Ohhhhhh! Balen!!!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ohhhhhh! Balen!!!
Mijn BB heeft het opgegeven. Of althans, hij start gewoon op, maar mijn toetsenbord en trackpad doen het niet meer. Ik heb hem net, in alle wanhoop, naar de Phonehouse gebracht. En ze gaan kijken of een update helpt. En dat hoop ik dan maar. Want ik heb wel een ouderwets telefoontje in de lade liggen, maar de oplader ontbreekt.
Jullie nog iets te balen?
Jullie nog iets te balen?
Gast- Gast
Re: Ohhhhhh! Balen!!!
Ja onze poes is weg. Heb werkelijk geen idee waar ze uithangt.
Wel balen van je BB, heb zelf ook een gehad vondt het maar ondingen.
Wel balen van je BB, heb zelf ook een gehad vondt het maar ondingen.
Gast- Gast
Ik baal dat ik niet even gewoon gescheiden ben en daarbij ook nog even hetzelfde inkomen mocht houden als vóór de scheiding. Mennn wat is dat een tegenvaller, elke maand weer.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Oeh, dat is ook vervelend, Dropdraakje. Hopen dat ze snel weer huiswaarts komt.
En ik begin de BB ook steeds meer te hekelen. Maar ik moet het er nog een jaar mee doen. En ook al zou ik een goedkope Android op de kop tikken, dan nog heb ik het probleem dat ik niets kan met de touchscreen.
En ik begin de BB ook steeds meer te hekelen. Maar ik moet het er nog een jaar mee doen. En ook al zou ik een goedkope Android op de kop tikken, dan nog heb ik het probleem dat ik niets kan met de touchscreen.
Gast- Gast
Nee dat niet, maar de kolere hypoteek en VvE maken het zo schijtduur. En in de kinderopvang verdien je helaas nou ook geen gouden bergen...
_Nina- Prater
Ik baal even van alles op dit moment. Leuk die emo dagen voorafgaand aan de stopweek. Jippie!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ken het probleem, Statler. Het is zoveel geld. Elke maand weer. Pfft.
Gast- Gast
Ach... gelukkig draagt R. wel een enorme rotsblok bij elke maand. Geen idee hoe en of ik het anders zou redden...
_Nina- Prater
voor Rush en haar maandelijkse emomoment.
Statler - Dat is lief van R.
Statler - Dat is lief van R.
Gast- Gast
Ik baal omdat ik ziek ben.
Mijn maag begint weer op te spelen en dat doet zoveel pijn Ik heb amper uithoudingsvermogen. Het stukje lopen naar de apotheek (hier om de bocht) heeft ervoor gezorgd dat ik helemaal uitgeput ben.
Bleeehhhhhh en dat in mijn laatste werkweken
Mijn maag begint weer op te spelen en dat doet zoveel pijn Ik heb amper uithoudingsvermogen. Het stukje lopen naar de apotheek (hier om de bocht) heeft ervoor gezorgd dat ik helemaal uitgeput ben.
Bleeehhhhhh en dat in mijn laatste werkweken
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
@Rush !
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Pagina 1 van 1