Fuerteventura
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fuerteventura
Wie is daar geweest? Wat zijn leuke excursies om te doen? Is corralejo een leuk plaatsje om te bezoeken?
Misschien dat ik een auto wil gaan huren, is het moeilijk om daar te rijden. Denk het niet maar ik heb nog niet heel veel rijervaring daarom vind ik het wel eng om gelijk daar alleen te gaan rijden.
Alle tips zijn welkom!
Misschien dat ik een auto wil gaan huren, is het moeilijk om daar te rijden. Denk het niet maar ik heb nog niet heel veel rijervaring daarom vind ik het wel eng om gelijk daar alleen te gaan rijden.
Alle tips zijn welkom!
Gast- Gast
Re: Fuerteventura
Ik ben dit jaar in april op Fuerteventura geweest! Wij zaten in Corralejo, ik vond dat een erg gezellige plaats! Misschien wel de leukste van het eiland. Hele leuke winkels en lekker veel parfum gekocht (allemaal origineel, maar dan veel goedkoper!)
Ik vond het niet moeilijk om te rijden, de wegen zijn heel goed en erg breed, gaat prima!
We hadden geen excursies gedaan, we hadden 3 dagen een auto gehuurd en hebben lekker over het eiland gereden. Vinden we leuker, dingen zelf ontdekken.
Vond het landschap wel allemaal een beetje hetzelfde, natuurlijk overal van dat lavagesteente, maar de stranden zijn wel SUPER! Mooi wit en helderblauw water aahhh
Ik vond het niet moeilijk om te rijden, de wegen zijn heel goed en erg breed, gaat prima!
We hadden geen excursies gedaan, we hadden 3 dagen een auto gehuurd en hebben lekker over het eiland gereden. Vinden we leuker, dingen zelf ontdekken.
Vond het landschap wel allemaal een beetje hetzelfde, natuurlijk overal van dat lavagesteente, maar de stranden zijn wel SUPER! Mooi wit en helderblauw water aahhh
Mimi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 37
Registratiedatum : 17-02-11
Re: Fuerteventura
Wat mimi heeft gezegd, zouden precies mijn woorden kunnen zijn! Precies zo dus....
Veel plezier toegewenst!
Veel plezier toegewenst!
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: