Goedemorgen Dinsdag
+13
Poubelle
Sarah1985
MADDIE
Marin
PrimaBella
silly-one
Esperanza
Melis1985
Chocoholic
Jeanette
Kowalski
slaatje
SleepingBeauty
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen Dinsdag
Goedemorgen,
Lekker geslapen, ik wel
Wat gaan jullie doen vandaag?
* ik ga nu hardlopen en daarna ff wat boodschapjes doen en vanavond werken
Lekker geslapen, ik wel
Wat gaan jullie doen vandaag?
* ik ga nu hardlopen en daarna ff wat boodschapjes doen en vanavond werken
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Goedemorgen Dinsdag
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Ik moet van 12.30 tot 18 werken, daarna even lekker bij de mc eten en vanavond geen plannen.
Fijne dag allemaal.
Ik heb heerlijk geslapen. Ik moet van 12.30 tot 18 werken, daarna even lekker bij de mc eten en vanavond geen plannen.
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!!
Ik ben lekker vrij vandaan en ga vanmiddag met een vriendin hier bij de maas aan het strandje mijn melkflessen bruin laten worden. Najaaa poging tot haha.
Ik ben lekker vrij vandaan en ga vanmiddag met een vriendin hier bij de maas aan het strandje mijn melkflessen bruin laten worden. Najaaa poging tot haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
't Is al ff geleden dat ik er voor 9 uur uit ben gekomen, haha. (Ik werk middagen/avonden) Maar vandaag heb ik een drukke dag! Ik ga:
- Eerst thuis 1,5 uur crosstrainen
- Naar de stad mijn wenkbrauwen laten doen
- Lunchen met een vriendin
- Kattenbakken en dergelijke (hun drinkwell en bakjes) verschonen
- Mijn koffer inpakken
- Om 5 uur word ik opgehaald door mijn mam, en nemen we de katten mee. Ik ga morgenochtend op vakantie en de katten blijven dan bij hun. Ik zal er dan ook blijven slapen. Gaat moeilijk worden morgen: Afscheid nemen van m'n 2 schatjes!
't Is al ff geleden dat ik er voor 9 uur uit ben gekomen, haha. (Ik werk middagen/avonden) Maar vandaag heb ik een drukke dag! Ik ga:
- Eerst thuis 1,5 uur crosstrainen
- Naar de stad mijn wenkbrauwen laten doen
- Lunchen met een vriendin
- Kattenbakken en dergelijke (hun drinkwell en bakjes) verschonen
- Mijn koffer inpakken
- Om 5 uur word ik opgehaald door mijn mam, en nemen we de katten mee. Ik ga morgenochtend op vakantie en de katten blijven dan bij hun. Ik zal er dan ook blijven slapen. Gaat moeilijk worden morgen: Afscheid nemen van m'n 2 schatjes!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Goedemorgen!
Ik ga straks boodschappen doen en daarna denk ik nog ff boek lezen op mn balkon.
Vanmiddag nog een paar uurtjes werken.
Fijne dag allemaal!
Ik ga straks boodschappen doen en daarna denk ik nog ff boek lezen op mn balkon.
Vanmiddag nog een paar uurtjes werken.
Fijne dag allemaal!
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik heb wel redelijk geslapen, ik voel me alleen niet zo heel erg lekker. Vandaag een dagje werken en zoals het er nu naar uitziet, wordt het heeeeuuuul erg rustig. Dus ik moet me maar een beetje zien te vermaken met internet. Morgen werk ik hier ook, dan neem ik denk ik maar een boek mee ofzo.
Vanavond heb ik geen plannen, ik merk toch dat iedereen om me heen een beetje op vakantie aan het gaan is.
Fijne dag allemaal!!!
Ik heb wel redelijk geslapen, ik voel me alleen niet zo heel erg lekker. Vandaag een dagje werken en zoals het er nu naar uitziet, wordt het heeeeuuuul erg rustig. Dus ik moet me maar een beetje zien te vermaken met internet. Morgen werk ik hier ook, dan neem ik denk ik maar een boek mee ofzo.
Vanavond heb ik geen plannen, ik merk toch dat iedereen om me heen een beetje op vakantie aan het gaan is.
Fijne dag allemaal!!!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen allemaal,
Hier heerlijk geslapen .
Verder ga ik zo eens beginnen met ontbijten, daarna verder prutsen aan mijn foto jaarboek. Ik ben er vast aan begonnen.
Straks komt er een vriendin een oude computer ophalen, want ze wil er wat onderdelen uit hebben. Daarna tennissen en ik denk dat ik dan even op het park blij hangen. Mijn dubbelpartner moet na de dubbel nog enkelen en ik vind het wel leuk om te kijken.
Verder nog een beetje aanrommelen en opruimen in huis.
Fijne dag allemaal.
Hier heerlijk geslapen .
Verder ga ik zo eens beginnen met ontbijten, daarna verder prutsen aan mijn foto jaarboek. Ik ben er vast aan begonnen.
Straks komt er een vriendin een oude computer ophalen, want ze wil er wat onderdelen uit hebben. Daarna tennissen en ik denk dat ik dan even op het park blij hangen. Mijn dubbelpartner moet na de dubbel nog enkelen en ik vind het wel leuk om te kijken.
Verder nog een beetje aanrommelen en opruimen in huis.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen!
Ik ben voor mijn doen ook al erg vroeg actief!
Maar dan kan ik vanochtend nog wat voorbereidingen treffen voor het vakantiekamp waar ik zaterdag als begeleiding met mee ga. Zodat ik vanmiddag lekker kan chillen in de tuin
Ik ben voor mijn doen ook al erg vroeg actief!
Maar dan kan ik vanochtend nog wat voorbereidingen treffen voor het vakantiekamp waar ik zaterdag als begeleiding met mee ga. Zodat ik vanmiddag lekker kan chillen in de tuin
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Goedemorgen! Ik zou eigenlijk naar Den Haag vandaag voor twee uur rijles, maar ik heb zulke hoofdpijn dat ik tot net in het donker in bed heb gelegen. Helaas is het nog steeds niet over en m'n hele lichaam zit vast, dus ik heb de kracht niet om twee uur te gaan rijden, dat ga ik gewoon niet redden.
Dus daarom vandaag maar een rustig dagje thuis.
Vriend doet gelukkig boodschappen en kookt vanavond, dus ik heb echt even een rustig dagje.
Dus daarom vandaag maar een rustig dagje thuis.
Vriend doet gelukkig boodschappen en kookt vanavond, dus ik heb echt even een rustig dagje.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen!!
Heb erg slecht geslapen, vanwege de zwangerschap. heb nu nog steeds hoofdpijn, dus ga rustig aan doen vandaag!! Wel de auto ophalen die apk heeft gehad en een grote beurt.
Heb erg slecht geslapen, vanwege de zwangerschap. heb nu nog steeds hoofdpijn, dus ga rustig aan doen vandaag!! Wel de auto ophalen die apk heeft gehad en een grote beurt.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
goedemorgen
Ik moet vandaag de hele dag oppassen en heb totaal geen zin erin. Word een lange zware dag. Als ik klaar ben moet ik naar mijn broer om daar te BBQ ´en En nu thuis nog wat inrichten de woonkamer is klaar met verbouwen
fijne dag allemaal
Ik moet vandaag de hele dag oppassen en heb totaal geen zin erin. Word een lange zware dag. Als ik klaar ben moet ik naar mijn broer om daar te BBQ ´en En nu thuis nog wat inrichten de woonkamer is klaar met verbouwen
fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen!
Vandaag is m'n moeder jarig, ze viert het niet echt, alleen thuis, met z'n vieren.
Straks ga ik eerst lekker zonnen, dan aan het einde van de middag nar het huis van m'n ouders en daar dan Chinees eten.
Fijne dag, all!
Ik heb heerlijk geslapen!
Vandaag is m'n moeder jarig, ze viert het niet echt, alleen thuis, met z'n vieren.
Straks ga ik eerst lekker zonnen, dan aan het einde van de middag nar het huis van m'n ouders en daar dan Chinees eten.
Fijne dag, all!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Goedemorgen!
Gefeliciteerd met je moeder Pixie!
Ik ben net al bij de huisarts en de taartenwinkel geweest, nu even ontbijten en dan heb ik een heel lijstje met dingen die ik wil doen. In ieder geval mijn auto even wassen en behang afhalen in de hal beneden, heb vorige week erg leuk behang gezien dat we daar gaan gebruiken
Gefeliciteerd met je moeder Pixie!
Ik ben net al bij de huisarts en de taartenwinkel geweest, nu even ontbijten en dan heb ik een heel lijstje met dingen die ik wil doen. In ieder geval mijn auto even wassen en behang afhalen in de hal beneden, heb vorige week erg leuk behang gezien dat we daar gaan gebruiken
Goedemorgen!
Ik heb prima geslapen, werd alleen wakker geblaft door de hond van de onder-onderburen..
Vandaag een lekker rustig dagje. Zo even douchen (ben lekker laat, haha), de was buiten hangen en verder vandaag nog even wat opruimen en schoonmaken en boodschappen doen.
Niet te druk met die warmte, de grote schoonmaak komt wel volgende week als het weer weer minder is, haha.
Fijne dag allemaal!
Ik heb prima geslapen, werd alleen wakker geblaft door de hond van de onder-onderburen..
Vandaag een lekker rustig dagje. Zo even douchen (ben lekker laat, haha), de was buiten hangen en verder vandaag nog even wat opruimen en schoonmaken en boodschappen doen.
Niet te druk met die warmte, de grote schoonmaak komt wel volgende week als het weer weer minder is, haha.
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Goedemorgen!
Ik ben al vanaf 7 uur aan het werk, maar nu is het even heel rustig. Eigenlijk zou ik om 11 uur vrij zijn, maar er is een bewoner ziek, dus ik moet tot 3 uur blijven, maar heb weinig te doen.
Vanavond ga ik gezellig bij vriendinnen eten.
Leuke dag iedereen!
Ik ben al vanaf 7 uur aan het werk, maar nu is het even heel rustig. Eigenlijk zou ik om 11 uur vrij zijn, maar er is een bewoner ziek, dus ik moet tot 3 uur blijven, maar heb weinig te doen.
Vanavond ga ik gezellig bij vriendinnen eten.
Leuke dag iedereen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Morgen!
Ik heb geslapen tot negen uur en kom nu net thuis van een uurtje op de racefiets. Heerlijk fietsen met dit weer. Over een uurtje komt een vriendin met haar babymeisje en gaan we gezellig lunchen in de stad. Vanavond werken, tot half twaalf.
Fijne dag all!
Ik heb geslapen tot negen uur en kom nu net thuis van een uurtje op de racefiets. Heerlijk fietsen met dit weer. Over een uurtje komt een vriendin met haar babymeisje en gaan we gezellig lunchen in de stad. Vanavond werken, tot half twaalf.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Dinsdag !!!!
» Goedemorgen Dinsdag
» Goedemorgen dinsdag
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen Dinsdag