Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen dinsdag!

+8
Suus
Janelie
Prosecco
Sarah1985
Lotus
Inge
Lejow
Lady4
12 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Lady4 ma 19 dec 2011 - 18:54

Lekker geslapen? En wat zijn jullie plannen vandaag?

Ik heb nachtdienst en werk tot half acht. Daarna kan ik even langs de kno arts voor een controle van mijn langdurige oorontsteking. Dan richting huis en mijn bed in! Vanavond doe ik lekker rustig aan en vannacht weer werken.

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 18:56

Goedemorgen!

Ik ga zo werken. Eind van de middag zet ik mijn presentatie in elkaar voor morgen. Daarna ga ik bij mijn ouders eten. Vanavond ga ik met mijn moeder en een vriendin bloemschikken.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Lejow ma 19 dec 2011 - 18:57

Goede morgen allemaal!
Balen Lily, dat je oor nog steeds niet over is!!


Ik ga ook werken zo, vanmiddag even langs de ortho. Ik moet elastiekjes dragen om een gat tussen 2 tanden te dichten, maar nu ontstaat er langzaamaan een spleetje tussen 2 andere tanden en daaaaaaaaaaaaaaaaaat willen we niet!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Inge ma 19 dec 2011 - 19:01

Goedemorgen,
Ik heb afgelopen nacht een nacht / slaapdienst gedraaid, ben om 12.00uur vrij (zou om 10uur vrij zijn maar moet wat langer blijven)
Daarna boodschappen doen en even bijslapen

Fijne dag allemaal
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 19:07

Knap hoor, dat soort diensten draaien. Hopelijk komt er iets uit je bezoek bij de KNO arts of blijft het vanaf nu gewoon weg!

Ik ga rustig aan doen. Denk 1 klant en dan richting werk voor de bestellingen. Daarna hebben we vergadering en dan de kerstborrel. Gezellig want we gaan schaatsen met zijn allen en dan krijgen we geloof ik ons kerstpakket. Hoop niet dat het heel laat gaat worden want morgen moet ik natuurlijk ook gewoon aan het werk Very Happy. Maar goed, heel veel werken zit er vandaag niet in haha Very Happy.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 19:07

Lejow schreef:Balen Lily, dat je oor nog steeds niet over is!!!

?? laughcry Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 19:19

Hahaha ik zag het ook al Zusje smile

Goedemorgen!
Hier lekker geslapen eigenlijk, lag vanmorgen nog wel erg lekker.
Straks weer naar lichttherapie.
Vandaag zijn we ook 1 jaar "getrouwd" en ik geloof dat mijn schoonouders nog langs zouden komen vanavond.

Fijne dag all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 19:23

Zusje schreef:
Lejow schreef:Balen Lily, dat je oor nog steeds niet over is!!!

?? laughcry Very Happy

Iets met zwangerschap en dementie denk ik Wink


Ik ga vandaag naar stage, weer een dagje groep 4. Nog twee weken, dat zit mijn LIO erop. Blij om de periode af te sluiten, jammer om de klas te verlaten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Lotus ma 19 dec 2011 - 20:33

Goedemorgen,

Ik heb wel redelijk goed geslapen. Ben nog wel moe. Ik ga straks even kijken of de kapper nog een plekje heeft. Aan het eind van de ochtend moet ik bij mijn psychiater zijn. Meteen daarna moet ik naar een vergadering en verder heb ik geen plannen.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Sarah1985 ma 19 dec 2011 - 20:35

Goedemorgen
Ik ben onderweg naar het ziekenhuis. Waar ik zo geopereerd word aan mijn hand. Verder zie ik wel hoe de dag gaat
Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Prosecco ma 19 dec 2011 - 20:39

Goedemorgen allemaal!

Ik ga vandaag weer heel rustig aan doen, want na mijn auto ongeluk doet zelf ademhalen pijn. Ook is mijn halve lichaam blauw, dus verwacht van mij vandaag niet te veel Wink

Ik hoop dat ze iets zinnigs over je oorontsteking kunnen zeggen Lady! En Doedel, gefeliciteerd!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Janelie ma 19 dec 2011 - 21:31

Goeiemorgen!

Ik heb wel lekker geslapen, wel te kort. Zo even mijn essay inleveren op de uni, daarna lunchen met een vriendin en misschien heb ik vanmiddag nog tijd om eventjes mijn bed weer in te duiken. Vanavond heb ik met een vriend afgesproken en hopelijk wordt dat niet al te laat. Wel een lekker dagje voor de boeg!

Fijne dag allemaal
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Suus ma 19 dec 2011 - 21:33

Goedemorgen!
Heb lekker geslapen en mag nu weer aan het werk. Nog twee daagjes en dan... vakantie! Very Happy Vanavond ga ik gezellig bij een vriendin eten smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Pompoen ma 19 dec 2011 - 21:52

Prosecco schreef:Goedemorgen allemaal!

Ik ga vandaag weer heel rustig aan doen, want na mijn auto ongeluk doet zelf ademhalen pijn. Ook is mijn halve lichaam blauw, dus verwacht van mij vandaag niet te veel Wink

Ik hoop dat ze iets zinnigs over je oorontsteking kunnen zeggen Lady! En Doedel, gefeliciteerd!

Ben je wel aan het werk of zit je thuis? Lijkt me echt een heel pijnlijke aangelegenheid!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Pompoen ma 19 dec 2011 - 21:57

Goedemorgen,

ik lag heel lekker te slapen toen ik wakker werd. Echt zo gevoel van aaaaaah, dat was lekker. Was alleen vannacht in slaap gevallen met de electrische deken aan op de hoogste stand dus ik werd om 3.30 u wakker omdat ik het snikheet had!

Ik had gisterenavond een supergezellige laatste kooravond van 't jaar, we hebben een soort kerstkaraoke gedaan. Haha was erg grappig, er waren ook liedjes die veeeeeel te lang duurden, zat iedereen te steunen. En verder lekker hard gebruld en heel veel gelachen. Had ook twee port op, wat zeker mee hielp bij de feestvreugde ;-).
Daarna door de sneeuwregen naar huis gefietst, heb er ongeveer 30 minuten over gedaan (heen met wind mee 20 minuten), vond het eigenlijk wel lekker op de fiets, dat ga ik vaker doen.
Oh en ik kwam tot de ontdekking dat een meisje wat nog niet zo lang op koor zit bij mij om de hoek woont en nu kan ik na mijn operatie waarschijnlijk met haar mee rijden! Dat vind ik heel fijn want ik heb anders geen vervoer en dan zou ik 2 maanden niet kunnen gaan! Dat zou ik vreselijk vinden.

Zo mijn oor zit weer helemaal dicht, strontirritant is dat. Ik blijf ook hoesten en snotteren, potverdrie, ben al bijna 2 weken zo verkouden ik wil niet meer.

Zit nu trouwens bij mijn daglichtlamp wakker te worden. Straks badkamer soppen en vanmiddag naar medisch fitness.

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Prosecco ma 19 dec 2011 - 22:22

тыквашка schreef:
Prosecco schreef:Goedemorgen allemaal!

Ik ga vandaag weer heel rustig aan doen, want na mijn auto ongeluk doet zelf ademhalen pijn. Ook is mijn halve lichaam blauw, dus verwacht van mij vandaag niet te veel Wink

Ik hoop dat ze iets zinnigs over je oorontsteking kunnen zeggen Lady! En Doedel, gefeliciteerd!

Ben je wel aan het werk of zit je thuis? Lijkt me echt een heel pijnlijke aangelegenheid!

Ik ben gisteren thuis gebleven, en vandaag sowieso ook nog. Zondag avond had ik het idee dat het allemaal wel prima ging en dat het alleen de lichamelijke pijntjes waren. Maar gister middag moest ik toch de conclusie trekken dat ik het mentaal ook allemaal niet zo goed trok. Ik moet even aankijken hoe het vandaag gaat, wellicht dat ik dan morgen een halve dag, of een hele dag ga werken. Donderdag en vrijdag was ik sowieso al vrij dus dat scheelt.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Pompoen ma 19 dec 2011 - 22:25

Ik vind dat niet zo gek hoor, je bent flink geschrokken en je hebt pijn. Slechte combinatie! Doe rustig aan he! Denk vooral aan jezelf!
En als er iets is wat ik voor je kan doen moet je het me laten weten hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 22:27

Ik zit nu op mijn werk maar ik ben moe (ik ben überhaupt geen ochtendpersoon en wordt een beetje chagrijnig van mensen die 's ochtends enorm druk doen) en mijn werk loopt gelukkig langzaam een beetje af. Deze week is het waarschijnlijk alleen nog bestellingen wegwerken, back ups maken en opruimen.

Ik ben er ook achter gekomen dat ik een fijn bedrag terug krijg van de belastingdienst dus ik ben in principe heel erg happy.

Alleen niet 's ochtends Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  SleepingBeauty ma 19 dec 2011 - 23:13

Ik doe het vandaag lekker rustig aan!
Genieten van het feit dat ik niet weer late dienst hoef te draaien!
Heb er net 3 opzitten. Morgen ga ik de nachtdienst in dus morgen ook lekker vrij!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Joli86 di 20 dec 2011 - 0:33

PDF wat zijn jullie allemaal vroeg wakker zeg.. En dan al aan t forum denken... Respect.. Wink
Ik heb nu 2 weekjes vakantien dus heb lekker uitgeslapen tot 10 uur ongeveer. Vanaf 14.00 ga ik samen met mijn vriend oppassen op mijn nichtjes van 1, 3 en 4 jaar.. Helemaal zin in! Vanavond hoop ik niet al te laat thuis te zijn..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Esperanza di 20 dec 2011 - 2:39

Goedemiddag!

Vandaag pas laat voor het eerst op het forum dus ik reageer toch nog maar even. Ik heb niet echt lekker geslapen en ben heel erg moe. Vandaag tot 18 uur werken en vanavond gelukkig geen plannen.

Lady: succes bij de KNO
Doedel: Gefeliciteerd!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum