat niet
De straten, bossen en parken liggen vol met takken, dan ga je daar toch niet voor betalen. Ik snap dat niet
Gast- Gast
How about dat kastje gewoon kopen bij de ikea voor 19,95?
Gast- Gast
ow wacht t moet de helft zijn...doorzagen?
Gast- Gast
Haha mozz, dat bedoeld ze inderdaad. Na 3x goed lezen las ik het ook pas hoor, ik dacht hetzelfde! hahaha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
ekiaam87 schreef:Een stofzuiger van max. 100 euro en een leuke groene lamp voor in het midden van mijn woonkamer (die de kamer 'volledig' moet verlichten)
Ik heb deze http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=7G6&ArtikelNummer=736999&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=dirt%20devil&Nao=3&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH
Ik ben er super blij mee! Ook omdat het zonder stofzuigzakken (is dat een woord?) is. Hij kost 70 euro.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kon ik hem maar kopen in de winkel?
Ach het was ook een beetje bedoeld als grapje... :face:
Gast- Gast
Kun je niet stiekem even ergens een tak afzagen?
Ik zoek nog een kookboekstandaard! Ben al wel bij een aantal winkels geweest, maar heb nog niet echt heel goed overal gezocht moet ik zeggen
Ik zoek nog een kookboekstandaard! Ben al wel bij een aantal winkels geweest, maar heb nog niet echt heel goed overal gezocht moet ik zeggen
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Paraplu schreef:Kun je niet stiekem even ergens een tak afzagen?
sja ik weet dat ze ze hebben bij riviera maison, .... alhoewel, mijne is nu 3 jaar oud, dus weetniet of ze ze nog hebben.
En de intratuin hier in de buurt (heerhugowaard) heeft een hele kookafdeling en verkoopt ze ook.
en anders misschien even marktplaats kijken?
deze zag ik op MP (en er staan er nog veel meer)
link 1
link 2
link 3
link 4
JD- Ratel
kookboekenstandaard hebbe nze bij de xenos
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Oh, laat ik daar eens kijken! moet er morgen toch even fotolijstjes ruilen..
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Razz_ schreef:Ik zoek al weken naar een tak. Laatst is hier een topic van geopend en ik wil ook zo'n tak voor aan de muur !
Ben al 2 keer naar het park geweest hier om de hoek maar de perfecte tak heb ik nog niet gevondenkon je 'm maar kopen in de winkel haha
Die tak kan je wel kopen! In de tuincentrum's heb ze bij verschillende zien liggen. Ook verschillende maten en soorten.
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Paraplu schreef:Kun je niet stiekem even ergens een tak afzagen?
Oh, lekkere mosted na de maaltijd
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik zoek nog betaalbare goede pannen(set). Sowieso een steelpan, of 2, en dan 2 of 3 maten gewone pannen, en eventueel nog een nieuwe koekenpan..
Het moet wel een beetje stevig materiaal zijn, heb op dit moment deze pannen en dat lijkt net kinderspeelgoed! Wat een dunne pannetjes!
Het moet wel een beetje stevig materiaal zijn, heb op dit moment deze pannen en dat lijkt net kinderspeelgoed! Wat een dunne pannetjes!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Ik zoek nog betaalbare goede pannen(set). Sowieso een steelpan, of 2, en dan 2 of 3 maten gewone pannen, en eventueel nog een nieuwe koekenpan..
Ik heb een poosje geleden een pannenset bij de Ikea gekocht. Was voor een mooie prijs ( die weet ik niet meer ) en die pannen doen het goed.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
ik zoek... tuinstoelen zoals hieronder afgebeeld. Model mag iets anders zijn, maar wel van dat riet achtige spul.
Ik weet dat ze ze in heel veel winkels verkopen, alleen merk ik dat er bets nogal wat prijsverschil inzit...dus bij deze; waar zijn ze een beetje leuk betaalbaar??
Ik weet dat ze ze in heel veel winkels verkopen, alleen merk ik dat er bets nogal wat prijsverschil inzit...dus bij deze; waar zijn ze een beetje leuk betaalbaar??
JD- Ratel
@ Marietje, ik weet niet waar je vandaan komt maar hier hebben we een van cranenbroek. Daar verkopen ze nu ook ontzettend veel tuinmeubels en er zal vast wel zoiets bijzitten. Je kan ook wachten tot de zomer voorbij is dan houden tuincentra e.d. uitverkoop (mja moet je wel lang wachten)
Gast- Gast
Wij hebben onze tuinmeubels ook altijd bij Van Craenenbroeck gehaald, goed betaalbaar en goede kwaliteit.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Help elkaar zoeken!
» Het grote huisdieren topic!
» Het grote bezuinigingen topic!
» Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)
» Het grote POCH topic!
» Het grote huisdieren topic!
» Het grote bezuinigingen topic!
» Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)
» Het grote POCH topic!
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: