Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Irritant gestommel van de bovenburen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Irritant gestommel van de bovenburen Empty Irritant gestommel van de bovenburen

Bericht  MarySun zo 15 jul 2012 - 9:04

Hoi allemaal,

Ik woon in een flat en de laatste tijd komt er bij mijn bovenburen nogal vaak gestommel vandaan. Als ik thuis ben, hoor ik ze met regelmaat heen en weer lopen en met deuren slaan. Ik weet niet hoe luid ze lopen, maar ik kan me niet voorstellen dat als je gewoon normaal op je sokken over het laminaat o.i.d. loopt, dat de onderburen daar last van hebben.

Ik merk dat ik me eraan begin te irriteren, maar helaas weet ik niet wie mijn bovenburen zijn. Laatste tijd ben ik veel aan het studeren voor mijn werk, daardoor irriteer ik me er nu nog meer aan. Wat zouden jullie in mijn geval doen? De stoute schoenen aantrekken en ze vragen of ze wat zachter kunnen doen? Ik ben echt geen held in dat soort situaties en al helemaal niet wanneer ik deze mensen niet ken. Of een briefje in de bus doen?

MarySun
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 132
Registratiedatum : 10-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritant gestommel van de bovenburen Empty Re: Irritant gestommel van de bovenburen

Bericht  Moonlight zo 15 jul 2012 - 9:38

Mijn bovenbuurvrouw heeft haar senseo apparaat (haar keuken zit boven mijn slaapkamer) op een randje bij het raam staan. Wat een pokke herrie maakte dat ding man, ik werd er serieus wakker van soms ging het om 6uur al af. En dan niet 1 bak, maar de dubbele bak koffie werd geselecteerd.

Na me dik 2 maanden te hebben geirriteerd, heb ik toch gevraagd of ze misschien iets onder dat ding kon leggen omdat ik er toch wel vaak wakker van werd. En sindsdien hoor ik eigenlijk vrij weinig. Als ik er op let hoor ik het, maar ze houdt er nu rekening mee en ben blij dat ik het gevraagd heb.

Als het nette mensen zijn, dan kan het geen kwaad hoor. Gewoon doen, dat zal jou alleen maar rust geven lijkt mij Irritant gestommel van de bovenburen 561177
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Irritant gestommel van de bovenburen Empty Re: Irritant gestommel van de bovenburen

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 6:50

Ik zou ook netjes aangeven dat je er last van hebt. Zolang ze dat niet weten, blijft dit probleem doorgaan en wordt de irritatie steeds groter. Als het redelijke mensen zijn houden ze, als ze het weten, er wel rekening mee.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: