Merkwaardigste kraamcadeau
+27
loesje
Caulfield
_Lana_
Coco
Tania
Susan
teletascha
Parel
Bacio
Muppetje
Pien
Happydobby
Coccinelle
Printje
Océane
Clapperdie
Annemie
chipa
mzcharlotte
Slakje
Purpleflower
Lejow
SarahKey
Fiebje
Twellie
PapillonRose
Aimee
31 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Merkwaardigste kraamcadeau
Volgens mij is hier wel eens zo'n topic geweest, maar ik kan hem niet meer vinden...
Wat was het raarste/minst leuke/merkwaardigste kraamcadeau dat je hebt gekregen?
Ik had een paar dagen geleden een oud collega op (verlaat) kraamvisite en kreeg een bus flesvoeding. Vast lief bedoeld, aangezien het best wat kost als je flesvoeding geeft, maar ik vond het ook wel een beetje gek dat ze er van uit ging dat het wel handig zou zijn ofzo... Ik geef nog borstvoeding, dus ik ga het ook niet gebruiken.
Verder hebben we heel veel leuke dingen gehad! Alleen knuffels en zwitsal kan ik ook wel een winkeltje mee beginnen
Wat was het raarste/minst leuke/merkwaardigste kraamcadeau dat je hebt gekregen?
Ik had een paar dagen geleden een oud collega op (verlaat) kraamvisite en kreeg een bus flesvoeding. Vast lief bedoeld, aangezien het best wat kost als je flesvoeding geeft, maar ik vond het ook wel een beetje gek dat ze er van uit ging dat het wel handig zou zijn ofzo... Ik geef nog borstvoeding, dus ik ga het ook niet gebruiken.
Verder hebben we heel veel leuke dingen gehad! Alleen knuffels en zwitsal kan ik ook wel een winkeltje mee beginnen
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Merkwaardigste kraamcadeau
Het merkwaardigste kraamcadeau zat in een verder heel leuk cadeaupakket. Dat was zwitsal borstencrème
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
We kregen een cadeaupakket met wat spulletjes waarop iets in de richting van 'baby 2011' stond voorgedrukt. Ik zag dit later liggen in de winkel en het kostte geloof ik 0,75 euro (omdat ze er dus nog vanaf moesten voor het 2012 werd).
Er zijn hier op het forum al vaak discussies geweest dat je niet bij iemand in de portemonnee kunt kijken enzovoorts, maar dit vond ik toch wel een beetje vrekkerig.
Er zijn hier op het forum al vaak discussies geweest dat je niet bij iemand in de portemonnee kunt kijken enzovoorts, maar dit vond ik toch wel een beetje vrekkerig.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Onze zoon kreeg een boerenpet in een verscrikkelijke kleur, omdat zijn vader ook altijd een pet draagt! Euh niet dus, mijn man heeft in zijn puberjaren met een pet gelopen maar dat was een baseball pet en zeker geen boerenpet.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Tuinstoel schreef:We kregen een cadeaupakket met wat spulletjes waarop iets in de richting van 'baby 2011' stond voorgedrukt. Ik zag dit later liggen in de winkel en het kostte geloof ik 0,75 euro (omdat ze er dus nog vanaf moesten voor het 2012 werd).
Maar misschien had diegene het al een tijdje in huis toen het nog niet afgeprijsd was.
Kraamkado's heb ik altijd al tijden in huis of ik wil iets met een naam geven.
ons 'raarste' kado was een warm winter boxpakje in de maat wat hij draagt in de zomer.
En een boxpakje in maat 74. Alsof je een kindje van een jaar (meestal) nog een boxpakje aangeeft.
En een boxpakje in maat 74. Alsof je een kindje van een jaar (meestal) nog een boxpakje aangeeft.
Tuinstoel schreef:We kregen een cadeaupakket met wat spulletjes waarop iets in de richting van 'baby 2011' stond voorgedrukt. Ik zag dit later liggen in de winkel en het kostte geloof ik 0,75 euro (omdat ze er dus nog vanaf moesten voor het 2012 werd).
Dit zou ik alleen raar vinden als mijn kindje in 2012 geboren zou zijn en ik krijg een shirt met 'born in 2011'.
Ja, misschien was het wat goedkoop, maar het gaat om het idee? En wat SK zegt, misschien hadden ze het al eerder gekocht?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
een romper in maat 98/104 en klompen in maat 25!
Heel veel winterkleertje(geboren nov2010) in maat 68, ze had die maat rond juli en heeft er dus bijna niks van kunnen dragen.
Heel veel winterkleertje(geboren nov2010) in maat 68, ze had die maat rond juli en heeft er dus bijna niks van kunnen dragen.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Mijn schoonmoeder heeft er nogal een handje van om "rare" dingen te kopen.
Maar vooral ook heel veel van hetzelfde, zo heb ik ooit 3 dezelfde spijkerbroekjes voor H. gehad, in dezelfde maat of een soort rammelaar in de vorm van een clowntje. Schattig maar enorm gevaarlijk met scherpe randen en allemaal kleine onderdelen die er al af braken als je er naar keer...
Og van die nep uggs in de zomer omdat ze met korting waren.
Dat soort dingen.
Maar vooral ook heel veel van hetzelfde, zo heb ik ooit 3 dezelfde spijkerbroekjes voor H. gehad, in dezelfde maat of een soort rammelaar in de vorm van een clowntje. Schattig maar enorm gevaarlijk met scherpe randen en allemaal kleine onderdelen die er al af braken als je er naar keer...
Og van die nep uggs in de zomer omdat ze met korting waren.
Dat soort dingen.
Gast- Gast
jaa nep uggs heb ik hier ook staan in maat 22.. de kan ze nu preces aan...
Handig in juli
Handig in juli
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Bloemen. Vreselijk. Van mijn oma en van mijn vriend zijn oma. Ik heb ze toen weggegeven, ik kan echt niet voor planten zorgen.
Oh en diezelfde oma van mijn vriend had in het kaartje, geschreven: proficiat met de baby, van penis. Toen moest ik wel even lachen.
Verder hebben we ook een verkleedkostuum van star wars gekregen.
Oh en diezelfde oma van mijn vriend had in het kaartje, geschreven: proficiat met de baby, van penis. Toen moest ik wel even lachen.
Verder hebben we ook een verkleedkostuum van star wars gekregen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Purpleflower schreef:een romper in maat 98/104 en klompen in maat 25!
Zonde is dat dan. Maar dan groeide jou meisje niet zo heel snel dan. Want de meeste kinderen zitten voor het half jaar wel in maat 68.
Siem heeft ook klompjes gehad Groeit hij vanzelf wel in. Kon ook niet anders met een oom die in klompen handelt.
Ik vroeg me af of jullie dan ook echt niet blij zijn met de kadootjes (niet dat je het laat merken aan de gever natuurlijk)? Wat betreft zomer/winterkleding in de verkeerde maat geven, dat zou mij ook echt kunnen overkomen. Ik heb daar de ballen verstand van.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Naja echt niet blij.. ik vind het gewoon zonde. Dan heb je iets gekocht wat niet gebruikt gaat worden. Maar ik bewaar het wel, wie weet word ons tweede kindje in een heel ander seizoen geboren.
mzcharlotte schreef:Ik vroeg me af of jullie dan ook echt niet blij zijn met de kadootjes (niet dat je het laat merken aan de gever natuurlijk)? Wat betreft zomer/winterkleding in de verkeerde maat geven, dat zou mij ook echt kunnen overkomen. Ik heb daar de ballen verstand van.
Ik vind het superlief dat iemand de moeite neemt om iets uit te zoeken.
Maar als je er geen verstand van hebt, kun je het misschein beter vragen? Of een bon geven.
Het is zoooo zonde als het achter in de kast beland en er niks mee gebeurd.
Plus dat kleertjes zo persoonlijk zijn. Mijn schoonmoeder en de vriendin van mijn schoonvader zijn nogal van grote opdrukken zoals Hello Kitty, Mega Mindy enzo... Dat vind ik echt afschuwelijk.
En hoe lief ik het ook vind dat ze hun best gedaan hebben ze krijgt het niet aan. Ja ze heeft wat Hello Kitty shirts voor in bed
Ik heb het al een keer aangegeven en daar komt bij... Ze zien toch zeker ook wel dat H. (en A. inmiddels ook) helemaal niet in dat soort kleding loopt? Ik vind het echt zonde...
Gast- Gast
Niet echt heel rare dingen gekregen. Wel heel lelijke schoentjes met een keiharde zool. Zit niet echt Lekker bij een baby. Verder leuke spulletjes gekregen.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Ik was juist zelf zo dom,de eerste pakjes die we gekocht hebben in maat 56 waren meer voor de winter,toen mijn zoontje geboren werd was het 39 graden,dus de eerste pakjes heeft hij bijna niet aangehad,heel jammer..
Hij heeft wel boxpakjes gekregen,die heeft hij nooit aan gehad,vind het zelf geen fijne dingen en vind het ook niet echt mooi.
Hij heeft wel boxpakjes gekregen,die heeft hij nooit aan gehad,vind het zelf geen fijne dingen en vind het ook niet echt mooi.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb van de week een verlaat cadeau gekregen van mijn oom uit Duitsland. Een matrozenpakje!
Heel licht blauw met een broekje, hemdje en een muts. De muts is zo groot dat ik er beter een bivak van kan maken!
Dit krijgt hij gewoon een keer aan voor de grap en voor de foto maar verder niet hoor!
Heel licht blauw met een broekje, hemdje en een muts. De muts is zo groot dat ik er beter een bivak van kan maken!
Dit krijgt hij gewoon een keer aan voor de grap en voor de foto maar verder niet hoor!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Een zelfgedrukt t-shirt met een spelfout erin... Ik heb het wel bewaard, maar weet even niet meer de precieze fout maar het was ook een stom shirt. Lime-groen met grote witte lelijke letters...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Eigenlijk kan ik niets bedenken, wij hadden cadeaubonnen gevraagd en van de meesten mensen hebben we die ook gekregen. Ik heb wel aangegeven geeeeeeeeeeeeeen knuffels hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
PapillonRose schreef:Het merkwaardigste kraamcadeau zat in een verder heel leuk cadeaupakket. Dat was zwitsal borstencrème
Haha..Die heb ik ook gehad als kraamcadeau.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Een soort harde knuffel van spijkerstof, echt een raar ding.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Een kaart met een beer met blauw shirtje. Daarin stond hoera, gefeliciteerd met jullie zoon.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Haha. Juist. Bijzonder...Pien schreef:Een kaart met een beer met blauw shirtje. Daarin stond hoera, gefeliciteerd met jullie zoon.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
ohhh wat erg ik maak echt al deze fouten. Ik heb geen idee van maten, koop vaak knuffels en heb zelfs een keer een "hoera met zoon" kaart voor een meisje gekocht. (Ze heette SAM, ja sorry hoor al dat hippe gedoe met die namen. Dan ga ik ervanuit dat t een jongen is).
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: