Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

+15
SoGood
Sterre
TNMN
JD
Ella
Angela_1986
Snoes
Mizz_S
Pannetoet
minoessepoes
Bruintje Beer
Sarah1985
Guus
Beachgirl
Océane
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Océane ma 24 jan 2011 - 11:30

Topic titel zegt genoeg, ben weer eens inspiratieloos Rolling Eyes
Wil graag wat leuke decoratie...


Laatst aangepast door Aquala op ma 24 jan 2011 - 11:39; in totaal 1 keer bewerkt
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Beachgirl ma 24 jan 2011 - 11:34

Op dit moment: Laptop, blikje cassis, afstandsbediening en mobiele telefoon.

Heb niet echt een salontafel, 't is meer een oude houten kist, waar dus ook niet zoveel op past.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 11:40

Op beide tafels staat hetzelfde. Alleen in het schaaltje op de foto's liggen vier ringen en een ketting. En achter op tafel heb ik ook nog een cactus, maar dat is weer te zien in mijn eigen topic. smile

*foetsie*


Laatst aangepast door ABE op do 27 jan 2011 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 14:23

Een plant en 2 waxinelichthouders

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 18:22

Op de salontafel: Een nepplantje in glazen vaas en 2 waxinelichtjes in houder. De afstandsbediening.
Op de eetteafel: De laptop, papieren die op de post kunnen, papier voor werk en een plant (zebragras).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 19:29

Ik heb nog steeds (en ja het moet veranderen :P maar weet nog niet hoe en wat)

Dienblad met herfstblaadjes en dennenappels en waxinelichtjes (en met onderzetters)

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? IMAGE_310-1

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? IMAGE_311-1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 19:44

Ik maak vanavond wel even foto want dat is een stuk makkelijker uitleggen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Guus di 25 jan 2011 - 0:32

salon tafel: twee kaarsjes (waxinelichtjes)

eettafel:

(nu even een laptop en een sjaal, bord bestek en koffiemok maar dat is niet 'vast')
twee houten kandelaars met lange witte kaarsen, vaas met bloemen (op dit moment 5 rode amaryllissen), een fruitschaal en wat tijdschriften/de laatste krant
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 0:34

Ik gooi om de paar weken alles om.
Maar momenteel op de salontafel 2 theelichthouders.
En op de eettafel een 'houtstronk' met kaarsen en een bos bloemen (maar die staan er normaal niet, alleen omdat ik ze nu gekregen heb).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 0:59

Dit op de eettafel; Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? 1215140924_5_o7_H
Dit op de salontafel, máár normaal alleen dat dienblad; Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? 1215141019_5_yfiK

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 1:10

Dit heb ik op mijn salontafel staan:

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? 1218996189_5_-xTk

En op de eettafel staat een grote zilveren fruitschaal van de Ikea met fruit Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 1:12

Liva, die is leuk! Past bij mijn plantjesbak op de eetafel. Waar heb je die vandaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 1:14

Karwei

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 1:15

Erg leuk - thanks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Sarah1985 di 25 jan 2011 - 2:07

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? DSCN1126
Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? DSCN1125-1

dit staat erop op dat schilderij komen nog foto's

En op de sallontafel staat een bakje met 6 waxinelichtjes niet zo erg bijzonder.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Bruintje Beer di 25 jan 2011 - 2:07

Eettafel: Vaas met rozen en een etagere met kaarsen. Verder rommel
Salontafel: Zilver vaasje met roosjes erin, onderzetters en blad met kaars
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 2:09

Isabella schreef:Liva, die is leuk! Past bij mijn plantjesbak op de eetafel. Waar heb je die vandaan?

Ik heb precies hetzelfde als liva maar dan zitten er bij mij vetplantjes in en die komt bij de intratuin vandaan.. Misschien kan je de bloemen weggooien.. en er een kaars instoppe!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  minoessepoes di 25 jan 2011 - 2:38

Op de eettafel staat een rond zilver kleurig (maar hij is van bamboe) dienblaadje, met daarop een (kleine) zwarte en een witte koe (lees: een peper en zout stel), een zwarte servet dispenser met witte servetten Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? 82006_2b062a113607fbceeaa0bd0dfd30249a_sDeze maar dan dus in het zwart
en een witte orchidee in een witte pot. Daarnaast staat een bak/schaal uit dezelfde serie als het dienblad maar dan in het wit die eigenlijk als fruitschaal zou moeten dienen maar wat meer dient als verzamelplek voor zooi!

Op de salontafel staat beneden een zwarte theedoos met een ruitje (op een wit tafeltje) en boven op staan 2 waxinelichthoudertjes in zwart met spiegel gestreept en 2 grote kaarsen die half opgebrand zijn in het grijs en er liggen wat onderzetters ook wit/doorzichtig met een zwart @ teken erop.

Vooral alles in zwart/wit/grijs dus en mijn accessoires zijn het liefst ook nog gebruiksvoorwerpen en staan niet alleen stof te vangen.


Laatst aangepast door minoessepoes op di 25 jan 2011 - 2:45; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Pannetoet di 25 jan 2011 - 2:39

Op de salontafel liggen bij ons standaard 4 afstandsbedieningen 👅 En verder een bloembakje, kaarsjes en onderzetters..

De eettafel staat altijd een vaas met bloemen en op het moment ligt mijn tas erop, tasje+inhoud van de trekpleister, reclamefolders, spul voor mijn trombosebeen, mijn telefoon en een leesboek.. misschien tijd om op te ruimen haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Mizz_S di 25 jan 2011 - 2:51

Salontafel: in het midden een glazen vierkanten schaal met grote kaarsen in rood/zwart/wit/grijs, aan beide zijkanten een rode placemat van stof met een glazen waxinelichthoudertje. Daarnaast ligt er ook altijd wel wat zooi zoals afstandbediening/tvgids/schrijfblokje.
Eettafel: momenteel alleen 2 placemats en wat zooi die ik nog moet opruimen. Ik had een mooie orchidee in zo'n lange hoge vaas, maar die is overleden. Ik wil nog een nieuw plantje maar heb nog niets leuks gezien.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Snoes di 25 jan 2011 - 6:06

Op onze salontafel staan kaarsen.
Op onze eettafel momenteel héél veel rommel haha. Normaal gezien enkel een grote glazen vaas met decoratie in.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Angela_1986 di 25 jan 2011 - 7:51

Op mijn salontafel staat 'n witte etagere, daarop staan 3 bruine kaarsen, daartussen 3 glazen waxinelichthouders met waxinelichtjes dus en wat wit/zilveren decoratiespulletjes.
En een gietijzeren-standaardje, met 'n handvat in hartvorm waar 'n rieten hartje inhangt, met 2 glaasjes waar ik drijfkaarsjes in heb zitten.

Op de eettafel staat 'n blauw dienblad met een witte takkenkrans erop, daar zitten ook waxinelichthoudertjes in.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Ella di 25 jan 2011 - 8:04

Op de salontafel een plateau met kaarzen en een stappeltje onderzetters.
En op de eettafel een windlicht met wat herfstspullen erin
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 9:10

op de salontafel staan 2 planten in glazen potten en een zilvere platte schaal met kaarsen en waxinelichtjes.

en op de eettafel staan 2 grote potten met planten erin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  JD di 25 jan 2011 - 10:21

salontafel; aan de rechterkant een vissenkom, links 2 ronde potjes met plantjes
eettafel; een groot hartvorming blad met een kaars en decoratiemateriaal
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel? Empty Re: Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum