Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk hotel in Antwerpen gezocht!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Leuk hotel in Antwerpen gezocht! Empty Leuk hotel in Antwerpen gezocht!

Bericht  -Ieniemienie- zo 30 dec 2012 - 8:13

Mijn man en ik willen een nachtje weg samen naar Antwerpen.
Nu zijn we opzoek naar een leuk hotel. Goed met de auto aan te rijden, en dicht bij het Centrum.

Wie heeft er een leuke tip?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk hotel in Antwerpen gezocht! Empty Re: Leuk hotel in Antwerpen gezocht!

Bericht  Snack a Jack zo 30 dec 2012 - 9:02

Wij hebben eind oktober in hotel Les Nuits gezeten. Super leuk hotel, garage om de hoek en midden in het centrum.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk hotel in Antwerpen gezocht! Empty Re: Leuk hotel in Antwerpen gezocht!

Bericht  Jerry di 1 jan 2013 - 1:48

als wij een stedentrip doen, boeken wij vaak via 'hotwire.com'. Je hebt dan de optie om een stad + wijk te selecteren, waarna je na betaling pas hoort in welk hotel je zit. hierdoor kun je veel geld besparen. Misschien is het niet wat je zoekt, maar vond 't destijds wel een goeie tip die ik kreeg Wink

(overigens kun je ook 'gewoon' hotels boeken daar en als je een beetje goed oplet, weet je bijna zeker dat je secret hotel een hotel is dat ook gewoon 'zichtbaar' op de site staat, alleen betaal je zo 60 euro minder smile )
Wij hebben overigens in het Ramada Plaza-hotel gezeten in Antwerpen, niet echt een aanrader: de wc liep door, waardoor ik slecht sliep, tot 2x toe aangegeven en het zou gerepareerd worden, nacht 3 was het nog niet gefikst en kregen we een nieuwe kamer, waar het óók zo bleek te zijn Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk hotel in Antwerpen gezocht! Empty Re: Leuk hotel in Antwerpen gezocht!

Bericht  girli di 1 jan 2013 - 2:02

Wij hebben afgelopen jaar hier geslapen: http://www.accorhotels.com/nl/hotel-6192-ibis-budget-antwerpen-centraal-station-voorheen-etap-hotel/index.shtml

Goede service, werd gelijk geholpen toen we problemen hadden met de deur van onze kamer. Het is een klein stukje lopen in vergelijking tot andere hotels, maar wel waard vond ik. We liepen bijna direct het station in, wat voor ons een voordeel was, omdat we met de trein waren.

Ontbijten vonden we wel duur, dus dat hebben we lekker in de stad gedaan. Naast ons hotel zat ook de Lidl, dus daar hebben we voor 's avonds e.d. drinken en snacks gehaald.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk hotel in Antwerpen gezocht! Empty Re: Leuk hotel in Antwerpen gezocht!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum