Advies gevraagd!
+9
Prosecco
Melis_je
Gympie
lyke
Lenthe
Toet
Error
Zwerver
M@niek
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Advies gevraagd!
Ik heb nooit een nokia gehad, dus ik heb geen oplader beschikbaar.. Maar als iemand nu een oplader opstuurt, heb je die morgen al in huis. Het past door de brievenbus en voor 17.00/17.30 uur gepost is de volgende dag in huis... Dus als je nog snel aangeeft welke oplader je nodig hebt, heb je het morgen misschien al binnen.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
noorden? emmen?
dan kan je hier nu! een lader ophalen.
dan kan je hier nu! een lader ophalen.
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vroeg niet waar je woont, dat vroeg iemand anders, haha.
Een nokia oplader heb ik niet voor je.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Gympie schreef:Ik vroeg niet waar je woont, dat vroeg iemand anders, haha.
Dat vroeg ik haha!
Met Noorden woon je vast niet in Amsterdam
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Hoi Maura,
Mijn mobiel kapte er een paar weken geleden ook mee.
Ik naar de vodafone shop in de stad. Daar kunnen ze hem ter plaatse repareren. Als het nog binnen je garantie valt sturen ze hem nog gratis op en wordt hij gemaakt. Voor dat laatste kwam ik dus in aanmerking en ik heb hem binnen een week weer terug gekregen! Heel nieuwe telefoon gekregen.. dus erg blij.
Ik heb toen een mobiel geleend. Dus ik zou nu niet zomaar overhaast een nieuw abonnement aanschaffen. Ik snap je paniek in verband met de sollicitatiegesprekken. Ik had een telefonisch gesprek met een bedrijf waar ik kon werken.. en toen viel mijn mobiel in eens uit..
Tip: lean dus gewoon van iemand even een mobiel.. Post desnoods iets op je Facebook als de mensen hier te ver wonen
Mijn mobiel kapte er een paar weken geleden ook mee.
Ik naar de vodafone shop in de stad. Daar kunnen ze hem ter plaatse repareren. Als het nog binnen je garantie valt sturen ze hem nog gratis op en wordt hij gemaakt. Voor dat laatste kwam ik dus in aanmerking en ik heb hem binnen een week weer terug gekregen! Heel nieuwe telefoon gekregen.. dus erg blij.
Ik heb toen een mobiel geleend. Dus ik zou nu niet zomaar overhaast een nieuw abonnement aanschaffen. Ik snap je paniek in verband met de sollicitatiegesprekken. Ik had een telefonisch gesprek met een bedrijf waar ik kon werken.. en toen viel mijn mobiel in eens uit..
Tip: lean dus gewoon van iemand even een mobiel.. Post desnoods iets op je Facebook als de mensen hier te ver wonen
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Of kijk anders even op marktplaats. Misschien woont er iemand bij je in de buurt met zo'n oplader. Kan je de oplader misschien vanavond nog wel hebben.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
die oplader voor die tel heb ik liggen en ook nog een extra batterij erbij.
Heb die telefoon namelijk ooit gehad maar die was zo kapot.
Heb die telefoon namelijk ooit gehad maar die was zo kapot.
Gast- Gast
Meiden, het is helemaal gelukt!
Heb inmiddels een leentoestel. Ook nog mooi ook nog. Paniek, paniek... Weer eens voor niets...
Heb inmiddels een leentoestel. Ook nog mooi ook nog. Paniek, paniek... Weer eens voor niets...
Gast- Gast
Truttebel.Maura schreef:Meiden, het is helemaal gelukt!
Gelukkig heb je wat kunnen regelen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, het is gelukkig niet meer nodig.
Maar wel iedereen bedankt voor het meedenken.
Maar wel iedereen bedankt voor het meedenken.
Gast- Gast
Ik had dus inderdaad een reactie op een vacature waarop ik had gereageerd. Morgen gelijk even bellen.
Het enige probleem dat ik nu heb is dat ik al mijn telefoonnummers kwijt ben. Iemand weet hoe ik dat weer terug ga krijgen? Maakte wel regelmatig een Backup van mijn bb, maar weet niet of dat de contacten ook inhoudt?
Het enige probleem dat ik nu heb is dat ik al mijn telefoonnummers kwijt ben. Iemand weet hoe ik dat weer terug ga krijgen? Maakte wel regelmatig een Backup van mijn bb, maar weet niet of dat de contacten ook inhoudt?
Gast- Gast
Maura schreef:Ik had dus inderdaad een reactie op een vacature waarop ik had gereageerd. Morgen gelijk even bellen.
Sla je ze niet op je simkaart op?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Advies gevraagd
» Advies gevraagd.
» Advies gevraagd..
» Advies gevraagd...
» Advies gevraagd: katten!