Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

+15
SoGood
Sterre
TNMN
JD
Ella
Angela_1986
Snoes
Mizz_S
Pannetoet
minoessepoes
Bruintje Beer
Sarah1985
Guus
Beachgirl
Océane
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? - Pagina 2 Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  TNMN di 25 jan 2011 - 23:15

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? - Pagina 2 2i8atxz

Ik wissel het soms om met een dienblad of een plantje. De bloemen heb ik gister gekregen en dit is mijn enige vaas, dus het ziet er een beetje ielig uit Embarassed
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? - Pagina 2 Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Sterre di 25 jan 2011 - 23:28

Op dit moment op de salontafel een fruitschaal, en op de eettafel een klein vaasje met een paar takken met katjes.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? - Pagina 2 Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  SoGood di 25 jan 2011 - 23:35

Een hele grote ronde zilveren schaal met daarop: Veel kaarsen, 3 glazen waxinelichthoudertjes en een vaasje met bloemen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? - Pagina 2 Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  aniet wo 26 jan 2011 - 0:59

eettafel: fruitschaal en een placemat van curacao
salontafel:een vierkante dienblad met potpouri met 4 grote kaarsen erin en een vierkante bak met 4 kleine bakjes erin met vetplantjes,waxinelichthouder gekregen van sjaantje en onderzetters + afstandsbediening
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? - Pagina 2 Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Inge wo 26 jan 2011 - 1:06

Op de salontafel een plateau met kaarsen erop en een ding met onderzetters uit Tanzania
Op de eettafel een bos bloemen en een houten fruitschaal uit Tanzania
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? - Pagina 2 Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 2:56

Salontafel: een kaarsenplateau, met steentjes erin (en kaarsen natuurlijk), onderzetters en een potje met snoepjes Wink

Eettafel, een vierkante waxinelichthouder voor 9 waxinelichtjes, onderzetters en een vaas met bloemen erin smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? - Pagina 2 Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  *Lookie* do 27 jan 2011 - 9:51

Salontafel: Meestal een kaarsenplateau of een paar waxinelichthouders, soms ook wel een plantje en met kerst een kerststukje. Nu: suikerpot en melkkannetje en wat rommeltjes.

Eettafel: Een plateau met kaarsen, of een vaas met bloemen. Ik hoop a mijn verjaardag mijn beginnende Pip-servies wat uit te breiden en dan lijkt het me leuk om dat op een dienblaadje op (de eet-)tafel te zetten.


Edit: Mijn servies van Pip wat ik tot nu toe heb vast op een dienblaadje gezet met een plantje erbij:
Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? - Pagina 2 Pip%2B1


Laatst aangepast door *Lookie* op za 29 jan 2011 - 2:13; in totaal 2 keer bewerkt
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? - Pagina 2 Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  banjer49 do 27 jan 2011 - 10:12

TNMN schreef:Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? - Pagina 2 2i8atxz

Ik wissel het soms om met een dienblad of een plantje. De bloemen heb ik gister gekregen en dit is mijn enige vaas, dus het ziet er een beetje ielig uit Embarassed


leuk ikea tafeltje heb ik ook Very Happy
op de mijne staan twee kandelaars met oranje kaarsen, een schaal (waar normaal drijfkaarsen in horen) met oranje steentjes, drinken mijn katten altijd water uit Rolling Eyes
mijn eettafel twee zilveren dienbladen met glazen waxinelichtjes waar kaarsjes in kunnen, en twee grote kandelaars met oranje kaarsen en een vaas met hyacinten erin
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? - Pagina 2 Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum