Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zwanger, wat voor pijnstiller slikken?

+7
Jade
PiP
Pien
Sterrin_
Pink!
Novalee
Mida4you
11 plaatsers

Ga naar beneden

zwanger, wat voor pijnstiller slikken? Empty zwanger, wat voor pijnstiller slikken?

Bericht  Mida4you vr 29 maa 2013 - 3:32

Ik heb af en toe last van hoofdpijn en wil dan een pijnstiller slikken. Nu weet ik niet meer wat ik wel en niet mag slikken. Ibuprofen mag sowieso niet. In de bijsluiter van de paracetamol staat alleen slikken op advies van de dokter....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger, wat voor pijnstiller slikken? Empty Re: zwanger, wat voor pijnstiller slikken?

Bericht  Novalee vr 29 maa 2013 - 3:38

Paracetamol mag je gewoon slikken. Volgens mijn VK max. 6 keer per dag, dat is volgens mij ook de gebruikelijke maximale hoeveelheid. Natuurlijk moet je dit niet dagelijks doen maar een keertje kan geen kwaad. Als je hoofdpijn hebt kun je dus prima een paracetamol slikken.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger, wat voor pijnstiller slikken? Empty Re: zwanger, wat voor pijnstiller slikken?

Bericht  Pink! vr 29 maa 2013 - 3:46

Idd pcm mag je gewoon.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger, wat voor pijnstiller slikken? Empty Re: zwanger, wat voor pijnstiller slikken?

Bericht  Sterrin_ vr 29 maa 2013 - 3:55

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=13039

Is pas bekend, ik heb tijdens mijn laatste zwangerschap best wel veel paracetamol geslikt op advies van de gyn, ivm erge hoofdpijn, nu ik dit weet zou ik toch voorzichtig zijn, jij zit ook precies in deze weken.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger, wat voor pijnstiller slikken? Empty Re: zwanger, wat voor pijnstiller slikken?

Bericht  Pien vr 29 maa 2013 - 4:22

Normaal slik ik al nooit pijnstillers maar nu al helemaal niet. Ook al heb ik knallende hoofdpijn, dan maar even slapen, maar een pijnstiller komt er niet in.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger, wat voor pijnstiller slikken? Empty Re: zwanger, wat voor pijnstiller slikken?

Bericht  PiP vr 29 maa 2013 - 4:51

Even slapen hielp bij mij absoluut niet.. Ik heb ook regelmatig pcm geslikt.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger, wat voor pijnstiller slikken? Empty Re: zwanger, wat voor pijnstiller slikken?

Bericht  Mida4you vr 29 maa 2013 - 5:21

Pien schreef:Normaal slik ik al nooit pijnstillers maar nu al helemaal niet. Ook al heb ik knallende hoofdpijn, dan maar even slapen, maar een pijnstiller komt er niet in.

Kon ik maar even slapen....maar mijn man is niet thuis.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger, wat voor pijnstiller slikken? Empty Re: zwanger, wat voor pijnstiller slikken?

Bericht  Jade vr 29 maa 2013 - 5:38

Blijf in ieder geval véééél drinken! En als het echt niet meer gaat een pcm, maar ik zou dat proberen te voorkomen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger, wat voor pijnstiller slikken? Empty Re: zwanger, wat voor pijnstiller slikken?

Bericht  Annemie vr 29 maa 2013 - 6:37

Ik heb ook minstens 1 keer per week ontzettende hoofdpijn, ik neem dan 2 paracetamol.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger, wat voor pijnstiller slikken? Empty Re: zwanger, wat voor pijnstiller slikken?

Bericht  Snoes vr 29 maa 2013 - 10:23

Ik heb tijdens mijn zwangerschap 1x een Dafalgan genomen, maar verder helemaal niets. Ik probeerde dat ook echt te mijden, ook al had ik knallende hoofdpijn o.i.d.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger, wat voor pijnstiller slikken? Empty Re: zwanger, wat voor pijnstiller slikken?

Bericht  Twellie vr 29 maa 2013 - 11:18

Ik slik gewoon paracetamol.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger, wat voor pijnstiller slikken? Empty Re: zwanger, wat voor pijnstiller slikken?

Bericht  Sophiee za 30 maa 2013 - 1:54

Paracetamol. Ik moest het slikken om een ontsteking tegen te gaan. Ook aan het einde tegen de hypertensie.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger, wat voor pijnstiller slikken? Empty Re: zwanger, wat voor pijnstiller slikken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum