"ik zoek"-topic
+2
Queen
Jerry
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
"ik zoek"-topic
ik zag een topic met als titel 'wie weet waar je dit kunt kopen' en bedacht me zelf ook dat ik naar iets op zoek ben...
Vandaar een topic, voor iedereen die iets zoekt (als in de titel van een liedje of waar je bepaalde dingen kunt kopen...)
Ik zoek:
Een klein muziek-apparaatje (weet ook niet precies hoe 't heet). Het is een staafje met allemaal puntjes eraan en een kleine hendeltje. Als je aan dat hendeltje draait, krijg je heel zacht een muziekje, maar als je dat op een tafel of een kist zet (wat dan de trillingen doorgeeft, als een soort klankkast), hoor je 't muziekje veel harder.
Wie weet wat ik bedoel en/of wie weet waar dit te koop is? (En dan 't liefs iemand die 't echt weet en niet 'ik denk dat je 't daar wel kunt krijgen', want heb al heel wat rondgeneusd. Heb ze ooit eens bij de V&D gezien, maar nu nergens te vinden...).
Misschien ook al handig als ik weet hoe zoiets heet (omdat ik 't zo ook niet kan googlen...)
Vandaar een topic, voor iedereen die iets zoekt (als in de titel van een liedje of waar je bepaalde dingen kunt kopen...)
Ik zoek:
Een klein muziek-apparaatje (weet ook niet precies hoe 't heet). Het is een staafje met allemaal puntjes eraan en een kleine hendeltje. Als je aan dat hendeltje draait, krijg je heel zacht een muziekje, maar als je dat op een tafel of een kist zet (wat dan de trillingen doorgeeft, als een soort klankkast), hoor je 't muziekje veel harder.
Wie weet wat ik bedoel en/of wie weet waar dit te koop is? (En dan 't liefs iemand die 't echt weet en niet 'ik denk dat je 't daar wel kunt krijgen', want heb al heel wat rondgeneusd. Heb ze ooit eens bij de V&D gezien, maar nu nergens te vinden...).
Misschien ook al handig als ik weet hoe zoiets heet (omdat ik 't zo ook niet kan googlen...)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: "ik zoek"-topic
Jerry schreef:ik zag een topic met als titel 'wie weet waar je dit kunt kopen' en bedacht me zelf ook dat ik naar iets op zoek ben...
Ik zoek:
Die heb ik gezien bij een houtenspeelgoedwinkel in de Magna Plaza in Amsterdam (2e verdieping). Met allerlei verschillende deuntjes. Wellicht vind je het op een webshop?
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Ik weet precies wat je bedoelt, ik zou zeggen een mini draaiorgel? Op google vind ik een paar plaatjes, daar heten ze muziekdoosjes of draaidoosjes. Mijn buurjongetje spaarde die vroeger en had er tientallen op plankjes gespijkerd. Een beetje nostalgie voor mij, ik heb er ook ergens één.
Maar waar vind je die? Ik denk zeker dat ze ze in de museumshop van Van Speelklok tot Pierement in Utrecht verkopen, woon je daar toevallig in de buurt? Daarnaast zie ik ze weleens in winkeltjes, maar ik heb niet goed opgelet welke precies.
Maar waar vind je die? Ik denk zeker dat ze ze in de museumshop van Van Speelklok tot Pierement in Utrecht verkopen, woon je daar toevallig in de buurt? Daarnaast zie ik ze weleens in winkeltjes, maar ik heb niet goed opgelet welke precies.
Laatst aangepast door Sterre op di 7 jun 2011 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
jaaaah, die bedoel ik!
Chocolade, thanks
openingspost quoten is niet nodig
Chocolade, thanks
Jerry- Ratel
http://www.muziekdoosje.nl/product_info.php?cPath=2_18&products_id=178 Hier kun je ook verschillende melodietjes kiezen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
ik ga ze gewoon bestellen ook!
Für Elise en het Zwanenmeer
Für Elise en het Zwanenmeer
Jerry- Ratel
Dit is een hele cryptische, maar eerder heeft iemand ook een cryptische omschrijving van een liedje geraden:
Het is Engelstalig, het is een ballad, een gevoelig nummer wel geloof ik. Het woord 'cars' komt voor in het refrein en het is niet Chasing Cars.
Het is Engelstalig, het is een ballad, een gevoelig nummer wel geloof ik. Het woord 'cars' komt voor in het refrein en het is niet Chasing Cars.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Tracy Chapman: fast car
?
?
Jerry- Ratel
Oh my god, jij bent echt goed Dat is hem!!!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Haha, kan ook een leuk topic zijn, raadt het liedje
Bij de spirithoes zijn ze ook te koop.
Bij de spirithoes zijn ze ook te koop.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
SuperGrover schreef:Oh my god, jij bent echt goed Dat is hem!!!
Jeeej me
Jerry- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Algemeen ik zoek topic
» Zoek een avatar-topic
» Ik zoek een topic *gevonden*
» Shampoo: ik zoek een topic
» Help ik zoek een vakantie topic
» Zoek een avatar-topic