Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte??

+3
Summerlovin
Reeza
Lady4
7 plaatsers

Ga naar beneden

Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte?? Empty Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte??

Bericht  Lady4 vr 13 jul 2012 - 1:52

Mijn vriend en ik willen in november samen op vakantie. Het wordt onze eerste vakantie samen en het plan was om wat verder weg te gaan, zodat we zeker zijn zon. Een verre vakantie is minimaal 10 dagen en we ontdekten dat het er dan op neer zou komen dat mijn vriend zijn zoontje bijna drie weken niet ziet, vanwege het co-ouderschap.

Daarom hebben we besloten een weekje te gaan en de keuze is op Fuerteventura gevallen. Het schijnt niet een fantastisch mooi eiland te zijn, maar wel de meeste kans op mooi weer en zon, in die periode.

Iemand die er geweest is en tips heeft voor een leuk appartementencomplex?


Laatst aangepast door Lady4 op za 21 jul 2012 - 18:31; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte?? Empty Re: Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte??

Bericht  Reeza vr 13 jul 2012 - 6:59

Sowieso Corralejo! Daar ben ik zelf 1 keer geweest en mn schoonouders 2 keer. Is een heel leuk stadje en mooi strand. Ik weet alleen echt niet meer in welk complex ik heb gezeten.

Maar persoonlijk zou ik liever naar Gran Canaria gaan, daar is veel meer te beleven (ben ik ook geweest).
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte?? Empty Re: Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte??

Bericht  Summerlovin za 14 jul 2012 - 0:20

Ik zou ook eerder naar Gran Canaria gaan of voor Tenerife. Voor Fuerteventura heb ik geen tips.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte?? Empty Re: Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte??

Bericht  studiebol zo 15 jul 2012 - 19:49

Onze eerste vakantie was ook in november en ook fueteventura.
Maar echt lady er zijn leukere eilanden. Ik vond het een ontzettend dood en saai eiland. We hebben een dag een auto gehuurd maar de natuur is dood het is echt een vulkanische eiland. Wij zaten in het stadje correljo(weet niet of je het precies zo schrijft) dat is een leuk stadje maar niet heel bijzonder.

Is Lanzarote cran Canarische of Tenerife dan niet leuker? Wij zijn ook in Cyprus geweest vond ik heel leuk. Maar weet niet of dat zon zeker is in november.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte?? Empty Re: Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte??

Bericht  Jeanette zo 15 jul 2012 - 22:05

Inderdaad, ik zou ook voor Gran Canaria of Tenerife gaan. Daar is het ook mooi weer in november en veel meer te beleven!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte?? Empty Re: Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte??

Bericht  Muis zo 15 jul 2012 - 23:36

Ik zou ook naar Lanzarote ofzo gaan. Het eiland is best saai, staat bekend om zijn harde wind en de stranden vond ik ook niet bijzonder. Stel dat je wel gaat is het wel leuk om evt met de boot mee te gaan naar Lanzarote. Weet niet precies meer hoe de boot heette, maar was wel heel leuk.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte?? Empty Re: Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte??

Bericht  Lady4 do 19 jul 2012 - 8:43

Mm, dit stemt niet echt positief, haha. Ik ben al naar Tenerife, Gran Canaria en Lanzarote geweest. En vorig jaar naar Cyprus. We hadden juist Fuerteventura bedacht vanwege de grote/grootste kans op zon. Misschien toch maar eens heroverwegen dan.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte?? Empty Re: Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte??

Bericht  studiebol vr 20 jul 2012 - 2:48

Lady4 schreef:Mm, dit stemt niet echt positief, haha. Ik ben al naar Tenerife, Gran Canaria en Lanzarote geweest. En vorig jaar naar Cyprus. We hadden juist Fuerteventura bedacht vanwege de grote/grootste kans op zon. Misschien toch maar eens heroverwegen dan.

Tenerife en cran canaria hebben toch net zoveel zon kans? Maar ik snap dat het minder leuk is omdat je daar al geweest bent... maar ik denk dat ik liever dan nog een keer daar heen zou gaan dan dat ik (weer) naar fueteventura moet.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte?? Empty Re: Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte??

Bericht  Lady4 za 21 jul 2012 - 18:36

We dubben nu toch ook erg over Egypte. Zonzeker en mooie resorts. Ons oog is gevallen op het plaatsje El Ghouna. Ik hoorde dat men in die wat kleinere plaatsen wat respectvoller omgaat met vrouwen dan in bijvoorbeeld Hurghada. Iemand ervaring?

We zijn ons ervan bewust dat we er buiten de resorts niet veel zullen vinden, maar we willen onze eerste vakantie samen gewoon relaxed doorbrengen met mooi weer.

Op zich is het denk ik een prima vakantiebestemming. Maar voel je je daar wel veilig? Vind het nog een beetje eng..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte?? Empty Re: Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte??

Bericht  Flower_L zo 22 jul 2012 - 8:51

wij zijn in Hurghada geweest maar ik vond het vreselijk qua cultuur. Enkel Egyptische mannen op straat, en veel jonge Egyptische mannen die oudere westerse vrouwen versierden. En die vrouwen vonden het natuurlijk geweldig. Brrrrr

Ik ga niet gauw weer naar Egypte iig. Vond de sfeer er sowieso niet geweldig, miste die echte vakantiesfeer. Maar net wat je zegt, je moet je echt vermaken binnen de resorts...maar dat vonden wij dus niets.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte?? Empty Re: Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum