Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morgen auto ophalen :)

+5
Sweety
Suus
Winegum
Pannetoet
Marcellah89
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Morgen auto ophalen :) - Pagina 2 Empty Re: Morgen auto ophalen :)

Bericht  Liz zo 12 feb 2012 - 0:27

Yoyo schreef:
Liz schreef:
Yoyo schreef:
ExpressoB schreef:Als je kachelmotor stuk is, heb je echt een probleem.

Radiateur, koppakking.. Hoop niet dat het zulke geintjes zijn...

Daar zal ze nu meer dan een jaar later wel achter zijn denk ik Wink

Ik zie niet dat het jaar oud is? Ik zie alleen plaatsingsdatum 28 januari. Dat kan ook dit jaar zijn.. :P

De beginpost is geplaatst op 25 januari 2011 Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Liz zo 12 feb 2012 - 0:28

Champagne schreef:
Liz schreef:
Champagne schreef:
Marcellah89 schreef:Ik heb hem dan eindelijk!
Nouja woensdag al maar gisteren gelijk een stuk gereden naar mijn stage adres ongeveer 70 km en hij rijdt echt heerlijk!
Enige punt is dat ik de verwarming niet aan krijg.. heel vervelend.. hoop niet dat die kapot is!
ik ben benieuwd hoe je auto een jaar later bevalt? Ik heb zojuis ook een punto uit 2000 gekocht mag hen volgende week ophalen. Very Happy

Ik heb sinds oktober een punto uit 2001, ben er super blij mee. Hij is lekker snel en slurpt niet al te veel. Binnenkort de apk keuring (bah), hopelijk komt daar niet teveel uit Morgen auto ophalen :) - Pagina 2 561177
goed om te horen dat je tevreden bent! Volgens mij is dat hetzelfde model als bouwjaar 2000? Heb jij de originele radio er nog inzetten? En wat voor motor heb jij?

Ehm ik ben een autoleek, ik heb de originele radio erin zitten, kunnen ze er ook niet makkelijk uit jatten dus is wel fijn. Volgens mij heb ik een 1,2 benzine.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Champagne zo 12 feb 2012 - 1:00

Liz schreef:
Champagne schreef:
Liz schreef:
Champagne schreef:
Marcellah89 schreef:Ik heb hem dan eindelijk!
Nouja woensdag al maar gisteren gelijk een stuk gereden naar mijn stage adres ongeveer 70 km en hij rijdt echt heerlijk!
Enige punt is dat ik de verwarming niet aan krijg.. heel vervelend.. hoop niet dat die kapot is!
ik ben benieuwd hoe je auto een jaar later bevalt? Ik heb zojuis ook een punto uit 2000 gekocht mag hen volgende week ophalen. Very Happy

Ik heb sinds oktober een punto uit 2001, ben er super blij mee. Hij is lekker snel en slurpt niet al te veel. Binnenkort de apk keuring (bah), hopelijk komt daar niet teveel uit Morgen auto ophalen :) - Pagina 2 561177
goed om te horen dat je tevreden bent! Volgens mij is dat hetzelfde model als bouwjaar 2000? Heb jij de originele radio er nog inzetten? En wat voor motor heb jij?
Haha ik ook hoor. Wink Maar dan heb jij dus ook geen cd speler of wel?
Ehm ik ben een autoleek, ik heb de originele radio erin zitten, kunnen ze er ook niet makkelijk uit jatten dus is wel fijn. Volgens mij heb ik een 1,2 benzine.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: