Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zelf goede maat schoenen bepalen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Zelf goede maat schoenen bepalen Empty Zelf goede maat schoenen bepalen

Bericht  maiadebij za 14 jul 2012 - 0:48

Ik heb laarsjes voor J besteld maar vind het moeilijk de goede maat te bepalen.

De ene vind ik bij haar wreef ruim en kan ik zonder ze open te ritsen uit doen
De ander gaat wat lastiger aan, maar wordt nog soepeler verwacht ik. Deze zit qua pasvorm naar mijn idee beter.

Nu nijg ik dus naar de laatste maar twijfel aan de maat. Ik wil ze in het najaar (sept/okt) gaan gebruiken dus ze mogen iets op de groei. De zool kan er niet uit en vooral het stel die ik wil houden heeft een stevige neus, dus voelen waar haar teen zit gaat lastig. Hoe kan ik nu zorgen dat ik de juiste maat koop?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf goede maat schoenen bepalen Empty Re: Zelf goede maat schoenen bepalen

Bericht  TukTuk za 14 jul 2012 - 0:54

Heb je stevig papier of karton? Dan kan je haar voetjes overtrekken op papier en die kan je in haar schoen stoppen dan en zelf met je vinger voelen hoeveel ruimte er over blijft.

Als je ze zonder open te ritsen open kan doen, denk ik dat ze bij haar wreef te ruim zitten, en dat loopt voor haar denk ik ook niet heel fijn.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf goede maat schoenen bepalen Empty Re: Zelf goede maat schoenen bepalen

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 0:55

Ik zou het zo niet durven, zeker niet om ze te willen gebruiken voor verderhet jaar in.
Ik denk dat je dan alleen haar voetje kunt omtrekken op papier, uitknippen en dan in de schoen stoppen.
Maar echt betrouwbaar lijkt me dat niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf goede maat schoenen bepalen Empty Re: Zelf goede maat schoenen bepalen

Bericht  TukTuk za 14 jul 2012 - 1:01

Zou overigs ook niet zo snel schoenen op de groei komen. Ze kunnen zomaar ineens een groeispurt krijgen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf goede maat schoenen bepalen Empty Re: Zelf goede maat schoenen bepalen

Bericht  maiadebij ma 16 jul 2012 - 4:53

bedankt voor jullie reacties. Ik was vandaag in de schoenenwinkel om haar voetjes op te laten meten, helaas past ze haar zomerschoenen ook al niet meer en heb ik een nieuw stel zomerschoenen gehaald vandaag (40% korting gelukkig!) maar die meid daar was zo aardig om aan te bieden de schoenen die ik via internet heb besteld morgen even mee te nemen dan meet zij ze voor me op, dus dan weet ik zeker of ik de juiste koop.

En ik wil ze geen 2 maten groter kopen hoor, maar net even ruimer als ik normaal zou doen. Het is al bijna september en natte koude dagen hebben we altijd wel in NL om dichte schoenen te dragen Very Happy

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf goede maat schoenen bepalen Empty Re: Zelf goede maat schoenen bepalen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum