Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?
+15
SoGood
Sterre
TNMN
JD
Ella
Angela_1986
Snoes
Mizz_S
Pannetoet
minoessepoes
Bruintje Beer
Sarah1985
Guus
Beachgirl
Océane
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?
Ik wissel het soms om met een dienblad of een plantje. De bloemen heb ik gister gekregen en dit is mijn enige vaas, dus het ziet er een beetje ielig uit
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Op dit moment op de salontafel een fruitschaal, en op de eettafel een klein vaasje met een paar takken met katjes.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Een hele grote ronde zilveren schaal met daarop: Veel kaarsen, 3 glazen waxinelichthoudertjes en een vaasje met bloemen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
eettafel: fruitschaal en een placemat van curacao
salontafel:een vierkante dienblad met potpouri met 4 grote kaarsen erin en een vierkante bak met 4 kleine bakjes erin met vetplantjes,waxinelichthouder gekregen van sjaantje en onderzetters + afstandsbediening
salontafel:een vierkante dienblad met potpouri met 4 grote kaarsen erin en een vierkante bak met 4 kleine bakjes erin met vetplantjes,waxinelichthouder gekregen van sjaantje en onderzetters + afstandsbediening
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Op de salontafel een plateau met kaarsen erop en een ding met onderzetters uit Tanzania
Op de eettafel een bos bloemen en een houten fruitschaal uit Tanzania
Op de eettafel een bos bloemen en een houten fruitschaal uit Tanzania
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Salontafel: een kaarsenplateau, met steentjes erin (en kaarsen natuurlijk), onderzetters en een potje met snoepjes
Eettafel, een vierkante waxinelichthouder voor 9 waxinelichtjes, onderzetters en een vaas met bloemen erin
Eettafel, een vierkante waxinelichthouder voor 9 waxinelichtjes, onderzetters en een vaas met bloemen erin
Gast- Gast
Salontafel: Meestal een kaarsenplateau of een paar waxinelichthouders, soms ook wel een plantje en met kerst een kerststukje. Nu: suikerpot en melkkannetje en wat rommeltjes.
Eettafel: Een plateau met kaarsen, of een vaas met bloemen. Ik hoop a mijn verjaardag mijn beginnende Pip-servies wat uit te breiden en dan lijkt het me leuk om dat op een dienblaadje op (de eet-)tafel te zetten.
Edit: Mijn servies van Pip wat ik tot nu toe heb vast op een dienblaadje gezet met een plantje erbij:
Eettafel: Een plateau met kaarsen, of een vaas met bloemen. Ik hoop a mijn verjaardag mijn beginnende Pip-servies wat uit te breiden en dan lijkt het me leuk om dat op een dienblaadje op (de eet-)tafel te zetten.
Edit: Mijn servies van Pip wat ik tot nu toe heb vast op een dienblaadje gezet met een plantje erbij:
Laatst aangepast door *Lookie* op za 29 jan 2011 - 2:13; in totaal 2 keer bewerkt
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
TNMN schreef:
Ik wissel het soms om met een dienblad of een plantje. De bloemen heb ik gister gekregen en dit is mijn enige vaas, dus het ziet er een beetje ielig uit
leuk ikea tafeltje heb ik ook
op de mijne staan twee kandelaars met oranje kaarsen, een schaal (waar normaal drijfkaarsen in horen) met oranje steentjes, drinken mijn katten altijd water uit
mijn eettafel twee zilveren dienbladen met glazen waxinelichtjes waar kaarsjes in kunnen, en twee grote kandelaars met oranje kaarsen en een vaas met hyacinten erin
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wat voor salon tafel hebben jullie
» eettafel , hoe doe jullie dat?!
» wat staat er op jullie dressoir?
» Waar staat de kattenbak bij jullie?
» Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir?
» eettafel , hoe doe jullie dat?!
» wat staat er op jullie dressoir?
» Waar staat de kattenbak bij jullie?
» Wat te doen met deze muur/wat staat er op jullie dressoir?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: