Merkwaardigste kraamcadeau
+27
loesje
Caulfield
_Lana_
Coco
Tania
Susan
teletascha
Parel
Bacio
Muppetje
Pien
Happydobby
Coccinelle
Printje
Océane
Clapperdie
Annemie
chipa
mzcharlotte
Slakje
Purpleflower
Lejow
SarahKey
Fiebje
Twellie
PapillonRose
Aimee
31 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Merkwaardigste kraamcadeau
Ik had van die anti striae crème in een pakket! Die heb ik toen maar aan mijn vriendin gegeven. En een hele lelijke Minnie mouse fles en spenenset... Die heb ik maar bewaard voor een pop ofzo straks!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Het enige wat ik kan bedenken is kleertjes voor het foute seizoen. Maar ikmvond het wel lief bedoeld. Het was verder ook niet lelijk ofzo, alleen zonde dat ze het niet of nauwelijks heeft kunnen dragen.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Bacio schreef:ohhh wat erg ik maak echt al deze fouten. Ik heb geen idee van maten, koop vaak knuffels en heb zelfs een keer een "hoera met zoon" kaart voor een meisje gekocht. (Ze heette SAM, ja sorry hoor al dat hippe gedoe met die namen. Dan ga ik ervanuit dat t een jongen is).
Haha Wat maten betreft kan je het soms ook gewoon niet weten hoor. Ik had ook een mooi berenpak gekocht voor mijn zoon tijdens mijn zwangerschap in maatje 62, weet ik veel dat hij dat pas in april goed paste
En knuffels geef ik zelf ook wel eens, maar dan wel altijd naam-knuffels.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Bacio schreef:ohhh wat erg ik maak echt al deze fouten. Ik heb geen idee van maten, koop vaak knuffels en heb zelfs een keer een "hoera met zoon" kaart voor een meisje gekocht. (Ze heette SAM, ja sorry hoor al dat hippe gedoe met die namen. Dan ga ik ervanuit dat t een jongen is).
Wij kregen een 'hoera, een dochter' kaart voor Ezra.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mijn zoontje kreeg ik een jurkje met hello kitty
Bij M. hebben we niet echt rare dingen gekregen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Bij mijn zoontje kreeg ik een jurkje met hello kitty
Daar snap je toch niets van. Als je al op zoek gaat naar een cadeau dan weet je toch wel of het een jongen of een meisje is, lijkt mij. Een kaart voor het verkeerde geslacht, door de naam, daar kan ik nog enigszins inkomen dat je je daardoor vergist. Maar wanneer je dicht genoeg bij degenen staat om op bezoek te gaan, dan weet je, neem ik aan, wel beter.
Of mensen moeten houden van een hello kitty jurk en dan nog gecombineerd met een jongen erin.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Wij hebben eigenlijk geen gekke dingen gekregen. Ja wel veel knuffels, dat is wel zonde.
Wat is er trouwens mis met bloemen krijgen??!
Ik kreeg van meerdere mensen als extra cadeautje een bos bloemen, ik vond dat zo attent, speciaal voor de kraanvrouw ( die al het werk heeft moeten verrichten :-p ).
Ik kreeg van meerdere mensen als extra cadeautje een bos bloemen, ik vond dat zo attent, speciaal voor de kraanvrouw ( die al het werk heeft moeten verrichten :-p ).
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Nois schreef:Tania schreef:Bij mijn zoontje kreeg ik een jurkje met hello kitty
Daar snap je toch niets van. Als je al op zoek gaat naar een cadeau dan weet je toch wel of het een jongen of een meisje is, lijkt mij. Een kaart voor het verkeerde geslacht, door de naam, daar kan ik nog enigszins inkomen dat je je daardoor vergist. Maar wanneer je dicht genoeg bij degenen staat om op bezoek te gaan, dan weet je, neem ik aan, wel beter.
Of mensen moeten houden van een hello kitty jurk en dan nog gecombineerd met een jongen erin.
Nou ze was er van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen zei ze dus ze had het al gekocht voordat ik bevallen was. Ik had dan zelf nog een ander cadeautje gekocht maar goed zij blijkbaar niet
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben ook wel wat kleertjes gekregen met verkeerde maat-seizoen combinaties, maar dat vind ik ook niet zo vreemd. Ik doe dat zelf ook nog wel eens verkeerd, en er zit zo'n enorme variatie in de groei wat dat betreft. Mijn zoontje zit met 3.5 maand al in maat 68 bijvoorbeeld. Ik kon er nu dus achter dat ik sommige leuke tshirtjes is 62 niet heb gebruikt, en dat ik zijn warmere kleertjes maat 62 niet ga gebruiken.
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
Wij hebben in het begin wel wat rare kleertje gekregen waarvan we echt dachten 1 keer aan voor de foto of dat zelfs liever niet. zo hebben we bv een dikke gebreide indianen vest gekregen voor a.lex.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Wat is er mis met een knuffel als kraamkado?
Ifrah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 28
Registratiedatum : 06-06-11
[quote="loesje" zo hebben we bv een dikke gebreide indianen vest gekregen voor a.lex.[/quote]
Maar die zien er ook zo leuk uit op de kraam in die kleine maatjes! Heb er ook wel eens naar gekeken, vind ze best wel schattig en grappig maar nooit gekocht als cadeautje omdat ik inderdaad betwijfelde of iedereen dit wel leuk en praktisch zou vinden.
Maar die zien er ook zo leuk uit op de kraam in die kleine maatjes! Heb er ook wel eens naar gekeken, vind ze best wel schattig en grappig maar nooit gekocht als cadeautje omdat ik inderdaad betwijfelde of iedereen dit wel leuk en praktisch zou vinden.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb de laatste keer wel vier zeepkettingen gehad.. Bergen knuffels en we hadden er nog zoveel van de eerste..
Ontzettend veel zwitsal spulletjes (wel erg leuk)
En bloemen vind ik ook erg leuk hoor!
Ontzettend veel zwitsal spulletjes (wel erg leuk)
En bloemen vind ik ook erg leuk hoor!
Gast- Gast
Ik heb helemaal niks met bloemen en laatje verwelken. Liever chocolade. Moest ik nu graag bloemen zien was het wat anders natuurlijk._Lana_ schreef:Wij hebben eigenlijk geen gekke dingen gekregen. Ja wel veel knuffels, dat is wel zonde.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ifrah schreef:Wat is er mis met een knuffel als kraamkado?
Met 1 knuffel niks... Met 30 knuffels wel...
Gast- Gast
Watermeloen schreef:Ifrah schreef:Wat is er mis met een knuffel als kraamkado?
Ooh wordt het zo bedoeld. Dat is inderdaad wel zonde ja. Nooit zo bij stilgestaan, vond het altijd wel leuk om een knuffel te geven. Ik dacht juist altijd: ze zullen vast al zoveel kleertjes krijgen!
Ifrah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 28
Registratiedatum : 06-06-11
Ifrah schreef:Watermeloen schreef:Ifrah schreef:Wat is er mis met een knuffel als kraamkado?
Ooh wordt het zo bedoeld. Dat is inderdaad wel zonde ja. Nooit zo bij stilgestaan, vond het altijd wel leuk om een knuffel te geven. Ik dacht juist altijd: ze zullen vast al zoveel kleertjes krijgen!
Het is ook opzich een heel leuk cadeautje, maar het is zo zonde als je er zoveel krijgt.
@ Slakje: Ah op die manier. Ja met chocolade kun je mij ook nog veel gelukkiger krijgen, haha, maar ik vond het wel heel erg leuk dat ze speciaal iets meenamen voor me.
Bloemen vind ik wel altijd leuk.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Dat laatste klopt meestal wel, dus heel attent dat je eraan denkt om dan iets anders leuks te geven, maar men krijgt dus vaak ook heel veel knuffelsIfrah schreef:Watermeloen schreef:Ifrah schreef:Wat is er mis met een knuffel als kraamkado?
Zelf heb ik niet echt rare cadeaus gehad, maar wel genoeg cadeaus die ik echt niet leuk vond of wat totaal niet onze smaak is.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Oh ja, ik heb ook van (serieus hele hippe) vrienden een eigengehaakt groen/geel/wit vestje met pareltjes gekregen en setje wanten... Vond het een raar cadeau, van hun, ook al had het absoluut de beste intenties. Ze heeft het nooit aan gehad.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Slakje schreef:Bloemen. Vreselijk. Van mijn oma en van mijn vriend zijn oma. Ik heb ze toen weggegeven, ik kan echt niet voor planten zorgen.
Oh en diezelfde oma van mijn vriend had in het kaartje, geschreven: proficiat met de baby, van penis. Toen moest ik wel even lachen.
Verder hebben we ook een verkleedkostuum van star wars gekregen.
Dat had mijn vriend wel geweldig gevonden...maar goed wij hebben een jongen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
We hebben niet echt rare cadeau's gehad. Wel veel cadeau's waar we uiteindelijk niks mee hebben gedaan (speentjes en speenkettingen bijvoorbeeld, dochter had geen speen. Of kleertjes die niet helemaal onze smaak waren en wij hebben inderdaad ook heel veel knuffels en knuffeldoekjes gekregen die nu allemaal in een doos zitten).
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: