Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Develab schoenen en welke maat?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Develab schoenen en welke maat? Empty Develab schoenen en welke maat?

Bericht  maiadebij do 20 okt 2011 - 5:14

kennen jullie dit merk?

Wij hebben hier in ons dorp 1 goede schoenenwinkel en daar kost een paar schoenen voor N zo € 100,-. Nu we 2 kindjes hebben en dus 2 paar schoenen moeten kopen ben ik even verder gaan kijken. Met 2 kinderen schoenen passen in een stad hier 20km verderop met dit weer leek me ook geen optie dus kwam bij wehkamp terecht. En wat een leuke schoenen!!

Ik heb 4 paar besteld, 4 merken en 4 prijsklasses. Ik heb ze nu binnen en die van Develab steken er echt bovenuit qua model en kwaliteit. Evengoed nog wel € 80,- maar toch 2 tientjes verschil (dus bij 2 kinderen alweer 40 euro bespaard). Maar kent iemand dit merk? Ervaring mee?

En hij heeft 1cm over als ik de zool eruit haal, deze maat (25) scheelt weinig met de schoenen die hij nu heeft (maat 24) dus ik heb een maat 26 besteld. Een maat is toch een halve cm verschil? En 1,5cm ruimte is toch niet teveel?
Voordeel van een schoenenwinkel is wel dat zet allemaal nauwkeurig meten en je zeker weet dat je een juiste maat hebt!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Develab schoenen en welke maat? Empty Re: Develab schoenen en welke maat?

Bericht  Susan do 20 okt 2011 - 5:52

Ezra had van de zomer sandalen van Develab, is een prima merk. Ik weet niet meer uit mijn hoofd hoe ze vallen, volgens mij is er wel eens een topic over geweest (geopend door Elodie als ik me niet vergis).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Develab schoenen en welke maat? Empty Re: Develab schoenen en welke maat?

Bericht  Susan do 20 okt 2011 - 5:55

Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Develab schoenen en welke maat? Empty Re: Develab schoenen en welke maat?

Bericht  Kat1980 do 20 okt 2011 - 7:40

J heeft wel eens Develab schoenen gehad en die bevielen prima.
Volgens mij is 1,5 cm extra het maximum wat een kind mag hebben in zijn schoenen, dus dan zou dat voor N ideaal zijn.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Develab schoenen en welke maat? Empty Re: Develab schoenen en welke maat?

Bericht  maiadebij do 20 okt 2011 - 8:13

thnx voor jullie antwoorden! Maat 25 gaat terug en 26 is besteld (2x verzendkosten á € 4,95 Evil or Very Mad ruilen kost gewoon weer verzendkosten, gaan we toch naar de 100 euro) maar goed hij past mooi, N heeft ook smalle voeten.

Dit zijn ze:

http://www.wehkamp.nl/kinderen/schoenen/alle-jongensschoenen/develab-schoenen-jongens/C23_3K7_K2A_999515/?KW5=30551&MK=715270&PRmin=5&PRmax=115&KAPRmin=500&KAPRmax=11500&F=1,2,19,4,17&SM=0

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Develab schoenen en welke maat? Empty Re: Develab schoenen en welke maat?

Bericht  Kat1980 vr 21 okt 2011 - 1:00

Stoere schoentjes!

Balen van de verzendkosten zeg. Niet dat je er nu nog wat aan hebt, maar misschien hebben ze bij zalando ook leuke kinderschoenen. Kost je tenminste geen verzendkosten en ook niks als je het terug stuurt.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Develab schoenen en welke maat? Empty Re: Develab schoenen en welke maat?

Bericht  maiadebij za 22 okt 2011 - 7:12

change of mind...

ik stuur ze toch maar terug naar de wehkamp en ga schoenen kopen bij de winkel hier in ons stadje. Qua prijs maakt het eigenlijk weinig uit en bij de winkel heb ik toch de service van het opmeten van de voetjes etc
Dus... schoentjes terug en maandag even schoenen shoppen voor N en J (want J heeft ook haar eerste echte stevige schoentjes nodig!)

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Develab schoenen en welke maat? Empty Re: Develab schoenen en welke maat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum